Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Ik heb je terug gemaild Luna!
Ah, thx voor het meedenken!!

Proefstukjes van bouwmarkt, zat al in de planning :-) , voor de kleine blaadjes, voor de grotere zoek ik dus nog A4-formaat, maar Hornbach, wist ik niet, goed idee, ga ik ook eens kijken!!

Marktplaats, Pip-studio, klinkt goed. Als ik niet genoeg verzamel ga ik daar ook kijken!
@seara volgens mij was jij degene die van zoete zware geuren hield, klopt dat? Ik heb met mika afgesproken dat als zij het geurtje dat ik naar haar toe stuur niet lekker vindt vervolgens aan jouw eerst aanbiedt. Het gaat om Sun Moon & Stars van Karl Lagerfeld. Jij hebt zo goed als half van jouw en jouw moeder's kledingkast hier verdeeld, en dat wordt zeer op prijs gesteld!

Ook heb ik een paar sieraden , o.a. van Six, ik zet straks foto's en jij mag als eerste kiezen. Het is niet veel hoor maar ik zou het super leuk vinden als je iets leuk zal vinden ertussen.
Liedjepiedje jouw foto's zijn enorm groot Kan je ze misschien iets kleiner maken?
Hanglamp, je hebt mail over behang!

*offtopic: die Ikea-spammerT doet het niet goed icm mijn over-aanwezige hormonen! Grrr!*
O, en in de aanbieding...

- hoeslakentje wieg. Oranje badstof, gebruikt maar goed.

- matrasje wieg. stevig matrasje, komt van marktplaats, heeft wel wat vlekken.

- magic mat van Tommee Tippee, vacuum-plak je bord aan de tafel

- familie kalender van de kruidvat. Gekocht, maar niet in gebruik.

- peper en zout stelletje van twee poppetjes die elkaar omhelzen.

Een wit en een oranje aardewerken poppeke. Nieuw.
Ik heb wel stukken behang, is het voor een jongen of een meisje?

Ik heb evt wel interesse in een duploboot en de nijntje meetlat (is dat om lengte van je kindje te meten)?

mijn mail is weggeven1@gmail.com

Ik heb nog in de aanbieding

2 h&m jurkjes maat 42, foto heb ik gemaakt zal ik zo plaatsen

h&m sleehakken mt 38 (espadrilles, nooit gedragen)

een stapel nt2 boeken en nt2 woordenboek Van Dale

een voedingskussen klein model

een paar sandaaltjes maaat 21

Oja voor degene die waterschoentjes zocht in mt 22 heb ik nep crocs in mt 22-23 in lichtblauw. M.i. kunnen ze zowel voor jongens als meisjes.
if we all light up, we can scare away the dark...
Sorry biol, het jurkje gaat naar LaRouge, ze was eerder!
Wat lief van je Lorenne! Ben benieuwd.
....dit schrijf ik straks weer
Hee Zaza, volgensmij was Molly nog op zoek naar een peper- en zoutstel, iets voor haar misschien?
quote:lorenne schreef op 29 juli 2012 @ 12:18:

Liedjepiedje jouw foto's zijn enorm groot Kan je ze misschien iets kleiner maken?Ik heb nu =450 in de link gezet. Dat las ik ergens. Zijn ze nu beter?
Hee lorenne, volgens mij is dat al een stilzwijgende afspraak hier. Hoewel het me soms wel een opgave is om niet alleen namen en gezichten maar ook Nicks uit elkaar te houden. Ik heb pas wat forummers ontmoet en moest me echt concentreren om ze bij hun naam en niet Nick te noemen
Ik zie in een qoute dat Hanglamp stukjes behang zoekt. Bij de Gamma of Praxis (ik weet achteraf nooit waar precies, want het lijkt allemaal op elkaar) zit aan de behangrolvakken altijd een bakje vast waarin staaltjes van behang liggen. Ideaal!

Lorenne, is het gebeurd dan, dat er (misschien per ongeluk?) namen zijn geplaatst? Ik denk in ieder geval dat het inderdaad vanzelfsprekend is dat niemand dit openbaar maakt, misschien een vergissing. Heb ik ook eens gehad op een ander topic. Ik vroeg zomaar openbaar hoe het met Jantje en Pietje (de kinderen) ging. Had dat even niet in de gaten. En ik ben ook wel 's per ongeluk met mijn eigen naam aangesproken.
quote:willemeen schreef op 29 juli 2012 @ 12:37:

Hee Zaza, volgensmij was Molly nog op zoek naar een peper- en zoutstel, iets voor haar misschien?

NEEEEEE!!!!!! Ik wil er juist eentje kwijt!!

Willemeen, ik begreep dat ze op zoek was naar een bepaald iets?

maar ze mag ze met alle liefde hebben, als ze van knuffelend zout en peper houdt.

En vertypen is menselijk lijkt me.

Dat gebeurd gewoon.
Wil je er geen 2 kwijt Molly?
quote:willemeen schreef op 28 juli 2012 @ 22:47:

Ohhhh ik hoor net dat Kristen Stewart haar Rpatz bedrogen heeft en ben helemaal van slag! Wat een leed, mensen, wat een leed. Had het eerder van hem en zijn arrogante smoelwerk verwacht.

Nu begin ik hem door die gekwetste slachtofferrol zowaar aantrekkelijk te vinden, neeee! Oh zucht ik ben zo'n hopeloos geobsedeerde Twihard...Hahaha, moest hier hard om lachen. Want.... het lijkt wel abracadabra voor mij! Geen idéé waar het over gaat!
Ja dames, helaas houdt nier iedereen rekening met de algemene voorwaarden. Het gaat niet over mij overigens....als de dame in kwestie haar berichtje verwijdert zal ik de algemene waarschuwing namens haar opnieuw plaatsen. Als je zelf per ongeluk of niet jouw eigen naam plaatst lijkt mij minder erg dat als een ander het voor jou doet...
Ik gooi ook nog even wat dingetjes uit het tweede topic erin en wat nieuw spul.

Boeken:

-Corinne Hofmann: De blanke Masai

-Ad van Genep: Beperkte burgers

-Eefje Plei: Juf met staarten op een zwarte school

gebroken wit jurkje H&M maat 40

gebloemd shirtje maat m

lichtroze rokje H&M maat 40

topje GSUS maat m

roze shirt met v-hals Fornarina maat m

topje paars maat 40/42

armbandje elastisch

toilettasje

Bij interesse kun je mailen naar suuz_love at hotmail.com
Nee Zaza, ik hou niet van knuffelende stelletjes, ook niet als ze van aardewerk ofzo zijn. En al helemáál niet als ze peper en zout zijn, daar ligt het zo dik bovenop hè: peper- en zoutSTEL. Nee, die hou jij maar lekker zelf.

En nee, ik wil er dus ook geen TWEE kwijt.
Purple, die twee topjes met bandjes vind ik wel leuk!

Edit: vooral het paarse spreekt me aan, wil niet te hebberig zijn om er twee te willen.
Nou ja, vergissen en vergeten is inderdaad menselijk, maar de dame in kwestie vindt het wel erg en zal haar nickname veranderen, wat ik persoonlijk jammer vind, maar wel begrijpelijk.
quote:purple-rain schreef op 29 juli 2012 @ 12:49:

Boeken:

-Corinne Hofmann: De blanke Masai

Ik heb interesse in dit boek en ga je zo mailen
quote:hanglamp schreef op 29 juli 2012 @ 11:00:

@moonlight, heb inderdaad ook nog kussen zonder hoes:

- 1 met donsvulling vierkant, denk 45 x 45 cm. Voor op de bank bv.

- En 2 hoofdkussens. Voor op bed.

Verder heb ik misschien ook nog de kussens voor in de 2 grote slopen, maar dat moet ik even nakijken.

Mail me maar als je interesse hebt! Ik vind t geen probleem om t in een doos te stoppen en hm naar t postkantoor te slepen!

Haha nee het probleem ligt meer hier. Directe buren zijn op vakantie en ik heb geen idee waar de doos dan terecht komt, mocht ik niet thuis zijn. Of we moeten het zo regelen dat ie bij een servicepunt gezet wordt (als jij weet hoe dat moet...)

Ik zal straks even kijken naar mijn kussentjes. Heb er een paar en heb nieuwe hoesjes maar mogelijk te weinig vulling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven