Hebben jullie dat ook?
vrijdag 27 juli 2012 om 23:33
Ik heb sinds kort ontzettend droog haar! Weet niet waardoor het komt, en weet ook niet hoe ik er vanaf kom..
Mijn voeding is gewoon prima, niet als anders ofzo. Ik gebruik nog steeds dezelfde shampoo een keer in de week een haarmasker.
Ben wel gaan zwemmen in de zee, maar heb mijn haar niet nat gemaakt. Heb ze hoog in een knotje gedragen op mijn hoofd..
Maar goed, niks helpt dus. Heb dit nooit zo erg mee gemaakt. Heb echt een kroes hoofd!
Hebben jullie tips wat ik hier aan kan doen? En heeft iemand van jullie dit ook wel eens?
Mijn voeding is gewoon prima, niet als anders ofzo. Ik gebruik nog steeds dezelfde shampoo een keer in de week een haarmasker.
Ben wel gaan zwemmen in de zee, maar heb mijn haar niet nat gemaakt. Heb ze hoog in een knotje gedragen op mijn hoofd..
Maar goed, niks helpt dus. Heb dit nooit zo erg mee gemaakt. Heb echt een kroes hoofd!
Hebben jullie tips wat ik hier aan kan doen? En heeft iemand van jullie dit ook wel eens?
vrijdag 27 juli 2012 om 23:39
Ik heb tijdens de zomer altijd last van droog haar, zeker op vakantie. Het verschil is dat ik in zee en in het zwembad wel altijd onder water ga, vaak is het dan inderdaad net touw.
Heb je dun haar? Ik heb eens gelezen dat dun haar ook veel vaker droog is dan dik haar. Het kan overigens ook komen door föhnen, te veel zonlicht e.d.
Misschien zou je een andere haarverzorging uit kunnen proberen? Baat het niet, dan schaadt het niet.
Heb je dun haar? Ik heb eens gelezen dat dun haar ook veel vaker droog is dan dik haar. Het kan overigens ook komen door föhnen, te veel zonlicht e.d.
Misschien zou je een andere haarverzorging uit kunnen proberen? Baat het niet, dan schaadt het niet.
zaterdag 28 juli 2012 om 00:28
Er is zo'n nieuwe bloemenhaarolie van Elvive op de markt, bij kruidvat in de aanbieding zag ik toevallig:-) bij mij werkte goede haarolie goed voor mijn droge haar. Ik gebruikte vroeger altijd dabur alma Haroil, maar dat is voor zover ik weet heel moeilijk in nl te krijgen. Dove heeft ook goede haarsprays tegenwoordig, die gebruik ik nu.
zaterdag 28 juli 2012 om 06:04
Ligt het niet gewoon aan de luchtvochtigheid? Mijn haar ziet er tijdens de zomer vaak niet uit: vage slag (had vroeger krullen), pluis, het wil niet en het zit niet. In de winter zit het eigenlijk altijd goed, maar ik ben gedoemd om in de zomer met een parg rond te hobbelen.
Maskers en dergelijke laten mijn haar in de zomer helaas niet beter zitten.
Maskers en dergelijke laten mijn haar in de zomer helaas niet beter zitten.
zaterdag 28 juli 2012 om 08:13
zaterdag 28 juli 2012 om 11:58
Ik heb gister mijn cremespoeling niet uitgespoeld en mijn haar in knotjes gedraaid (nu zachte krullen). Ik laat als ik naar het strand ga vaak cremespoeling in mijn haar zitten om het dan ´s avond uit te spoelen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.