De Dasty fanclub.

06-12-2007 22:53 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dank Very Cherry voor het mij op het spoor van Dasty ontvetter te zetten. Nou ben ik nog maar een beginnende gebruiker, maar ik meen dat het mij van wat moeilijke schoonmaak karweitjes gaat verlichten. Het douchegordijn werd een koud kunstje.

Op internet lees ik dat diverse autopoetsers hun velgen en motorblokken fantastisch schoonkrijgen met Dasty.

Roze Dasty (de ruitenreiniger) ruikt zo lekker dat ik de neiging krijg van alles ermee schoon te maken. Een geur of je net bij de kapper bent geweest.

Dasty is gelukkig niet duur, een fles kost 1,69, hje koopt het bij de Wibra. Ik heb geen aandelen of belang in genoemd bedrijf.

Ik hoor graag jullie Dasty avonturen.
Na al die verhalen ook maar eens alle dasty kleuren gekocht die er waren,helaas alleen de gele,roze en blauwe.

Dasty heeft diverse producten in het assortiment. Het meest populair is de Dasty ontvetter, te koop in de gele fles. Hieronder alle producten op een rijtje:

Dasty ontvetter

Dasty WC gel

Dasty ruitenreiniger

Dasty badkamerreiniger

Dasty colourblock doekjes (tegen afgeven van gekleurde kleding in de was)

Dasty vlekkenverwijderaar

Dasty RVS reiniger

Dasty afwasmiddel
Ik heb er mijn trouwjurk mee schoongemaakt!
Na jaren boenen op onze stacaravan (spinnen poepjes, mos en ander vuil aan de buitenkant), een job waar ik ieder jaar weer mezelf toe moest aanzetten, adviseerde een buurvrouw op de camping "je moet eens Dasty proberen" . Ik dacht ja hoor ik heb de duurste middelen al geprobeerd waarom zou Dasty wel werken.

Ze spoot was Dasty op de spons en wat er toen gebeurde was wonderbaarlijk. Met een veeg vloog het er af. Ik wist niet wat ik zag.

Ik heb met plezier in 1 uur tijd de hele caravan gewassen, en het is geen kleine caravan.

Tegen deze schoonmaak klus zie ik in het vervolg niet meer op.

Dank je Dasty ik ben een believer en fan.
Dasty afwasmiddel heb ik ook gezien, niet gekocht, ik vond het erg duur, was iets van 2,50.

Afwasmiddel koop ik altijd bij de Lidl

Gele ontvetdasty is goed. Ook zo goed dat het keukenrek dat er al 10 jaar hangt met kit op de tegels vastgezet, er af viel.

het rek heeft 10 jaar allerlei sopjes doorstaan, nooit losgegaan, en de eerste keer met dasty was het raak, dat spul lost de kit op volgens mij.

Dus volgens mij toch behoorlijk agressief spul
Ontvetdasty is het beste afslankmiddel ooit,spray het op je lichaam en het vet lost zich vanzelf op.In mum van tijd zorgt ontvetdasty ervoor dat je van maat 48 naar maat 38 gaat.

AUB niet thuis proberen!
Af en toe zijn er 5 liter flessen in de aanbieding dan kun je even vooruit!
Farida, ik vind het ook superspul, dus heb in een enthousiaste bui die fles van 5 liter gekocht. Soort van tijdelijke verstandsverbijstering denk ik. Want kom op zeg, VIJF liter!?!? Dat ga ik toch nooit opkrijgen?

Werd ook erg hard uitgelachen toen ik ermee thuis kwam.

Deze werken ook zeer prettig. Te koop bij de blokker.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb met dasty een draaiknop van een gaspit naar de klote geholpen, het werkte zo goed dat het opgeloste vet naar beneden droop en de knop muurvast zat. Met proberen open te draaien had ik de knop helemaal lam gedraaid.Ik vind het afwasmiddel van dasty trouwens ook super, tig keer beter nog dan dreft. Ruikt ook heerlijk, doet me denken aan de oude Fa geur limoen van vroeger.
Ik spuit het op vlekken op kleding enz voor ze de machine ingaan de binne kant van kragen enz........Bij mij is het zo op hoor.

Het helpt ook erg goed tegen groene aanslag op tuinmeubelen enz.

Je moet wel uitkijken met geverfd hout dat kun je zelfs verpesten.

Ik spuit het zelfs in de kattenbakken en laat dat lekker weken , zo kan ik nog wel een poosje doorgaan..........
quote:helena2 schreef op 26 juli 2012 @ 21:03:

Farida, ik vind het ook superspul, dus heb in een enthousiaste bui die fles van 5 liter gekocht. Soort van tijdelijke verstandsverbijstering denk ik. Want kom op zeg, VIJF liter!?!? Dat ga ik toch nooit opkrijgen?

