What's app downloaden,help!

29-07-2012 19:24 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij hiermee verder helpen ? Ik wil what's app gratis downloaden op mijn Black Berry. Zo gezegd, zo gedaan.... maar nu wordt er gevraagd of ik accoord ga met "fees" (kosten) voor sommige downloads. Als ik hier niet mee accoord ga, kan ik What's app niet verder downloaden.... Dit is toch een gratis dienst? Hoe nu verder? Wil geen onverwachte kosten krijgen ....
Whatsapp aanschaffen op de iPhone kost gewoon geld, 79 cent ofzo, berichten sturen is vervolgens gratis.
Ik heb 2 jaar lang gratis whatsapp gebruikt op mijn blackberry en sinds gister mijn nieuwe iphone aangeschaft en m er ook weer gratis op gedownload. Daar ligt het dus niet aan.
Is het geen waarschuwing dat als je datalimieten overschrijdt, dat geld kan kosten?
Het is mij niet duidelijk want als ik door wil gaan met downloaden, komt er dus de vraag of ik accoord ga met eventuele downloads die kosten met zich meebrengen.... als ik hier dan niet positief op antwoord stopt het downloaden... Kunnen jullie vertellen welke site jullie hebben gebruikt voor het downloaden van What's App? En kwam deze vraag ook bij jullie te voorschijn, en ook dat je accoord moet gaan met de voorwaarden e.d.?
quote:oogappeltje schreef op 29 juli 2012 @ 19:57:

Ik heb 2 jaar lang gratis whatsapp gebruikt op mijn blackberry en sinds gister mijn nieuwe iphone aangeschaft en m er ook weer gratis op gedownload. Daar ligt het dus niet aan.Hoe dan? Ik krijg op iphone ook de melding dat ik met betalen. Bij mij vorige android was t gratis. Ben benieuwd
Op iPhone is ie inderdaad nu tijdelijk gratis.

Volgens mij kan je m gewoon downloaden via Blackberry world of zo iets? Je moet inderdaad volgens mij wel toestemming geven voor als je je limiet overschrijdt qua data bundel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven