Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
donderdag 26 juli 2012 om 10:12
Nog even mijn lijstje:
Boeken: Nederlandstalig en paperback, tenzij anders aangegeven:
Charlotte Brontë - Jane Eyre
Jane Austen - Trots en vooroordeel
Mohammed Sahli - Dagboek van een illegaal
Umberto Eco - in de naam van de roos
klein receptenboekje John West - vis op zijn best
Boudewijn Büch - de kleine blonde dood (hardcover)
Rob van der Wijk - zelfhypnose de verandering in jezelf (hardcover)
De dvd van Jane Eyre
Boeken: Nederlandstalig en paperback, tenzij anders aangegeven:
Charlotte Brontë - Jane Eyre
Jane Austen - Trots en vooroordeel
Mohammed Sahli - Dagboek van een illegaal
Umberto Eco - in de naam van de roos
klein receptenboekje John West - vis op zijn best
Boudewijn Büch - de kleine blonde dood (hardcover)
Rob van der Wijk - zelfhypnose de verandering in jezelf (hardcover)
De dvd van Jane Eyre
donderdag 26 juli 2012 om 10:26
Hey roos,
Ik heb wel interesse in de koelkast.
Heb je een foto? En waar moet hij vandaan komen?
Je mag me mailen op poetsprinses@hotmail.nl
Groetjes
Ik heb wel interesse in de koelkast.
Heb je een foto? En waar moet hij vandaan komen?
Je mag me mailen op poetsprinses@hotmail.nl
Groetjes
donderdag 26 juli 2012 om 10:43
donderdag 26 juli 2012 om 10:49
donderdag 26 juli 2012 om 11:29
Sorry dat ik hier kom binnenvallen en ook nog iets te vragen heb , maar ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die restjes wol/katoen hebben liggen. Mijn moeder wordt over een paar maanden 50, en nou hadden we bedacht om een Sara te wildbreien voor in de tuin (moeder is nogal van het handwerken).
Uiteraard betaal ik de verzendkosten.
Ik ben mailbaar op lechatnoirviva [aap] hotmail [punt] nl.
Uiteraard betaal ik de verzendkosten.
Ik ben mailbaar op lechatnoirviva [aap] hotmail [punt] nl.
donderdag 26 juli 2012 om 11:35
Is er iemand gek op breien? Ik heb nog een hele curverbox vol wol liggen... Was niet echt een hobby voor mij 
Verder heb ik geen creabea dingen meer helaas, die heeft mijn moeder al ingepikt.
Ik heb nog wel een stapel kookboeken liggen:
Het witte bonen in tomatensaus kookboek voor studenten
Blue Band basiskookboek
Heerlijke rijstgerechten
Klassieke visgerechten
Yum Cha & oosterse hapjes
Quick & Tasty Wok
101 vegetarische gerechten
Chinees (creatief en gezond koken, voor alledaagse maaltijden en speciale gelegenheden)
Lekker koken vetarm (met recepten voor diabetici)
Vis&Zeevruchten basiskookboek
Stamppotten De nieuwe keuken
Ook heb ik nog twee dvd's met bijbehorend magazine liggen van 'oorlog in woord en beeld'
- de kruistochten
- romeinse veldslagen & julius caesar
Oh en voor de tuinierders: het boek 'een jaar in uw tuin'
En vergeet niet de spulletjes die ik al gepost heb. De sieraden, haarverf, hairstraightner en de decoratieve vlindertjes!
Verder heb ik geen creabea dingen meer helaas, die heeft mijn moeder al ingepikt.
Ik heb nog wel een stapel kookboeken liggen:
Het witte bonen in tomatensaus kookboek voor studenten
Blue Band basiskookboek
Heerlijke rijstgerechten
Klassieke visgerechten
Yum Cha & oosterse hapjes
Quick & Tasty Wok
101 vegetarische gerechten
Chinees (creatief en gezond koken, voor alledaagse maaltijden en speciale gelegenheden)
Lekker koken vetarm (met recepten voor diabetici)
Vis&Zeevruchten basiskookboek
Stamppotten De nieuwe keuken
Ook heb ik nog twee dvd's met bijbehorend magazine liggen van 'oorlog in woord en beeld'
- de kruistochten
- romeinse veldslagen & julius caesar
Oh en voor de tuinierders: het boek 'een jaar in uw tuin'
En vergeet niet de spulletjes die ik al gepost heb. De sieraden, haarverf, hairstraightner en de decoratieve vlindertjes!
donderdag 26 juli 2012 om 11:44
Kreeg jij daar bericht van? Ik had aangegeven dat ik graag een afleverbericht zou krijgen, maar niks hoor. Terwijl de mensen aan wie ik het verstuurd heb de pakketten wel al binnen hebben. Handig zo'n service haha.
Iemand een tip om mijn senseo nog iets langer te laten leven? Hij is aan het sterven ( hij heeft het wel bijna 5 jaar gedaan dus goed beestje), maar nu zegt hij steeds dat het water op is terwijl dat niet zo is. Echt rete irrirant. Alleen met grof geweld doet hoj het soms. En de koffie smaakt ook minder terwijl de dezelfde pads gebruik.
Iemand een tip om mijn senseo nog iets langer te laten leven? Hij is aan het sterven ( hij heeft het wel bijna 5 jaar gedaan dus goed beestje), maar nu zegt hij steeds dat het water op is terwijl dat niet zo is. Echt rete irrirant. Alleen met grof geweld doet hoj het soms. En de koffie smaakt ook minder terwijl de dezelfde pads gebruik.
donderdag 26 juli 2012 om 11:48
Haha, grappig... Lechatnoir vraagt om wol en prompt daarop post Siepje dat ze een berg wol te geef heeft.
Ik ben wel een (beginnend) breier, maar vooralsnog geen behoefte aan wol (ik koop pas in als ik weet wat ik wil gaan maken en heb nu even een megaproject (voor mijn doen) op de pennen staan waar ik pas net aan begonnen ben).
Ik ben wel een (beginnend) breier, maar vooralsnog geen behoefte aan wol (ik koop pas in als ik weet wat ik wil gaan maken en heb nu even een megaproject (voor mijn doen) op de pennen staan waar ik pas net aan begonnen ben).
donderdag 26 juli 2012 om 11:50
quote:lechatnoir schreef op 26 juli 2012 @ 11:46:
@ siepje: ik heb wel interesse in de wol. Zie je het zitten dat te versturen gezien de hoeveelheid? Voor mij maakt het qua verzendkosten niet uit.Ja ik krijg het wel in een doos gepropt denk ik
. Ik heb je geprobeerd te mailen, maar kreeg de mail weer terug. Je kan mij mailen op siepje84 aap gmail punt com. Voor de andere dames: heb ff een vivamail aangemaakt alles loopt alle mail door te war
@ siepje: ik heb wel interesse in de wol. Zie je het zitten dat te versturen gezien de hoeveelheid? Voor mij maakt het qua verzendkosten niet uit.Ja ik krijg het wel in een doos gepropt denk ik
donderdag 26 juli 2012 om 11:54
Best grappig ja.
Ik heb hier niet zo veel te geef geloof ik, student als ik ben. Heb nog wel een stapel Libellen liggen, uit 2009 of 2010. Hmm, dat kan ik ook gewoon even nakijken...
...2009 is het, en is bijna een complete jaargang. Nou lijkt me dat een beetje gewichtig om te verzenden, ophalen kan, ik woon omgeving 030.
Ik heb hier niet zo veel te geef geloof ik, student als ik ben. Heb nog wel een stapel Libellen liggen, uit 2009 of 2010. Hmm, dat kan ik ook gewoon even nakijken...
...2009 is het, en is bijna een complete jaargang. Nou lijkt me dat een beetje gewichtig om te verzenden, ophalen kan, ik woon omgeving 030.
donderdag 26 juli 2012 om 12:20
quote:Demissionair schreef op 26 juli 2012 @ 08:38:
Goh, ik heb iets gekregen waar ik niet eens om gevraagd heb en diegene mij toch niks heeft verzonden...
Dacht dat de ava van Soley een schilderij was, maar het blijkt een zangeres te zijn. Meteen veel gedownload. Erg mooi! Bedankt Soley!Nou eh, graag gedaan! Haha, dat was nog eens makkelijk gul zijn Maar mooi inderdaad he, en totaal niet bekend hier.
Goh, ik heb iets gekregen waar ik niet eens om gevraagd heb en diegene mij toch niks heeft verzonden...
Dacht dat de ava van Soley een schilderij was, maar het blijkt een zangeres te zijn. Meteen veel gedownload. Erg mooi! Bedankt Soley!Nou eh, graag gedaan! Haha, dat was nog eens makkelijk gul zijn Maar mooi inderdaad he, en totaal niet bekend hier.
donderdag 26 juli 2012 om 12:26
quote:molly74 schreef op 26 juli 2012 @ 10:43:
Rara, spannend zo, met al die voorbereidingen. Hoewel altijd stress (bij de meesten) is het ook wel leuke voorpret denk ik.
Soley, ik zie ergens staan dat je graag hondenoppas bent. En euh... redelijk in de buurt woont geloof ik. Nou ga ik nooit op vakantie, maar.... doe je ook aan dagjes?
Haha, als je omhoog zit kunnen we best even kijken of er wat te regelen valt. Als we toch thuis zijn en je komt hem brengen...
Man mist onze hond, en dochter heeft, hoewel ze nog heel jong is, wel een hondentic overgehouden aan die anderhalf jaar dat ze hond heeft "gekend". Alle honden, groot en klein moeten geaaid en geknuffeld worden. Moet ie wel tegen kunnen dus
Rara, spannend zo, met al die voorbereidingen. Hoewel altijd stress (bij de meesten) is het ook wel leuke voorpret denk ik.
Soley, ik zie ergens staan dat je graag hondenoppas bent. En euh... redelijk in de buurt woont geloof ik. Nou ga ik nooit op vakantie, maar.... doe je ook aan dagjes?
Haha, als je omhoog zit kunnen we best even kijken of er wat te regelen valt. Als we toch thuis zijn en je komt hem brengen...
Man mist onze hond, en dochter heeft, hoewel ze nog heel jong is, wel een hondentic overgehouden aan die anderhalf jaar dat ze hond heeft "gekend". Alle honden, groot en klein moeten geaaid en geknuffeld worden. Moet ie wel tegen kunnen dus
donderdag 26 juli 2012 om 12:27
Arnhem = 026
De nummering is niet meer dan het netnummer (vaste telefoonlijn) van waar je woont.
Dus als je wil weten welk gebied bij een nummer hoort kun je in google intikken "netnummer 020" waarop je zult zien dat dit het netnummer van Amsterdam is.
Als je in een kleine gemeente woont en je niet te specifiek wil zijn in waar je woont kun je dus ook het nummer van een naastgelegen grote stad opgeven.
De nummering is niet meer dan het netnummer (vaste telefoonlijn) van waar je woont.
Dus als je wil weten welk gebied bij een nummer hoort kun je in google intikken "netnummer 020" waarop je zult zien dat dit het netnummer van Amsterdam is.
Als je in een kleine gemeente woont en je niet te specifiek wil zijn in waar je woont kun je dus ook het nummer van een naastgelegen grote stad opgeven.