Good Luck!
vrijdag 11 april 2008 om 21:18
vrijdag 11 april 2008 om 21:40
A-zuid is purrrfect! Ben ik opgegroeid. Veel groen, goeie scholen. Prima winkels. Nee, ik zie het wel zitten. En voor 4,5 ton tenminste fatsoelijke huizen te koop.... Volgende week open huizen route. Moeten we maar ff heen.
Zo, eens kijken wat ik verder nog langs zag komen..
Kokos, hoop dat je je snel wat fitter gaat voelen meis, en dat Lianne snel een beetje went aan de psz
Noos, dat klinkt naar zeg. Gaat dat gewoon zonder ingrepen herstellen??? Hopelijk snel! Beterschap.
Verder mooi moppie zeg je meisje! En wat een lekkertje is Shanna zeg. Kaartje is onderweg :schaam:
Naatie, vooruit, jij kan er ook wel ff 1 gebruiken:
Schatjes, ik ben gesloopt na deze drukke week dus ik ga lekker dutten. Ik wens ons allemaal een beetje good luck.
Slaap lekker!
Zo, eens kijken wat ik verder nog langs zag komen..
Kokos, hoop dat je je snel wat fitter gaat voelen meis, en dat Lianne snel een beetje went aan de psz
Noos, dat klinkt naar zeg. Gaat dat gewoon zonder ingrepen herstellen??? Hopelijk snel! Beterschap.
Verder mooi moppie zeg je meisje! En wat een lekkertje is Shanna zeg. Kaartje is onderweg :schaam:
Naatie, vooruit, jij kan er ook wel ff 1 gebruiken:
Schatjes, ik ben gesloopt na deze drukke week dus ik ga lekker dutten. Ik wens ons allemaal een beetje good luck.
Slaap lekker!
zaterdag 12 april 2008 om 09:15
Goedemorgen! Is het bij jullie ook zo lekker weer? M is net weg naar het huis, waar mijn ouders hem zo gaan helpen en dan gaan wij zo ook op het fietsje er naar toe, want Jonathan vindt het wel erg leuk om in zijn nieuwe schommel daar te zitten. Verder een rustig dagje hier dus. Gisteravond hadden we thuiszorg en zij heeft Jonathan in badje gedaan en heel lang gemasseerd voor hij naar bed ging en hij heeft heerlijk geslapen tot half 9. Moeten we vaker doen Wij hebben gisteravond flink lopen schilderen.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 12 april 2008 om 14:06
Hallo!
Enka, fijn dat je lichtherapie hebt en dat de bruiloft nu heeeeeeel snel komt! Spannend!!! Ik ben nu al benieuwd naar de foto´s!
Kokos, jammer dat forumvriendin zo ver weg woont. Hoe gaat het met de misselijkheid en moeheid? Hoe is het nu op de psz? Wat een gedoe zeg.
Star, is Nijn lief? Heeft ie al een naam?
Mal, heb de groep gelezen. Knuf. Hoe gaat het nu met de buurvrouw?
Bridges, arme Fieke. Beterschap! Simon mag over twee weken voor ronde twee.
Enka, fijn dat je lichtherapie hebt en dat de bruiloft nu heeeeeeel snel komt! Spannend!!! Ik ben nu al benieuwd naar de foto´s!
Kokos, jammer dat forumvriendin zo ver weg woont. Hoe gaat het met de misselijkheid en moeheid? Hoe is het nu op de psz? Wat een gedoe zeg.
Star, is Nijn lief? Heeft ie al een naam?
Mal, heb de groep gelezen. Knuf. Hoe gaat het nu met de buurvrouw?
Bridges, arme Fieke. Beterschap! Simon mag over twee weken voor ronde twee.
zaterdag 12 april 2008 om 14:11
Ben niet zo in de stemming om te forummen. Het was erg leuk met mijn ouders. Veel gedaan en ze hebben erg van de kindjes genoten. En ik heb lekker met Jinnyman gegeten, wat een luxe.
Mijn tante belde gisteren. Dat mijn nicht ´s morgens haar dochtertje van bijna drie jaar ging wekken en dat ze haar dood in bed vond. Ik ben er zo naar van. Wat afschuwelijk, en wat komt het ineens dichtbij. Vreselijk.
Mijn tante belde gisteren. Dat mijn nicht ´s morgens haar dochtertje van bijna drie jaar ging wekken en dat ze haar dood in bed vond. Ik ben er zo naar van. Wat afschuwelijk, en wat komt het ineens dichtbij. Vreselijk.
zaterdag 12 april 2008 om 14:12
Vraagje aan Star en Compu, geven jullie nog veel BV, of is het bij jullie ook al een stuk minder? Jonathan wil alleen nog maar uit links drinken (was altijd al een voorkeurkant omdat deze makkelijker drinkt voor hem) en nu alleen nog maar s morgens. Ik denk dat het nu wel een beetje een aflopende zaak is, want als hij alleen nog maar smorgens een paar slokjes neemt van 1 borst dan zal de produktie wel gaan afnemen. Nou ja, het is de natuurlijke weg zoals het nu gaat maar toch vind ik het wel even wennen. Het is juist zo'n gezellig moment.
zaterdag 12 april 2008 om 14:33
Hello,
Jinny wat erg...Wat een schokkend bericht. Ongelovelijk.
Moet nog even teruglezen als er tijd is. Maar wil even op Mal reageren; ik ben de laatste dagen leeggezopen hier (wist niet dat het nog zoveel kon zijn). Ze was dus woe. en don. ziek. Vrijdag ging redelijk, toch maar naar school en buiten gespeeld, maar nu erg verkouden en hoesten.
En de bv smaakt haar als vanouds.
Jammer dat J. minder drinkt.. Maar wat je zegt, hij geeft het zelf aan he. Ik hoop dat je nog een poosje kunt genieten van jullie moment!
Jinny wat erg...Wat een schokkend bericht. Ongelovelijk.
Moet nog even teruglezen als er tijd is. Maar wil even op Mal reageren; ik ben de laatste dagen leeggezopen hier (wist niet dat het nog zoveel kon zijn). Ze was dus woe. en don. ziek. Vrijdag ging redelijk, toch maar naar school en buiten gespeeld, maar nu erg verkouden en hoesten.
En de bv smaakt haar als vanouds.
Jammer dat J. minder drinkt.. Maar wat je zegt, hij geeft het zelf aan he. Ik hoop dat je nog een poosje kunt genieten van jullie moment!
zaterdag 12 april 2008 om 20:27
Jezus Jinny, wat een rotbericht. Getver zeg, ik kan me je verdriet heel goed voorstellen
Echt, daar ben ik nu nog bang voor
Misschien komt het wel omdat hij niet helemaal lekker is Mal? Of misschien juist omdat hij meer zelf is gaan eten de laatste tijd (waarvoor trouwens)?
Als het aan Ceetje ligt drinkt ze nog de hele dag door, maar dat mag ze niet.
Echt, daar ben ik nu nog bang voor
Misschien komt het wel omdat hij niet helemaal lekker is Mal? Of misschien juist omdat hij meer zelf is gaan eten de laatste tijd (waarvoor trouwens)?
Als het aan Ceetje ligt drinkt ze nog de hele dag door, maar dat mag ze niet.
zondag 13 april 2008 om 10:00
Ik heb ook verder niks leuks te vertellen, mijn zwager (man van oudste zus) heeft gisteren een hartinfarct gehad. We mogen er nog niet heen omdat hij helemaal uitgeput is. Nu was alles wel snel weer in 'orde' met zijn bloeddruk enzo nadat hij een heleboel bloedverdunners enzo heeft gehad, dus misschien was het 1 bloedpropje die weer weg is nu. Hij moet nog wel een tijdje in het zkhs blijven voor onderzoek en om te herstellen. Vind het ook zo zielig voor mijn neefje, die was erbij toen het gebeurde, en dat is echt een heel gevoelig manneke. Is ook gewoon heftig dat je papa neervalt en dan met de ambulance wordt opgehaald.
zondag 13 april 2008 om 10:35
Wat een naren dingen hier allemaal! Oh Jin, wat een vreselijk verhaal! Echt een nachtmerrie!
Mal, ook al zo naar van je zwager. Sterkte!
Hier ook iets zieligs (al valt het in het niet bij deze verhalen hoor...):
Ik lag al om kwart voor 9 in het zwembad met Berend. Rij ik naar huis, zie ik 2 jonge eendjes op de snelweg lopen. Het was niet heel druk, dus het ging goed, maarja voor hoelang? 1 km verderop zie ik de moeder platgereden liggen. Zielig!!! Heb meteen maar de dierenambulance gebeld thuis. Ze gingen kijken. Maarja. of die iets kunnen doen zo midden op de snelweg?
Berend ligt nu nog in de auto te slapen, eng vind ik dat altijd. Raampje open hoor, maar straks is er een of andere malloot die tegen de auto aanrijdt... Ik zit dus voor het raam naar hem te kijken, het schatje.
Hopelijk toch een mooie dag voor iedereen. Het is mooi weer en ik hoor dat het zo blijft deze week. Halverwege wat regen, maar volgend week ws nog mooier!
Mal, ook al zo naar van je zwager. Sterkte!
Hier ook iets zieligs (al valt het in het niet bij deze verhalen hoor...):
Ik lag al om kwart voor 9 in het zwembad met Berend. Rij ik naar huis, zie ik 2 jonge eendjes op de snelweg lopen. Het was niet heel druk, dus het ging goed, maarja voor hoelang? 1 km verderop zie ik de moeder platgereden liggen. Zielig!!! Heb meteen maar de dierenambulance gebeld thuis. Ze gingen kijken. Maarja. of die iets kunnen doen zo midden op de snelweg?
Berend ligt nu nog in de auto te slapen, eng vind ik dat altijd. Raampje open hoor, maar straks is er een of andere malloot die tegen de auto aanrijdt... Ik zit dus voor het raam naar hem te kijken, het schatje.
Hopelijk toch een mooie dag voor iedereen. Het is mooi weer en ik hoor dat het zo blijft deze week. Halverwege wat regen, maar volgend week ws nog mooier!
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 13-04-2008 15:37
Reden: staat --> valt.....
Reden: staat --> valt.....
% gewijzigd
zondag 13 april 2008 om 11:43
Ach Jinny, wat ontzettend naar! Mijn grootste angst inderdaad... Las het gisteravond, en prompt sliep Fieke vannacht door en heb vannacht even goed bij haar gespiekt... Vreselijk... Ga je heen naar het afscheid of zo? Had je goed contact met haar?
Mal: jemig ook al zulk rotnieuws! Sterkte met je zwager... Moet hij lang in het ziekenhuis blijven? En hoe oud is je neefje? Vreselijk dat hij het heeft "moeten" zien, wat zal die geschrokken zijn...
Mal: jemig ook al zulk rotnieuws! Sterkte met je zwager... Moet hij lang in het ziekenhuis blijven? En hoe oud is je neefje? Vreselijk dat hij het heeft "moeten" zien, wat zal die geschrokken zijn...
zondag 13 april 2008 om 12:13
Goedemiddag,
Heerlijk weertje, wel wat frisser vandaag. Meisje vermaakt zich in de zandbak of helpt pappa met de tuin. We hebben nieuwe stenen voor langs de border. En elke keer als Kokosman een steen neerlegt, komt Lianne met de waterpas aanzetten .
Bedankt voor de knuffels meiden. Soms komt alles tegelijk, maar het komt goed!
Hè bah, Jin, wat een rotnieuws! Ik krijg er kippenvel van.
Naatie, tranen iets minder vandaag? Ik heb het ook hoor, komt echt door de hormonen. Kan ook slecht tegen berichtjes over dode kindjes etc.
Mal, inderdaad zielig voor je neefje om je papa zo te zien. Ik hoor het steeds vaker om heen, mannen die een hartinfarct krijgen. Bah.
Suze, wat lekker dat je het naar je zin hebt op je werk.
Mamax, mijn duimen draaien overuren voor jullie. Veel sterkte morgen.
Tijd voor een boterham. Gezellige dag meiden.
Heerlijk weertje, wel wat frisser vandaag. Meisje vermaakt zich in de zandbak of helpt pappa met de tuin. We hebben nieuwe stenen voor langs de border. En elke keer als Kokosman een steen neerlegt, komt Lianne met de waterpas aanzetten .
Bedankt voor de knuffels meiden. Soms komt alles tegelijk, maar het komt goed!
Hè bah, Jin, wat een rotnieuws! Ik krijg er kippenvel van.
Naatie, tranen iets minder vandaag? Ik heb het ook hoor, komt echt door de hormonen. Kan ook slecht tegen berichtjes over dode kindjes etc.
Mal, inderdaad zielig voor je neefje om je papa zo te zien. Ik hoor het steeds vaker om heen, mannen die een hartinfarct krijgen. Bah.
Suze, wat lekker dat je het naar je zin hebt op je werk.
Mamax, mijn duimen draaien overuren voor jullie. Veel sterkte morgen.
Tijd voor een boterham. Gezellige dag meiden.
zondag 13 april 2008 om 12:22
quote:Maleficent schreef op 13 april 2008 @ 10:00:
Ik heb ook verder niks leuks te vertellen, mijn zwager (man van oudste zus) heeft gisteren een hartinfarct gehad. We mogen er nog niet heen omdat hij helemaal uitgeput is. Nu was alles wel snel weer in 'orde' met zijn bloeddruk enzo nadat hij een heleboel bloedverdunners enzo heeft gehad, dus misschien was het 1 bloedpropje die weer weg is nu. Hij moet nog wel een tijdje in het zkhs blijven voor onderzoek en om te herstellen. Vind het ook zo zielig voor mijn neefje, die was erbij toen het gebeurde, en dat is echt een heel gevoelig manneke. Is ook gewoon heftig dat je papa neervalt en dan met de ambulance wordt opgehaald. Wat zielig voor dat arme ventje!
Ik heb ook verder niks leuks te vertellen, mijn zwager (man van oudste zus) heeft gisteren een hartinfarct gehad. We mogen er nog niet heen omdat hij helemaal uitgeput is. Nu was alles wel snel weer in 'orde' met zijn bloeddruk enzo nadat hij een heleboel bloedverdunners enzo heeft gehad, dus misschien was het 1 bloedpropje die weer weg is nu. Hij moet nog wel een tijdje in het zkhs blijven voor onderzoek en om te herstellen. Vind het ook zo zielig voor mijn neefje, die was erbij toen het gebeurde, en dat is echt een heel gevoelig manneke. Is ook gewoon heftig dat je papa neervalt en dan met de ambulance wordt opgehaald. Wat zielig voor dat arme ventje!
zondag 13 april 2008 om 13:07
Gezellig he Kokos, zo tuttelen in de tuin. Vinden we hier ook heerlijk!
Mal, wat een naar bericht! En ook voor dat kleine manneke. Mijn broer heeft laatst een kindje op straat opgevangen van wie de moeder een hypo kreeg. Kindje was helemaal overstuur. Akelig. Hopelijk is je zwager snel weer wat beter! Hoe is het met je zus?
Star, er wordt sectie gepleegd, maar de vraag is maar of ze het kunnen achterhalen. Zo akelig. Brrr, en zo dichtbij ineens. Gek he, een bruine Knut. Komt van al dat spelen zei een aardige meneer in het zand...
Mal, wat een naar bericht! En ook voor dat kleine manneke. Mijn broer heeft laatst een kindje op straat opgevangen van wie de moeder een hypo kreeg. Kindje was helemaal overstuur. Akelig. Hopelijk is je zwager snel weer wat beter! Hoe is het met je zus?
Star, er wordt sectie gepleegd, maar de vraag is maar of ze het kunnen achterhalen. Zo akelig. Brrr, en zo dichtbij ineens. Gek he, een bruine Knut. Komt van al dat spelen zei een aardige meneer in het zand...