Werd ook erg hard uitgelachen toen ik ermee thuis kwam.

o heb ik ook, maar die is echt zo op hoor, en in het andere geval het bederft niet

excuus, heb fles van 2,5 liter, heel makkelijk om de kleine spuitfles mee na te vullen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 27 juli 2012 @ 13:48:

[...]

o heb ik ook, maar die is echt zo op hoor, en in het andere geval het bederft niet

excuus, heb fles van 2,5 liter, heel makkelijk om de kleine spuitfles mee na te vullenOh. Misschien poets ik dan te weinig
Ha hier ook ervaring met Dasty!

Ooit op nogal vieze radiatoren gespoten en die radiatoren waren,dacht ik,zo grijs als maar zijn kan maar na het gebruiken van Dasty ontvetter zo wit als het witste wit!
Ik doe ongeveer één jaar met een fles van 750ml. Misschien poets ik dan ook te weinig?

Wel superspul hoor, vooral die gele. Of eigenlijk alleen die gele, want de rest heb ik nooit geprobeerd.
quote:helena2 schreef op 27 juli 2012 @ 21:12:

[...]

Oh. Misschien poets ik dan te weinig of ik heb gewoon veel nodig als ik eenmaal begin te poetsen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Enn colour blockers schijnen toch onzin te zijn, las ik laatst ergens?

Afijn ik ben Dasty fan, maar ben ook erg teleurgesteld dat de spetters van het kippenvet er niet mee weggaan.
quote:Antonio schreef op 06 december 2007 @ 22:53:

Ik dank Very Cherry voor het mij op het spoor van Dasty ontvetter te zetten. Nou ben ik nog maar een beginnende gebruiker, maar ik meen dat het mij van wat moeilijke schoonmaak karweitjes gaat verlichten. Het douchegordijn werd een koud kunstje.

Op internet lees ik dat diverse autopoetsers hun velgen en motorblokken fantastisch schoonkrijgen met Dasty.

Roze Dasty (de ruitenreiniger) ruikt zo lekker dat ik de neiging krijg van alles ermee schoon te maken. Een geur of je net bij de kapper bent geweest.

Dasty is gelukkig niet duur, een fles kost 1,69, hje koopt het bij de Wibra. Ik heb geen aandelen of belang in genoemd bedrijf.

Ik hoor graag jullie Dasty avonturen.Hahahahaha Antonio, jij was er snel bij. Ik ga het nog steeds een keertje kopen maar dat beloof ik mezelf ook al minstens 4 jaar.
Even up!

Hier ook fan van de gele Dasty. Ik kreeg de olielaag van de badolie van mijn dochter niet meer uit bad. Even sprayen met Dasty en binnen 5 minuten alles weer schoon. Super spul!

Ik heb ook die blauwe gekocht. Moet ik nog proberen, maar vind m in ieder geval wel lekker ruiken. :-)
Volgens mij wordt het wel steeds duurder, en ik ben nu van de echte goedkope schoonmaak middelen was ook te zien bij kassa groen meer heb je niet nodig :-)
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ook hele goede ervaringen hebben met andere Dasty producten? Dasty ken ik dankzij dit forum en toen ik het testte was ik meteen om. Ik heb alleen de gele en ben benieuwd of al die Dasty flessen zo goed werken?
Ik heb de blauwe voor in de badkamer. Ik vind het lekker ruiken. Maar verder wel normaal schoonmaken. Geen extreme dingen. Maar goed, badkamer is dan ook maar 'normaal' vies.
Hier ook de blauwe voor de badkamer. Wel oke voor normaal gebruik, hij ruikt heerlijk, maar eens in de zoveel tijd gebruik ik toch een sterkere kalkreiniger (van de Lidl) om hardnekkig kalk te verwijderen.

De roze reiniger vind ik niet echt fijn, voor glas vind ik hem niet echt geschikt. De gele Dasty blijft favoriet, maar ik heb wel gemerkt dat je goed moet nawrijven met een vochtige doek. Mijn man had vorige week mijn jongste een doekje mer Dasty gegeven om mee te helpen met schoonmaken en er zitten nu rare vlekken op mijn ovendeur (zilverkleurig gespoten) die er niet meer uitgaan.
Layla, kalk bestrijd ik in de badkamer inderdaad op de ouderwetse manier met azijn. Dat pakt de dasty niet aan.
Oh, geweldig spul! Toen ik bij mijn vriend kwam wonen had hij nog nooit de afzuigkap uit elkaar gehaald. Toen ik dat ding open maakte dacht ik dit wordt nooit meer schoon! En wou al een nieuwe.

Maar Met Dasty verdween alles meteen!

Ik gebruik het iedere avond na het koken.

Ach, waar voor gebruik ik geen Dasty?

Voor ontkalken gebruik ik nog wel schoonmaak azijn. En blijf toch wel bij de echte glassex.

Maar verder kan er geen schoonmaakmiddel aan tippen.

Hoewel het wel steeds duurder wordt.
Ik gebruik de gele in de keuken en voor als dingen echt heel vies zijn. Voor normaal schoonmaken gebruik ik de roze, werkt prima. Ruikt tenminste frisser dan de gele. Voor ruiten staat op de roze maar daar gebruik ik m dan weer niet voor, daar gebruik ik gewoon ruitenspray voor van de appie.

De blauwe staat in de badkamer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven