Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Heeft iemand waterschoentjes in maat 22?
luna mijn dochter heeft vast wel een paar schoenen over, zijn sportschoenen kunnen ook wel voor een jongen. Ik zal haar morgen vragen
quote:bird73 schreef op 28 juli 2012 @ 20:28:

En mijn laatste bericht van vanavond (ga lekker bankhangen met man).

Siepje84, ik ben bezig met een pakketje voor je. Heb nog wat meer kleding, maar ook wat speelgoed. Is dat goed?

Xayrax, ook voor jou heb ik nog een doos boeken klaar staan (iets van 8 dikke pillen). Zit nog niet aan het gewicht en kan evt nog een grotere doos zoeken

Wat ben je toch een lieverd hè! Maar laten we even wachten tot ik jou pakketje klaar heb ben ermee bezig maar mijn lapkreng wil niet meewerken man gaat het morgen proberen.

Oh Wat baal ik dat zijn brander kapot is die werkte mirakels..
Hèhè alle mails beantwoord. Waar je al niet druk mee kan zijn op de zaterdagavond hahaha!

En ik had me nog wel zo voorgenomen om vanavond de massagetafel (nogmaals thanx Ibi! ) in te gaan wijden!

Nou ja, morgen dan maar in de herkansing. Al vrees ik dat er dan teveel pottekijkers in tha house zijn.
Ik zag bij hanglamp leuke spulletjes, oa de rotan vaas. Maar aangezien dit niet om brievenbuspost gaat, moet ik even kijken of het niet teveel gedoe gaat worden.

Misschien mail ik je morgen Hanglamp. (Ik zie dit overigens niet als een 'reservering' dus als er iemand anders voorbij komt is t ook goed. )

Had je nou ook kussens of alleen slopen?
Zo, na twee weken vakantie ben ik er dan ook eindelijk met mijn spulletjes tot nu toe.

Wil je mij alsjeblieft mailen als je interesse hebt? Het kan hier namelijk zo snel gaan dan heb ik geen overzicht meer!

Ik woon vlak naast 010.

Mailadres is: liedjepiedje1@hotmail.nl

Grijs met wit vestje maat 36.

Bikini maat 40C.

Twee vierkanten tafellampen. Zwart. Het is geen gaas maar het zijn allemaal zwarte draadjes.

Een kralenhartje.

Een theepot. Echt nog nooit gebruikt. Waarom koop ik een theepot als ik niet eens thee drink

Een magnetronsterilisator. Of hoe het ook heten mag!

Ik heb drie cakeblikken die ik nooit gebruik. Er mag er nog 1 weg!

Een blondpot. De deksel is helaas kapot gevallen.

Een nagelmanicure apparaatje.

Mintgroen blousje maat 38.

Zwangerschaps T-shirt maat M.
overzicht kwijt. wie krijgt er nog geld van mij en hoeveel? manoewela @ gmail.com
Update!

Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.

Mooie spiegel van licht eikenhout.

Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.

Blackberry hoesje met Proxy Sensor!

Haarverf John Frieda 5A Mid Ash Brown

Ik woon in omgeving Tiel.
De box is vergeven aan keetje_stippel Hoop dat je er blij mee bent!
Wat is het rustig hier! Deel 1 & 2 gingen veel sneller naar mijn idee, haha..
@moonlight, heb inderdaad ook nog kussen zonder hoes:

- 1 met donsvulling vierkant, denk 45 x 45 cm. Voor op de bank bv.

- En 2 hoofdkussens. Voor op bed.

Verder heb ik misschien ook nog de kussens voor in de 2 grote slopen, maar dat moet ik even nakijken.

Mail me maar als je interesse hebt! Ik vind t geen probleem om t in een doos te stoppen en hm naar t postkantoor te slepen!
Seara je foto's zijn heul groot Je kunt dit aanpassen door achter

[img =450 ] te zetten.
Gedaan, zo beter pixxx? Ik zag ze zelf wel gewoon normaal..
.
Het is inderdaad erg rustig zeg! Ik kon het eerst niet bijhouden. Nu ben ik eindelijk thuis is het rustig
Ik zag ze echt over het hele scherm hahaha, moest van links naar rechts scrollen en had nog geen idee wat er op de foto stond
@holadia, de gordijnen zijn voor jou!

Ik mail je zo even.

@iedereen, ik weet dat vragen een beetje not done is, maar doe t toch ...

Als iemand wat stukken behang over heeft, hou ik me aanbevolen! Voor dochter ga ik een behangboom maken met blaadjes in allerlei soorten behang. Dus vooral gekke behangetjes zijn heel erg welkom! Heeft iemand nog wat liggen?

Een paar stukken in A4-formaat zou gewelig zijn, past zo in een grote envelop en ik betaal de verzendkosten (uiteraard!).

Mail me op postvakblabla at gmail dot com, thx!
Ik kan je niet helpen hanglamp! Maar super leuk idee! Wil ik ook ooit gaan doen!
quote:hanglamp schreef op 29 juli 2012 @ 11:07:

Als iemand wat stukken behang over heeft, hou ik me aanbevolen! Voor dochter ga ik een behangboom maken met blaadjes in allerlei soorten behang. Dus vooral gekke behangetjes zijn heel erg welkom! Heeft iemand nog wat liggen?

Een paar stukken in A4-formaat zou gewelig zijn, past zo in een grote envelop en ik betaal de verzendkosten (uiteraard!).

Wat een gaaf idee! Als ik bij mijn ouders ben zal ik even kijken of er nog een restje is.

Maar de proefstukjes van de kluswinkel zijn dus te klein?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
@hanglamp; ik ga hetzelfde maken en heb gewoon een aantal behangstalen bij een bouwmarkt gehaald. Misschien ook een idee voor jou?
Ik heb nog :

2 hellendoorn kortingsbonnen

houten nijntje meetlat

2 duplo boten

schilderij van winnie the poeh

Mailen mag op si-style@hotmail.com
Hanglamp. Als je hier niets vindt. Op marktplaats is er iemand die allemaal a4-en van pip studio behang verkoopt.
Liedjepiedje, ik heb interesse in de magnetron sterilisator!
quote:hanglamp schreef op 29 juli 2012 @ 11:07:

Hier bij ons bij de Hornbach mag je zelf stukken behang knippen uit rollen die daar speciaal voor liggen, misschien een idee om daar een te kijken? Kan je de stukken zo groot maken als jezelf wilt!

Ik heb trouwens ook zo'n boompje gemaakt, van een hele grote, mooie tak en de blaadjes van behang in de kleuren die ik mooi vind!

Omdat de blaadjes niet zo groot hoefden te zijn, heb ik gewoon bij de Karwei en de Gamma etc. van die kleine stukjes behang meegenomen!
Bikorimana, heb je een foto van de duploboten?
anoniem_95133 wijzigde dit bericht op 29-07-2012 12:00
Reden: Stomme iPad
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven