vind het zo knullig voor hem

26-07-2012 22:25 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
---
Ja, dat is inderdaad sneu...

Maar je zou nu gewoon je mond moeten houden vind ik

Lullig dat je zo in een spagaat zit
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Niet mee bemoeien. Inderdaad niet jou zaken. Straks ben jij nog de boosdoener in deze situatie.
Echt? Ga je niks zeggen? Arme jongen, wat zal die zich straks lullig voelen als het uitkomt en het blijkt dat iedereen het wist behalve hij.
Vervelend is dat, van die mensen die per ongeluk een weekend weg gaan...

Heel apart. Ik zou er ook moeite mee hebben om niks te zeggen.
quote:slempie schreef op 26 juli 2012 @ 22:30:

Echt? Ga je niks zeggen? Arme jongen, wat zal die zich straks lullig voelen als het uitkomt en het blijkt dat iedereen het wist behalve hij.Dan had ze eerder haar mond open moeten trekken. Niet een maand voor de bruiloft nu ze beide happy zijn.
Het is pas te laat als het ja-woord is uitgesproken.
Niets zeggen, nooit zeggen. Weet je wat je wel zou moeten doen? Haar vertellen dat je zulk soort dingen niet meer wilt weten.

Veel mensen die een tijd bij elkaar zijn, zijn wel eens verliefd geweest op een ander. Er is altijd een reden geweest waardoor zij toch voor hun partner kozen. Ga daar dan vanuit. Ze heeft zich laten uitdagen, maar ze kiest toch voor hem.
quote:slempie schreef op 26 juli 2012 @ 22:36:

Het is pas te laat als het ja-woord is uitgesproken.

Ben het wel met je eens.

Maar aan de andere kant. Ik denk niet dat ik het bijv zou willen weten dat mijn lief 10 jaar geleden eenmalig vreemd is gegaan.

Dat van vorige week (bij wijze van) dan weer wel.
Ja saaaaar, zo krijgen we natuurlijk nooit een goede discussie
Wat vervelend voor je dat je in deze situatie zit. Het is moeilijk te zeggen wat nu het juiste is om te doen. Ik bedenk altijd maar hoe ik het zou vinden als ik in dit geval zijn schoenen stond, en dan zou ik dat toch echt willen weten, zeker als iedereen erom heen het ook weet.
quote:slempie schreef op 26 juli 2012 @ 22:42:

Ja saaaaar, zo krijgen we natuurlijk nooit een goede discussie Ja sorry he
Volgende maand? Het is dus nog niet te laat, jij zit er mee en straks is het te laat! Ik persoonlijk zou van mijn hart geen moordkuil maken en het alsnog vertellen, eigenlijk geef je de antwoorden al wat je er zelf van vind...ik krijg de indruk dat je een duwtje in de rug vraagt met deze post.

Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten...
quote:Vl43inder schreef op 26 juli 2012 @ 22:38:

Niets zeggen, nooit zeggen. Weet je wat je wel zou moeten doen? Haar vertellen dat je zulk soort dingen niet meer wilt weten.

Veel mensen die een tijd bij elkaar zijn, zijn wel eens verliefd geweest op een ander. Er is altijd een reden geweest waardoor zij toch voor hun partner kozen. Ga daar dan vanuit. Ze heeft zich laten uitdagen, maar ze kiest toch voor hem.Mooi!
Vind je post wel een beetje raar, ik neem aan dat als het je vriendin is(zo noem je haar namelijk!) je haar dus ook wel wat beter kent. Dus zal jij heus wel weten of ze het echt meent met deze jongen en wellicht toendertijd niet alles verteld heeft(wellicht hem niet nog meer willen kwetsen, bang hem echt kwijt te raken?of gewoon bang?) en na die tijd allang heeft laten zien nu echt voor hem te kiezen en dus oprecht is. Maar vraag me af of jij wel zo oprecht bent als je haar(innerlijk) zo slecht kent en zulke "grote" conclusies trekt en de wereld in werpt..
Koekie? Misschien een idee om dit dilemma aan hem voor te leggen als in wat hij zou vinden als hij in deze situatie zit?

Snap je wat ik bedoel?
quote:star-light schreef op 26 juli 2012 @ 22:44:

Volgende maand? Het is dus nog niet te laat, jij zit er mee en straks is het te laat! Ik persoonlijk zou van mijn hart geen moordkuil maken en het alsnog vertellen, eigenlijk geef je de antwoorden al wat je er zelf van vind...ik krijg de indruk dat je een duwtje in de rug vraagt met deze post.

Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten...

Maar zij is toch niet het belangrijkste in deze kwestie.

De jongeman waar het om gaat zal ook ernstig ongelukkig zijn wanneer hem dat (zo kort voor zijn bruiloft) wordt verteld.

Ze weet het al 2 jaar en had het hem veel eerder moeten hebben verteld. Niet nu omdat ze gewetenswroeging van het voor zich houden krijgt.
quote:star-light schreef op 26 juli 2012 @ 22:48:

Koekie? Misschien een idee om dit dilemma aan hem voor te leggen als in wat hij zou vinden als hij in deze situatie zit?

Snap je wat ik bedoel?Nee. Gewoon niet doen.
Ik denk dat ik heel laf een anonieme brief naar hem zou sturen. Ben jij in ieder geval niet de gebeten hond en hij kan kijken wat hij met de info doet. Of is dat heel erg laf?
Leven en laten leven. Hou je maar bezig met je eigen zaken.

Dit is 2 jaar geleden, gebeurd is gebeurd en hij die zonder zonden is werpe de eerste steen.

Weet jij veel, misschien gaat hij elke week wel naar de hoeren of rookt ie elke avond stiekem een jointje. Bij wijze van spreken.

Dit is toevallig iets wat jij weet, 1 dingetje en jij oordeelt meteen en roept termen als liegbeest en zielig voor hem.

Wat een onzin, ze gaan trouwen en zijn blij met elkaar.

Wel een goede tip is tegen haar zeggen dat je dit soort dingen niet meer wil weten.
quote:slempie schreef op 26 juli 2012 @ 22:50:

Ik denk dat ik heel laf een anonieme brief naar hem zou sturen. Ben jij in ieder geval niet de gebeten hond en hij kan kijken wat hij met de info doet. Of is dat heel erg laf?Ontzettend laf.
Ik snap sowieso niet dat ge-bemoei met relaties van anderen.

Laat lekker en zorg er gewoon voor dat je eigen relatie leuk is ipv je druk te maken over die van een ander.
Bij nader inzien ben ik het eigenlijk wel heel erg eens met Suy. Misschien heeft ze het hem al wel verteld en hebben ze het opgelost, sta je toch even voor lul als jij er nog een keer mee aankomt.
Ja dat is heel laf....

TO moet zich hier volgens mij niet mee bemoeien.
quote:slempie schreef op 26 juli 2012 @ 22:50:

Ik denk dat ik heel laf een anonieme brief naar hem zou sturen. Ben jij in ieder geval niet de gebeten hond en hij kan kijken wat hij met de info doet. Of is dat heel erg laf?

Maar waarom zou jij zoiets doen?

Voor je eigen gemoedsrust? Dan ben jij het kwijt en leg je het neer bij een ander?

Of Uit sensatie?

Ik kan werkelijk geen 1 goede reden bedenken om zoiets te doen......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven