Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mal,
Oei oei oei als je dat zou kunnen regelen Kokos, heel graag

Een op een met dr. House geen slecht plan

Ach arme grietje, gewoon nog een beetje klein voor zoveel drukte om haar heen.

Lees straks even verder, nu eten.
Nog geen nieuws van Mamax lees ik... ik hoop dat geen nieuws goed nieuws betekend, maar ze kan natuurlijk ook te druk zijn met haar gezin om hier te komen. Kan ik me ook zo voorstellen. Bah, rotsituatie.
Mal, dikke kus.

Kokos, balen zeg, dat Lianne het (nog) niet naar haar zin heeft. En juist nu je niet zo lekker bent en moe is het zo fijn om even je handen vrij te hebben en dat is nu juist omgekeerd. Hopelijk went ze snel. Ze is nu een van de jongste, dus dat maakt het extra moeilijk. En ze is natuurlijk altijd bij jou geweest. Het is echt een hele verandering.

Sterkte. Het gaat echt wel goedkomen! Duurt mss even, maar hou vol! Voor je het weet wil ze niet meer mee naar huis als je haar op komt halen

Wat een gedoe zeg deze week, lekker weekje....

Foreman, ha ha Star, goeie naam!
Nog niets dus... Jammer... hoop zo dat het relatief goed nieuws is...

Kokos: wat een rotweek zo, niet fijn! Kan me voorstellen dat het je allemaal even niet lekker zit.

Enka: ja het wordt spannend voor je! Rustig aan hoor meid, denk om jezelf! We zien je vanzelf weer! Fijn dat je nu wel actief met iets bezig bent qua huis. Lijkt me prettiger dan afwachten... Veel plezier met kijken naar het hondje!

Star: haha foreman! Ideaal ook, een naam die Ceetje ook snapt vanwege het tweetalige! Leuk hoor! Hoe is het daar qua gezondheid?
voor Mal, Malman en lieve Jonathan!

mamax, ik kwam nog even kijken, ik weet niet zo goed wat te zeggen behalve dat ik aan jullie denk
Stressed is just desserts spelled backwards
Een hoop zonnestralen... Dat iedereen maar fijn de dag door mag komen...
Nog geen nieuws he? Had gisteravond nog even gespiekt. Hoop zo dat het allemaal een beetje meevalt voor jullie Mamax.

Kokos, ja, dat is ook wat om zomaar in zo'n groep terecht te komen he. Hoop voor jullie allebei dat Lianne het snel beter naar haar zin heeft. En jeetje, wat een gekke week heb je achter de rug. Niet leuk. Hopelijk vanaf nu alleen maar weer fijn nieuws.

Star, Foreman, haha! Sinds ik sport kijk ik ook House

Mal, ik las het op de groep, een hele dikke knuffel voor jou...

Gisteren beide kdv's in E bekeken. Allebei okee maar heel verschillend. Ene groot (6 groepen), modern en qua lokatie perfect maar ik vond de leidsters niet enthousiast. De andere klein (2 groepen), leidsters straalden veel meer plezier uit, maar minder handige lokatie en een beetje smoezelig. Ik voel eigenlijk meer voor de tweede....

't Is lekker weer, ik ga er even uit met de kabouter.... Fijne dag allemaal!
Ik heb het op de groep gezet, het is zo'n verhaal... Ontzettend lief dat jullie allemaal zo meeleven!
Wow! Reactie terug, mijn duimen draaien!
Mamax, oooo! Laten we hopen dat het toch het eerste is! AvL is een heeeeel goed ziekenhuis trouwens en die zeggen wel waar het op staat, dus ik heb goede hoop! We blijven duimen!!!

Hier blijven we ook duimen!!!

Mal: hoe is het bij jou?
Bridge, ik was gisteren zo overstuur dat ik een slaappilletje van Jonathan heb genomen voor de nacht en ik heb tot 11 uur geslapen (vanmorgen even wakker geweest om Jonathan te voeden) en het is wel beter nu ik niet meer zo moe ben.
Slaap doet je goed hè, logisch... Fijn dat je je wat dat betreft in ieder geval iets beter voelt... Malman nog vrij vandaag?
Mal

Mamax wat een spanning nog

Blehgg... moet vandaag bijna overal om huilen. Bah, Tobias heeft koorts, verder een beetje hangerig, en ik ben er al om aan het huilen. Ik lees net een berichtje van Mal en ik schiet al vol.

Ik lees net een nieuwsbericht dat een moeder haar zoontje van 21 maanden heeft laten verhongeren en dat hij dood in zn kinderstoeltje zat... nou ik heb hier gewoon hard zitten huilen Ik weet niet hoor, maar de tranen zitten vandaag erg hoog! Pff..
Hè gat Naat, niet lezen die dingen! Ik hoorde laatst dat een moeder met een kind van 7 mnd van de trap was gevallen en dat kindje was overleden. Berend is ook (riuim) 7 mnd, dus dan komen dat soort dingen zo dichtbij! Brrrr. Er gebeuren zoveel nare dingen. Ik kan ook nooit iets over kindermisbruik lezen, daar ben ik echt een hele nacht zo niet langer van streek van.

Nou, lekker uithuilen lucht mss op.

Mamax, ik heb het gelezen, reactie op de groep. kus voor jullie
Baby Nicole Richie is 'wonderkind'

Uitgegeven: 11 april 2008 10:39

Laatst gewijzigd: 11 april 2008 10:52

AMSTERDAM - Het dochtertje van Nicole Richie en Joel Madden is slechts drie maanden oud, maar ligt nu al ver voor op haar leeftijdsgenootjes. "Laatst hield ik haar vast en toen zei ze 'hi'", vertelt trotse oma Brenda Richie aan het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.

"Nicole praat constant met Harlow en ze probeert antwoord te geven."

Ook lichamelijk zou kleine Harlow ver voor liggen op andere baby's. "Ze probeert ook al te kruipen", jubelt Brenda. Volgens oma Brenda is Nicole een strenge moeder. "Ik was streng voor Nicole en toen ging ze er constant tegenin, maar nu is ze hetzelfde als ik."

Steun

De 26-jarige Nicole geniet met volle teugen van het moederschap. "Het is fantastisch en mijn familie steunt me volledig", vertelde ze aan het entertainmentprogramma Extra. "Ik ga vaak bij mijn vader langs."

Lionel Richie, die zichzelf G-Pa noemt, mocht zelfs al eens oppassen op zijn kleindochter. "Hij deed het geweldig", vindt Nicole. "Tenminste, ze heeft de hele tijd geslapen."
Even wat luchtigs tussendoor
quote:naatie schreef op 11 april 2008 @ 15:29:

Mal

Mamax wat een spanning nog

Blehgg... moet vandaag bijna overal om huilen. Bah, Tobias heeft koorts, verder een beetje hangerig, en ik ben er al om aan het huilen. Ik lees net een berichtje van Mal en ik schiet al vol.

Ik lees net een nieuwsbericht dat een moeder haar zoontje van 21 maanden heeft laten verhongeren en dat hij dood in zn kinderstoeltje zat... nou ik heb hier gewoon hard zitten huilen Ik weet niet hoor, maar de tranen zitten vandaag erg hoog! Pff..

Nou zat op mijn werk toen ik het las en tranen schoten me ook bijna in mijn ogen. Om kotsmisselijk van te worden.

voor jou!
Gatver, ik las het net ook op teletekst. Het kind was niet gewenst zei de moeder. Waarom hou je het dan??? Er zijn zat mensen die genoeg liefde hebben om dat kind een warm thuis te geven. Echt heel zielig....
Hè gets wat een nare berichten... Vond al die kinderen die uit die sekte zijn weggehaald ook zo naar... alle mannen van boven de 17 mochten alle vrouwen en kinderen verkrachten in een sekstempel stond er. brrr... zieke geesten...

En las ook een vader en een dochter die een relatie hebben en zij was nu zwanger. Van haar vader dus. Ze vonden het in het begin zelf ook wel een beetje vreemd, maar ja liefde hè... (waar zijn die kotssmileys als je ze nodig hebt...)

Naat: hopelijk drogen de tranen snel weer wat in...
He schatjes! Niet huilen hoor allemaal....
Suuuuze, hoe is het??? ben je nou al begonnen met je nwe baan?
Ha die Amaal, jij hebt ook verder niks te doen he ?

Hier alles goed hoor. Toch op dag 40 ofzo nog even lekker ongesteld geworden (das een fijne cyclus: 28 of 40 dagen..). Ik hou het er maar op dat dit misschien wel een tikkie mislukte innesteling geweest is ofzo.

Op nieuwe werk is het goed! Wel heeeeeel veel te doen (nog veul meer dan ik al dacht) en maak dus met reizen erbij lange dagen maar ja, huizenjacht schiet niet op, Z lijkt op slot te zitten dus we gaan misschien toch wel uitwijken naar A. Vent begint aan het idee te wennen, ha ha ha.

Zo, ik moet even naar de groep voor wat vette omhelzingen...

Tot zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven