Gewoon vragen?

26-07-2012 09:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb nu al een aantal keer afgesproken met iemand die ik van een datingsite ken (we zijn beide begin 20). Hij heeft het wel steeds gevraagd om iets te gaan doen samen. Maar na afloop doet hij verder niks (als in: geen zoen etc)...en ik ben meestal degene die zegt: het was gezellig. Hij begint vaak trouwens wel op whatsapp tegen me te praten.

Ook heeft hij zijn profiel vorige week aangepast, met een nieuwe foto erbij en zijn verhaal wat uitgebreid. En ik zie dat hij sowieso nog elke dag actief is daar.

Wat denken jullie hiervan? Zou hij mij als een 'gewone vriendin' zien? ' Zou ik het hem gewoon kunnen vragen in een email (hij is nu 3 weken op vakantie en in het echt vragen durf ik niet echt)? Of is dat raar? Of juist gebruikelijk als je via internet date, dat je vraagt hoe de ander er over denkt (relatie of vriendschappelijk)?
Tsja.

Ik denk dat hij je wel leuk vindt, maar niet leuk genoeg.
Denk ook dat hij je niet leuk genoeg vindt..
Volgens mij hoef je niets meer te vragen. Zijn daden geven je duidelijk antwoord.
Je zou zeggen dat hij inderdaad geen interesse heeft.

Maar aan de andere kant, jullie kennen elkaar van een datingsite. Daar kom je toch niet om te knikkeren en zijn de doelen toch helder: kijken of er een klik en match mogelijk is.

Als jij zegt: het was gezellig, kan je gelijk doorvragen zoals: en wat vond jij er nu eigenlijk van? Om door te gaan: hoe zie je ons?

Dan krijg je duidelijkheid. En hij moet ook duidelijkheid (openheid) geven.

Op deze manier houdt hij je, volgens mij, aan het lijntje.
Als je iemand echt leuk vind ga je geen nieuwe foto's meer op je profiel zetten en de tekst aanpassen om nieuwe dates te scoren. Dus jammer maar helaas hij vind je niet leuk genoeg voor een relatie.
Relatie materiaal of gewoon Lol materiaal?

Bij de eerste optie, laat maar.

Bij de laatste optie gewoon de 'koe bij de horens' vatten en in actie komen voor een avondje schik.
Ik zou niet teveel hoop houden als jij hem als relatiemateriaal ziet, want denk niet dat dat erin zit.
Als je hem via een datingsite hebt leren kennen zou ik ervan uitgaan dat je niet alleen een gewone vriendien bent, maar blijkbaar vindt hij je niet leuk genoeg aangezien hij nog verder op zoek is
Hij zou nog verlegen kunnen zijn een beetje, maar ik denk omdat hij zijn foto en tekst heeft veranderd dat hij toch verder zoekt..
Overigens: blijkbaar ben jij ook nog elke dag actief op die site...
quote:fffuuu schreef op donderdag 26 juli 2012 09:17 Hoi,

Ik heb nu al een aantal keer afgesproken met iemand die ik van een datingsite ken (we zijn beide begin 20). Hij heeft het wel steeds gevraagd om iets te gaan doen samen. Maar na afloop doet hij verder niks (als in: geen zoen etc)...en ik ben meestal degene die zegt: het was gezellig. Hij begint vaak trouwens wel op whatsapp tegen me te praten.

Ook heeft hij zijn profiel vorige week aangepast, met een nieuwe foto erbij en zijn verhaal wat uitgebreid. En ik zie dat hij sowieso nog elke dag actief is daar.

Wat denken jullie hiervan? Zou hij mij als een 'gewone vriendin' zien? ' Zou ik het hem gewoon kunnen vragen in een email (hij is nu 3 weken op vakantie en in het echt vragen durf ik niet echt)? Of is dat raar? Of juist gebruikelijk als je via internet date, dat je vraagt hoe de ander er over denkt (relatie of vriendschappelijk)?

Je hebt mensen (m/v) die meerdere lijntjes hebben uitstaan op zo'n site. En mensen due snel exclusief willen daten.

Als je denkt dat jullie daarin verschillen heeft het zin om dit na te vragen.

Maakt hem geen player vind ik. Er zijn meerdere mogelijkheden om met zo'n site om te gaan.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven