Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
donderdag 26 juli 2012 om 01:33
Ik scrollen en lezen of er nieuwe aanbiedingen zijn gaat het over poezen! Mijn favo onderwerp. Wat een lief schattig poesje heb je Marels echt een dotje hoor
Komen er morgen nieuwe aanbiedingen? Kleding maat 44 en schoenmaat 36
Ik moet er echt nieuwe kleren bij hebben dus kom op dames trek die kleding kast open voor deze arme sloeber
Komen er morgen nieuwe aanbiedingen? Kleding maat 44 en schoenmaat 36
Ik moet er echt nieuwe kleren bij hebben dus kom op dames trek die kleding kast open voor deze arme sloeber
donderdag 26 juli 2012 om 04:18
Ik vind het knap dat ze dat volhouden geen eten, geen drinken!
En dat met dit hete weer Je zou dan toch zeggen beetje water tussendoor zou toch moeten mogen anders word je toch zo slap als een doek en is toch niet goed?
Eten begrijp ik wel en geen frisdrank of andere luxe ook nog maar geen water pff en dan hebben we het nog maar over hier in turkije en andere landen is het nog heter!
En dat met dit hete weer Je zou dan toch zeggen beetje water tussendoor zou toch moeten mogen anders word je toch zo slap als een doek en is toch niet goed?
Eten begrijp ik wel en geen frisdrank of andere luxe ook nog maar geen water pff en dan hebben we het nog maar over hier in turkije en andere landen is het nog heter!
donderdag 26 juli 2012 om 07:45
Er zijn de laatste tijd dan ook steeds meer geluiden uit de moslimwereld om een soort 'ramadan light' in te voeren.
Ten eerste verschillen de seizoenen minder erg in de landen waar de ramadan vandaan komt. In Marokko bijvoorbeeld heb je volgens mij niet zoals hier dat het in de winter om 17.00 al donker is en in de zomer pas om 22.00. Dat is al een groot verschil natuurlijk. Aangezien de ramadan steeds een paar maanden naar voren opschuift is het nu in dit weer echt niet te harden.
Ook moet je wel gewoon kunnen blijven functioneren. Ik las dat rechters in Turkije (volgens mij) bijvoorbeeld wel licht lunchen. Niet luxe, niet veel, het is tenslotte ramadan, maar ze hebben wel een helder hoofd nodig bij hun werk.
Ten eerste verschillen de seizoenen minder erg in de landen waar de ramadan vandaan komt. In Marokko bijvoorbeeld heb je volgens mij niet zoals hier dat het in de winter om 17.00 al donker is en in de zomer pas om 22.00. Dat is al een groot verschil natuurlijk. Aangezien de ramadan steeds een paar maanden naar voren opschuift is het nu in dit weer echt niet te harden.
Ook moet je wel gewoon kunnen blijven functioneren. Ik las dat rechters in Turkije (volgens mij) bijvoorbeeld wel licht lunchen. Niet luxe, niet veel, het is tenslotte ramadan, maar ze hebben wel een helder hoofd nodig bij hun werk.
donderdag 26 juli 2012 om 08:06
quote:rara70 schreef op 25 juli 2012 @ 23:56:
Ik heb geen verstand van de Ramadan.....
Morgen vertrekken we! Koffers staan klaar, hond in kennel, huis schoon, laatste wasje........wow; wat een planning he?!
En dan 2 weken niks......helemaal niks!!!! O jawel, een man scoren voor Molly!
Volgende vakantie wil ik je hond wel, Rara!
De onze is begin dit jaar gaan hemelen, en we missen dat wel hoor! Dus, vakantieoppas voor leuke honden aangeboden hier. Wel buiten onze vakantie en alleen keurig opgevoede, tegen kleine gillende meisjes kunnende, duidelijk als hond herkenbare exemplaren aub.
Zo. Even een tegenhanger voor de kattenfans, haha!
Ik heb geen verstand van de Ramadan.....
Morgen vertrekken we! Koffers staan klaar, hond in kennel, huis schoon, laatste wasje........wow; wat een planning he?!
En dan 2 weken niks......helemaal niks!!!! O jawel, een man scoren voor Molly!
Volgende vakantie wil ik je hond wel, Rara!
Zo. Even een tegenhanger voor de kattenfans, haha!
donderdag 26 juli 2012 om 08:19
donderdag 26 juli 2012 om 09:38
Ik krijg vandaag als het goed is ook weer één of 2 pakketten. Joepie, ik verheug me er nu al op.
En ik hoop dat Luni vandaag haar pakket krijgt. Verder gaan er vandaag pakjes op de bus voor Rougelove, Joda en Pliert. O ja, en niet te vergeten de volle spaarkaart van Etos za za zebra.
Rara70. heel fijne vakantie gewenst!
En wat een leuke poezen kwamen hier voorbij
Helaas is onze je weet wel kater al weer een jaar of 2 naar de poezenhemel. Ik zou er graag weer één willen, maar manlief wil nog even wachten tot de kinderen iets groter zijn (en de andere huisdieren wijle zijn).
En ik hoop dat Luni vandaag haar pakket krijgt. Verder gaan er vandaag pakjes op de bus voor Rougelove, Joda en Pliert. O ja, en niet te vergeten de volle spaarkaart van Etos za za zebra.
Rara70. heel fijne vakantie gewenst!
En wat een leuke poezen kwamen hier voorbij
Helaas is onze je weet wel kater al weer een jaar of 2 naar de poezenhemel. Ik zou er graag weer één willen, maar manlief wil nog even wachten tot de kinderen iets groter zijn (en de andere huisdieren wijle zijn).
donderdag 26 juli 2012 om 09:53
Even in het kort: (kan niet knippen & plakken op mn telefoon)
-6 witte houten jaloezien 60cm
-2 eikenhouten jaloezien 60 cm
- tafelmodel koelkast met vriesvak
-universele afstandbediening philips
-beeldbuis tv Philips
-bedframe 140x200
-zakwoordenboek der geneeskunde
- l'oreal foundation tint 04 of 05 (moet ik even nakijken)
-beeldbuis tv Philips
-bedframe 140x200
donderdag 26 juli 2012 om 09:58
quote:roos1987 schreef op 26 juli 2012 @ 09:53:
-beeldbuis tv Philips
-bedframe 140x200
Hi Roos,
Ik heb wel interesse in de houten eiken jaloezieën.
En in de foundation, die van mij is bijna op. Waar kan ik je mailen?
-beeldbuis tv Philips
-bedframe 140x200
Hi Roos,
Ik heb wel interesse in de houten eiken jaloezieën.
En in de foundation, die van mij is bijna op. Waar kan ik je mailen?
donderdag 26 juli 2012 om 10:00
Pliert Heb je nog interesse in het beeldje van de Japanse dame? Mail me anders even op vivabiebel at hotmail . com. Misschien kunnen we wel wat regelen (wanneer ik richting het Oosten van het land ga kan ik eventueel even langsrijden, afhankelijk van waar je het beeldje precies zou willen hebben).
Dames die iets van mij op het oog hadden (twee boeken en een portemonnee): Ik heb ze van de week even op de (megagoedkope)keukenweegschaal gelegd en het kwam allemaal niet boven de 100 gram uit, blijft dus zeker onder de ¤2,- (maar daar hebben we het nog wel over).
Als jullie het nog willen hebben, mag ik dan jullie adresgegevens (mailadres zie boven)? Kan ik morgen naar het postkantoor (of zaterdag).
Misschien nog iets om toe te voegen aan de OP:
Verzending op risico van de ontvanger (dus zodra het is overgedragen aan PostNL heeft de verzender er niets meer mee van doen. Wanneer het dan niet aankomt is het erg jammer, maar helaas. Geen recht op terugvragen van verzendkosten (lees wel eens van die oplichterspraktijken op marktplaats waar ze het wel hebben ontvangen maar zeggen dat het nooit is gekomen en dan het geld terugvragen).)
Eventueel verzekerd verzenden op verzoek van de ontvanger (uiteraard ook op eigen kosten).
Schoot me vanochtend zo even te binnen.
Dames die iets van mij op het oog hadden (twee boeken en een portemonnee): Ik heb ze van de week even op de (megagoedkope)keukenweegschaal gelegd en het kwam allemaal niet boven de 100 gram uit, blijft dus zeker onder de ¤2,- (maar daar hebben we het nog wel over).
Als jullie het nog willen hebben, mag ik dan jullie adresgegevens (mailadres zie boven)? Kan ik morgen naar het postkantoor (of zaterdag).
Misschien nog iets om toe te voegen aan de OP:
Verzending op risico van de ontvanger (dus zodra het is overgedragen aan PostNL heeft de verzender er niets meer mee van doen. Wanneer het dan niet aankomt is het erg jammer, maar helaas. Geen recht op terugvragen van verzendkosten (lees wel eens van die oplichterspraktijken op marktplaats waar ze het wel hebben ontvangen maar zeggen dat het nooit is gekomen en dan het geld terugvragen).)
Eventueel verzekerd verzenden op verzoek van de ontvanger (uiteraard ook op eigen kosten).
Schoot me vanochtend zo even te binnen.
donderdag 26 juli 2012 om 10:02
Oh fijn demissionair! Mail me maar op vivalaamsterdam@hotmail.nl
donderdag 26 juli 2012 om 10:08
quote:roos1987 schreef op 26 juli 2012 @ 10:02:
Oh fijn demissionair! Mail me maar op vivalaamsterdam@hotmail.nlMail verzonden!
Oh fijn demissionair! Mail me maar op vivalaamsterdam@hotmail.nlMail verzonden!