De Fashionista's gaan op vakantie! #75
vrijdag 27 juli 2012 om 12:13
GoedeSunnyDay!
Ff vanuit t hoofd:
Mirte hebben we op dezelfde zonneweide gelegen?
VD wat een knørft zeg.. shongejonge..
Chi gefeliciteerd! You go girl!
Hoera voor Rozzies leven, wat een verhaal haha ook op lexa
Zometeen weer het zwembad in en vanavond weer BBQen, life us nog steeds good
Ow en GB en Elynn, gezellig! Misschien kom je ons morgen ook tegen, er zijn lkanen dat we ook die kant op gaan (Mmaar nog niet zeker)
Ff vanuit t hoofd:
Mirte hebben we op dezelfde zonneweide gelegen?
VD wat een knørft zeg.. shongejonge..
Chi gefeliciteerd! You go girl!
Hoera voor Rozzies leven, wat een verhaal haha ook op lexa
Zometeen weer het zwembad in en vanavond weer BBQen, life us nog steeds good
Ow en GB en Elynn, gezellig! Misschien kom je ons morgen ook tegen, er zijn lkanen dat we ook die kant op gaan (Mmaar nog niet zeker)
vrijdag 27 juli 2012 om 12:48
Ben er weer.
Ben ook geen echte liefhebber van zonneweiden bij zwembaden maar de wondertjes vinden het geweldig en met het juiste gezelschap is het prima uit te houden.
Pixxx, dan was je wel erg uit de buurt .
Mara, hoi! Kan me voorstellen dat je fel reageert op knørft verhaal... Gaat het, wat dat betreft, bij jullie thuis een beetje?
Pas je trouwens nog in je gewone kleding of verschijnt er al een buikje?
Ben ook geen echte liefhebber van zonneweiden bij zwembaden maar de wondertjes vinden het geweldig en met het juiste gezelschap is het prima uit te houden.
Pixxx, dan was je wel erg uit de buurt .
Mara, hoi! Kan me voorstellen dat je fel reageert op knørft verhaal... Gaat het, wat dat betreft, bij jullie thuis een beetje?
Pas je trouwens nog in je gewone kleding of verschijnt er al een buikje?
vrijdag 27 juli 2012 om 13:48
Heey Mirte
Wat een leuke vakantieplannen hebben jullie! (lexa)
Het gaat met ups en downs... ik vind het erg moeilijk.
Ben ook gewoon echt niet happy de laatste tijd, denk ook vaak, verdorie waarom nou ook nu nog zwanger?!
Het is nu MIJN kleine meisje en IK ben zwanger....
Maar we doen leuke dingen en praten veel meer en dus komt wel goed. Voel me ook gewoon even rot omdat ik zo moe ben en veel werk en ook nog moet solliciteren.
Pas nog wel redelijk veel eigen kleding, maar heb wel een klein bolletje. Nog even en ik ga wel andere broeken kopen
Wat een leuke vakantieplannen hebben jullie! (lexa)
Het gaat met ups en downs... ik vind het erg moeilijk.
Ben ook gewoon echt niet happy de laatste tijd, denk ook vaak, verdorie waarom nou ook nu nog zwanger?!
Het is nu MIJN kleine meisje en IK ben zwanger....
Maar we doen leuke dingen en praten veel meer en dus komt wel goed. Voel me ook gewoon even rot omdat ik zo moe ben en veel werk en ook nog moet solliciteren.
Pas nog wel redelijk veel eigen kleding, maar heb wel een klein bolletje. Nog even en ik ga wel andere broeken kopen
vrijdag 27 juli 2012 om 17:40
VD, well done - al blijft het gek voor haar dat ze blijkbaar een vent heeft die het wél zou doen als jij um de kans had gegeven. Nah ja, niet jouw probleem natuurlijk.
Mirte: trying, trying, heb allemaal goede voornemens (zoals: elke dag een echte lunchpauze nemen, om maar eens wat te noemen) en ik hoop met hart en vrees dat ik die de komende, mega-drukke maand ga volhouden. Maar dat wil ik wel heel, heel graag, dus ik ben alvast goed begonnen.
GB: vakantie was heerlijk. Lekker met een tentje en een gaspitje zitten klooien, dat had ik gemist. Jouw plan klinkt ook lekker, naar het strand, al begint het nu te betrekken in 'onze' stad. Hoop dat je terug bent voor de bui. Wil vanavond naar de bioscoop, maar wil NIET door de regen fietsen. Hum. Voorzie het ergste.
Mara: wat rot voor je. Denk dat er bij jou over het gebeurde ook een hoop moet (en kan!) slijten. Weet niet wat er bij jullie precies is gebeurd en hoe ver hij over de schreef is gegaan, weet wel dat het lang duurt om echt te vergeten (als je eerst al hebt vergeven, zegmaar). Zorg maar goed voor jezelf tot dat lukt, en richt je zodra je kan op de toekomst- anders spijt het je straks nog zo dat je niet hebt kunnen genieten van je zwangerschap!
Ik ga even, compleet tegen mijn zin, iets warmers aan doen dan het beeldige zomerjurkje dat ik nu draag, en mijn spullen pakken, want ik ga na de bios naar Vriend. Fijn welverdiend weekend voor jullie allen!
Mirte: trying, trying, heb allemaal goede voornemens (zoals: elke dag een echte lunchpauze nemen, om maar eens wat te noemen) en ik hoop met hart en vrees dat ik die de komende, mega-drukke maand ga volhouden. Maar dat wil ik wel heel, heel graag, dus ik ben alvast goed begonnen.
GB: vakantie was heerlijk. Lekker met een tentje en een gaspitje zitten klooien, dat had ik gemist. Jouw plan klinkt ook lekker, naar het strand, al begint het nu te betrekken in 'onze' stad. Hoop dat je terug bent voor de bui. Wil vanavond naar de bioscoop, maar wil NIET door de regen fietsen. Hum. Voorzie het ergste.
Mara: wat rot voor je. Denk dat er bij jou over het gebeurde ook een hoop moet (en kan!) slijten. Weet niet wat er bij jullie precies is gebeurd en hoe ver hij over de schreef is gegaan, weet wel dat het lang duurt om echt te vergeten (als je eerst al hebt vergeven, zegmaar). Zorg maar goed voor jezelf tot dat lukt, en richt je zodra je kan op de toekomst- anders spijt het je straks nog zo dat je niet hebt kunnen genieten van je zwangerschap!
Ik ga even, compleet tegen mijn zin, iets warmers aan doen dan het beeldige zomerjurkje dat ik nu draag, en mijn spullen pakken, want ik ga na de bios naar Vriend. Fijn welverdiend weekend voor jullie allen!
vrijdag 27 juli 2012 om 18:17
Prima middag gehad, hoewel niet op mijn favo zandplek. Maar was ok. En net voor de bui vertrokken. Goed getimed.
Mara! Leuk je weer te lezen. Rot dat je niet zo lekker in je vel zit. Vooral nu. Ik hoop dat het je lukt om er stukje bij beetje beter mee om te gaan en het uiteindelijk van je af te zetten. Zo jammer voor je anders nu.
VD, dat klinkt heel goed, van die haptonoom. Goed dat je er met iemand over kan praten. Wilde een heel verhaal typen, maar heb het weer weg gehaald. Doen we wel een keer live. Jammer van morgen. Oh en wbt het knørft verhaal... Boys will be boys...
Senang, fijn, je vakantie. Hoop dat je een stuk relaxter bent teruggekomen. Hoewel, dat klusverhaal... Ik heb vanavond plannen om de kroeg in te gaan met vriendinnen en ik wil ook niet door de regen. Ik duim dus met je mee dat het droog wordt.
Pixx, heb je m'n nummer? Als je in de buurt bent kunnen we mss nog even een meet- & greet doen!
Chi, ik ga even op Lexa kijken!
vrijdag 27 juli 2012 om 19:43
vrijdag 27 juli 2012 om 19:55
Elynn
Moet helaas morgen aan de arbeid vanaf een uur of 2 maar eind september zien we elkaar sowieso, die is geblokt in de agenda!
quote:GeorgieBrown schreef op 27 juli 2012 @ 19:00:
VD! Goed bezig! Nog wel een beetje in de zon kunnen zitten?
Ja ook nog! lekker vanochtend in bikini gedrapeerd over 2 stoelen. Heerlijk!
Heb overigens die tas met studs alweer van mn wishlist afgehaald, even live bekeken, maar vond het leer niet mooi.
Moet helaas morgen aan de arbeid vanaf een uur of 2 maar eind september zien we elkaar sowieso, die is geblokt in de agenda!
quote:GeorgieBrown schreef op 27 juli 2012 @ 19:00:
VD! Goed bezig! Nog wel een beetje in de zon kunnen zitten?
Ja ook nog! lekker vanochtend in bikini gedrapeerd over 2 stoelen. Heerlijk!
Heb overigens die tas met studs alweer van mn wishlist afgehaald, even live bekeken, maar vond het leer niet mooi.