De Dasty fanclub.
donderdag 6 december 2007 om 22:53
Ik dank Very Cherry voor het mij op het spoor van Dasty ontvetter te zetten. Nou ben ik nog maar een beginnende gebruiker, maar ik meen dat het mij van wat moeilijke schoonmaak karweitjes gaat verlichten. Het douchegordijn werd een koud kunstje.
Op internet lees ik dat diverse autopoetsers hun velgen en motorblokken fantastisch schoonkrijgen met Dasty.
Roze Dasty (de ruitenreiniger) ruikt zo lekker dat ik de neiging krijg van alles ermee schoon te maken. Een geur of je net bij de kapper bent geweest.
Dasty is gelukkig niet duur, een fles kost 1,69, hje koopt het bij de Wibra. Ik heb geen aandelen of belang in genoemd bedrijf.
Ik hoor graag jullie Dasty avonturen.
Op internet lees ik dat diverse autopoetsers hun velgen en motorblokken fantastisch schoonkrijgen met Dasty.
Roze Dasty (de ruitenreiniger) ruikt zo lekker dat ik de neiging krijg van alles ermee schoon te maken. Een geur of je net bij de kapper bent geweest.
Dasty is gelukkig niet duur, een fles kost 1,69, hje koopt het bij de Wibra. Ik heb geen aandelen of belang in genoemd bedrijf.
Ik hoor graag jullie Dasty avonturen.
donderdag 21 februari 2013 om 14:29
quote:berrycharite schreef op 25 juli 2012 @ 15:45:
Na jaren boenen op onze stacaravan (spinnen poepjes, mos en ander vuil aan de buitenkant), een job waar ik ieder jaar weer mezelf toe moest aanzetten, adviseerde een buurvrouw op de camping "je moet eens Dasty proberen" . Ik dacht ja hoor ik heb de duurste middelen al geprobeerd waarom zou Dasty wel werken.
Ze spoot was Dasty op de spons en wat er toen gebeurde was wonderbaarlijk. Met een veeg vloog het er af. Ik wist niet wat ik zag.
Ik heb met plezier in 1 uur tijd de hele caravan gewassen, en het is geen kleine caravan.
Tegen deze schoonmaak klus zie ik in het vervolg niet meer op.
Dank je Dasty ik ben een believer en fan.
Hier moest ik even om grinniken, kreeg gelijk een Tell Sell visioen.
Hier ook fan trouwens, superspul!
Na jaren boenen op onze stacaravan (spinnen poepjes, mos en ander vuil aan de buitenkant), een job waar ik ieder jaar weer mezelf toe moest aanzetten, adviseerde een buurvrouw op de camping "je moet eens Dasty proberen" . Ik dacht ja hoor ik heb de duurste middelen al geprobeerd waarom zou Dasty wel werken.
Ze spoot was Dasty op de spons en wat er toen gebeurde was wonderbaarlijk. Met een veeg vloog het er af. Ik wist niet wat ik zag.
Ik heb met plezier in 1 uur tijd de hele caravan gewassen, en het is geen kleine caravan.
Tegen deze schoonmaak klus zie ik in het vervolg niet meer op.
Dank je Dasty ik ben een believer en fan.
Hier moest ik even om grinniken, kreeg gelijk een Tell Sell visioen.
Hier ook fan trouwens, superspul!
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
donderdag 21 februari 2013 om 15:40
Sinds ik tegenover de Wibra woon ben ik ook met Dasty begonnen. Eigelijk kocht ik het omdat het in de aanbieding was en was net verhuisd en moest schoonmaakmiddel hebben. Maar nu gebruik ik vooral die gele,de ontvetter voor de keuken, en daar heb je kalkreiniger ook voor die goed werkt (niet te veel sprayen anders word je een beetje koekkoek;-) ) En het spul werkt gewoon goed dus hou de aanbiedingen in de gaten en zo komt er bij mij ook steeds meer bij

zondag 24 februari 2013 om 12:35
Ik kwam dit topic tegen en aangezien Dasty zo wordt opgehemeld ben ik zaterdag nog even snel naar de Wibra gefietst en heb ik de roze ruitenreiniger, blauwe badkamerreiniger, gele ontvetter, schimmelreiniger en allesreiniger gehaald, ik was wel erg benieuwd. Maar het werkt inderdaad goed en vooral de roze ruikt lekker. De ontvetter doet het ook als een trein, ipv staan schrobben kon ik het vet zo wegvegen. Maar ik las dat je de ontvetter ook voor vetvlekken in kleding kan gebruiken? Tast dat de stof en kleur niet aan?
zondag 24 februari 2013 om 14:40
Ik heb laatst de Dasty vlekkenreiniger voor kleding gekocht, maar die valt tegen. Maar nu ik het zo lees had ik ook de gele Dasty op de vlek (lippenstift) kunnen spuiten. Maar als die zo agressief is loop ik dan niet het risico dat de print met de vlek verdwijnt?
Ooit een keer met Vanish gehad namelijk: beetje in laten weken op spagettivlek, vlek incl. kleur spijkerbroek weg...
Ooit een keer met Vanish gehad namelijk: beetje in laten weken op spagettivlek, vlek incl. kleur spijkerbroek weg...
zondag 24 februari 2013 om 14:55
Ik ben/was ook een dasty fan, maak er vooral de keuken mee schoon. Na de kerstdagen zag ik dat de lamp boven de eettafel erg vet was geworden door gourmetten etc. Het zijn glazen bollen dus flink spuiten, poetsen en schoon was alles.
Er vielen wel wat druppels op de tafel, maar och ik was zo enthousiast bezig. De tafel is kersenhout met olie afwerking. Na het poetsen daar ook een doekje over en ai.....er zitten nu uitgebeten vlekken in mijn tafel, krijg het niet weg als ik er olie over doe.
Heeft iemand een oplossing, mijn tafel ziet er niet meer uit door die druppels. Enige optie is volgens mij de hele tafel met dasty behandelen, daarna flink schuren en weer in oliën? Zou dat werken?
Er vielen wel wat druppels op de tafel, maar och ik was zo enthousiast bezig. De tafel is kersenhout met olie afwerking. Na het poetsen daar ook een doekje over en ai.....er zitten nu uitgebeten vlekken in mijn tafel, krijg het niet weg als ik er olie over doe.
Heeft iemand een oplossing, mijn tafel ziet er niet meer uit door die druppels. Enige optie is volgens mij de hele tafel met dasty behandelen, daarna flink schuren en weer in oliën? Zou dat werken?
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters