Lieve Wereldmeid :'-(

23-07-2012 13:49 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

gisteravond hebben een aantal van ons van het Kindervrij topic het bericht gekregen dat Wereldmeid overleden is.

Nog geen 2 weken geleden wensten we haar een fijne vakantie, omdat ze voor een korte vakantie zou vertrekken naar Portugal met haar vriend, van wie ze zielsveel hield.

Enthousiast was ze ook omdat het haar zus eindelijk gelukt was kaarten te bemachtigen voor de Olympische Spelen in Londen. Ze verheugde zich er enorm op.

Wereldmeid was, alhoewel zelf bewust kindvrij, een betrokken tante bij haar kleine nichtje.Een belangstellende zus, lieve vriendin en dochter. En voor ons in het Bewust Kindervrije topic een vriendin, waarmee wij veel deelden.

Gisteravond hoorden wij tot onze schrik en verdriet dat zij, 35 jaar jong, is overleden aan de gevolgen van een longembolie.

Wij wensen haar vriend, familie en iedereen die haar na stond heel veel sterkte met dit zware verlies.

De familie heeft toestemming gegeven om een topic voor haar te openen.

Wat een mooi berichtje, Familie van Wereldmeid.

Ik krijg kippenvel bij het lezen van lezen van de laatste alinea.. Er zullen ongetwijfeld een aantal mensen zijn die Wereldmeid vanaf nu elke dag danken voor haar gift.. hun leven.

Veel sterkte gewenst bij dit onverwachte en abrupte afscheid!
Familie; wat vreselijk dat jullie niet meer afscheid konden nemen, dat is wel echt heel erg verdrietig. Veel sterkte met het verwerken van jullie grote verlies.

Stressed is just desserts spelled backwards
Een mooi berichtje wat de familie heeft geplaatst.

Ik ben ontroerd door het feit dat Wereldmeid haar organen gedoneerd heeft.

Nogmaals veel sterkte gewenst.
Lieve familie, vrienden, nabestaanden en forumleden, gecondoleerd met het overlijden van Wereldmeid. Ik kende haar niet persoonlijk maar las regelmatig berichten van haar op het forum. Ik ben er erg van geschrokken, het is zo onwerkelijk. Heel veel sterkte voor iedereen.
Veel sterkte voor iedereen die zij achter heeft gelaten.
Heel veel sterkte
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
te vroeg,

te jong ,

te plotseling,

te snel.
Super dat ze haar organen doneert en wat een mooi berichtje van haar familie. Nogmaals heel veel sterkte.
Hier ook een brok in mijn keel. Lieve familie, nabestaanden, forummers. Veel sterkte met dit zware oneerlijke verlies.
Hoewel ik wereldmeid niet kende, grijpt me zo een bericht altijd erg aan.. Ik wil dan altijd meer van die persoon weten en wie het was..

Helaas kan ik geen berichten meer terug lezen van haar..

Maar toch onbegrijpelijk waarom iemand zo vroeg heeft moeten gaan..

Heel veel sterkte voor de familie en vrienden..

En ik vind het altijd zo geweldig als mensen na hun dood anderen nog kunnen helpen..

Sterkte
Oh, wat erg

Gecondoleerd en wat een mooi bericht van de familie
Lieve familie en vriend van Wereldmeid,

Wat een lief en ontroerend bericht van jullie. Ik wil jullie graag veel, heel veel knuffels geven en jullie laten weten dat ik begrijp hoe erg dit gemis is...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wat een afschuwelijk nieuws! Ik las wel vaker mee in het KV topic, dus kende haar berichten wel.

Iedereen heel veel sterkte met dit enorme verlies. In de eerste plaats natuurlijk haar vriend en familie. Maar ook zeker de meiden van het KV-topic
Wat een mooi bericht familie en wat een groots gebaar dat zij op haar manier anderen nog een kans geeft door haar organen te doneren.

Heel verdrietig dat jullie geen afscheid hebben kunnen nemen.

Nogmaals heel veel sterkte
Jeetje wat heftig. Voor de familie en (online) vrienden van Wereldmeid heel veel sterkte. Wat afschuwelijk!
quote:suhke schreef op 24 juli 2012 @ 21:29:

Hoewel ik wereldmeid niet kende, grijpt me zo een bericht altijd erg aan.. Ik wil dan altijd meer van die persoon weten en wie het was..

ik ervaar dit ook..

hopelijk komt er nog eens een topic, waarin mooie herinneringen worden opgehaald, door de forumers die haar goed kenden....
Nabestaanden, familie, kennissen: gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Ik kende haar niet, maar zulke berichten doen je altijd des te meer beseffen dat je uit het leven moet halen wat er in zit. Het is niet zomaar dat mijn motto mijn motto is.....

Iedereen veel sterkte!!
Mooi bericht van de familie. Ik "kende" wereldmeid alleen van de reacties die ik soms van haar las. Vond haar nick zo tof en kon me vaak wel vinden in wat ze schreef. En toch, ondanks het feit dat ik haar dus niet ken, grijpt het me echt aan. Ik vind het prachtig om te lezen dat ze donor was. Past wel bij een wereldmeid. Nogmaals veel sterkte gewenst aan alle mensen die haar moeten missen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Lieve Familie van Wereldmeid,

Wat lief dat jullie zo snel contact met ons gezocht hebben.

En wat lief dat jullie ons nu nog op de hoogte houden.
quote:mozart schreef op 24 juli 2012 @ 22:25:

Nabestaanden, familie, kennissen: gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Ik kende haar niet, maar zulke berichten doen je altijd des te meer beseffen dat je uit het leven moet halen wat er in zit. Het is niet zomaar dat mijn motto mijn motto is.....

Iedereen veel sterkte!!Precies, ik heb me dan ook voorgenomen om minder te twijfelen en meer te genieten, want haar veel te vroege overlijden was echt een eye-opener voor mij. Het kan voorbij zijn voor je het beseft .
Iris,

Jullie zijn ook nog een tijdje beide actief schrijver geweest in ons achterkamertje.

Voor jou ook een
Dank je dat is lief van je. Ik kende haar ook van het Aspergertopic en ik was echt stuk van het nieuws, dat mag je best weten.

Jij ook een , voor jullie moet de klap echt enorm zijn .
Wat een verdrietig bericht. Ik heb haar wel eens ontmoet (meeting, helpt elkaar topic) en ze was heel aardig en gezellig. Wat onwerkelijk dat ze er nu niet meer is.

Familie en betrokkenen: gecondoleerd !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik kende haar wel niet maar toch gecondoleerd met het verlies van zo'n jonge vrouw!

Heel veel sterkte met die verlies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven