kom maar op mannen....

27-07-2012 22:47 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar mannen die gebruik maken van vrouw onvriendelijke uitspraken/grappen of grollen....

Waarom ze dat doen, wanneer en waar?

Bijv. Enige recht van de vrouw is het aanrecht of weet ik veel wat nog meer??

Tell me....!

lach me suf
@cateautje

Dat ik niet sterk in m'n schoenen sta plaats je helemaal verkeerd. Ik heb het in mijn post niet perse over mezelf maar algemeen. Bovendien hoor je soms op een feest of dergelijke wel eens mannen onderling praten en zoiets roepen. Dus het kwam ineens bij me op en dacht ik ga er een topic over schrijven. Zodoende. Snappie?
rent snel weg
quote:ThunderassMan schreef op 27 juli 2012 @ 23:40:

[...]

Ow, gaan we op die toer?

Welke idioot heeft ooit bedacht dat vrouwen ook spreekrecht mochten hebben?Ja joh, na lang vergaderen zijn jullie met één stem voor tot de conclusie gekomen dat vrouwen ook een ziel hebben en toen was het hek van de dam. Deal with it.
quote:-no-nick- schreef op 27 juli 2012 @ 23:42:

rent snel wegLafaard.
quote:ThunderassMan schreef op 27 juli 2012 @ 23:44:

[...]

Lafaard.
@thunder

Tsssssss duhhh tuurlijk doen vrouwen dat ook over mannen. Wil je er een paar lezen dan.

Misschien een topic openen
"quote: Cateautje schreef op 27 juli 2012 @ 23:38 :

[...]

Muts.

Ow, gaan we op die toer?

Welke idioot heeft ooit bedacht dat vrouwen ook spreekrecht mochten hebben?"

tsssssss
@thunderass

Nou jij was die idioot zeker niet. Jij bent wrs een ander idioot
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2012 @ 23:43:

[...]

Ja joh, na lang vergaderen zijn jullie met één stem voor tot de conclusie gekomen dat vrouwen ook een ziel hebben en toen was het hek van de dam. Deal with it.

Is dat wel wetenschappelijk bewezen dan, dat van die ziel? En kan ik een hertelling van stemmen aanvragen? Het kan toch niet de bedoeling zijn geweest om opeens voor ' muts' uitgemaakt te kunnen worden.

Mijn foute uitspraak over willekeurige chagrijnige vrouwen (die ook nog zeuren en zanikken): ' Die moet eens goed genomen worden'

An orgasm a day, makes your problems go away.

Is dit wat je bedoelt TO?
quote:billyjean schreef op 27 juli 2012 @ 23:46:

@thunder

Tsssssss duhhh tuurlijk doen vrouwen dat ook over mannen. Wil je er een paar lezen dan.

Misschien een topic openen Hoeft niet. Ik lees gewoon hier op het forum.
Precies wat ik bedoel! Jij begrijpt een vrouw!
quote:billyjean schreef op 27 juli 2012 @ 23:49:

@thunderass

Nou jij was die idioot zeker niet. Jij bent wrs een ander idioot Precies! Euuh...
quote:billyjean schreef op 27 juli 2012 @ 23:52:

Precies wat ik bedoel! Jij begrijpt een vrouw!

Zijn we het toch zomaar binnen 2 pagina's met elkaar eens.

quote:billyjean schreef op vrijdag 27 juli 2012 23:52 Precies wat ik bedoel! Jij begrijpt een vrouw!dit hierboven bedoelt voor thunderas...
quote:ThunderassMan schreef op 27 juli 2012 @ 23:50:

[...]

Is dat wel wetenschappelijk bewezen dan, dat van die ziel? En kan ik een hertelling van stemmen aanvragen? Het kan toch niet de bedoeling zijn geweest om opeens voor ' muts' uitgemaakt te kunnen worden.

Tja, dat is het hè, met jullie mannen. Jullie denken overal maar over te kunnen besluiten en alles uit te maken, maar ik moet de eerste man nog op deze aarde zien verschijnen die het talent heeft consequenties te overzien.

e uitspraak over willekeurige chagrijnige vrouwen (die ook nog zeuren en zanikkeMijn foutn): ' Die moet eens goed genomen worden'

Dat is gewoonlijk een uitspraak van mannen die chronisch droog staan.

War zal jij een grote spierbal hebben zeg, haha

Is dit wat je bedoelt TO?
@cateautje

"quote: ThunderassMan schreef op 27 juli 2012 @ 23:50 :

[...]

Tja, dat is het hè, met jullie mannen. Jullie denken overal maar over te kunnen besluiten en alles uit te maken, maar ik moet de eerste man nog op deze aarde zien verschijnen die het talent heeft consequenties te overzien.

Mijn foute uitspraak over willekeurige chagrijnige vrouwen (die ook nog zeuren en zanikken): ' Die moet eens goed genomen worden'

Is dit wat je bedoelt TO?"

jaaaaaa
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2012 @ 23:53:

[...]

Ehm, dat was toch niet helemaal de strekking van het betoog. Het ging niet over mij, dus geen projectie.
quote:ThunderassMan schreef op 27 juli 2012 @ 23:56:

[...]

Ehm, dat was toch niet helemaal de strekking van het betoog. Het ging niet over mij, dus geen projectie. Er riep hier net iemand lafaard.
@cateautje

"quote: Cateautje schreef op 27 juli 2012 @ 23:53 :

[...]

Ehm, dat was toch niet helemaal de strekking van het betoog. Het ging niet over mij, dus geen projectie."

met andere woorden hij voelt zich niet aangesproke cateautje
quote:billyjean schreef op 27 juli 2012 @ 23:55:

@cateautje

"quote: ThunderassMan schreef op 27 juli 2012 @ 23:50 :

[...]

Is dit wat je bedoelt TO?"

jaaaaaa

Heeee! Wij waren het eens, weet je nog?

Typisch vrouw: kortetermijngeheugen.
quote:ThunderassMan schreef op 27 juli 2012 @ 23:59:

[...]

Heeee! Wij waren het eens, weet je nog?

Typisch vrouw: kortetermijngeheugen.Jaja, dat is bij mannen alleen maar zo als het in het straatje te pas komt.
quote:billyjean schreef op 27 juli 2012 @ 23:58:

@cateautje

"quote: Cateautje schreef op 27 juli 2012 @ 23:53 :

[...]

Ehm, dat was toch niet helemaal de strekking van het betoog. Het ging niet over mij, dus geen projectie."

met andere woorden hij voelt zich niet aangesproke cateautje Inderdaad. Ik kom ook slechts op voor de stille meelezende man, die zich niet durft te storten in dit feministisch geweld.
Nou volgens mij blijven we maar met z'n 3 op mijn topic. Laten we thunderass dan maar mild behandelen. Want het is nu 2 vrouwen vs 1 man.
Maar wie zijn hier nou lafaards? De mannen of vrouwen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven