What's app downloaden,help!
zondag 29 juli 2012 om 19:24
Wie kan mij hiermee verder helpen ? Ik wil what's app gratis downloaden op mijn Black Berry. Zo gezegd, zo gedaan.... maar nu wordt er gevraagd of ik accoord ga met "fees" (kosten) voor sommige downloads. Als ik hier niet mee accoord ga, kan ik What's app niet verder downloaden.... Dit is toch een gratis dienst? Hoe nu verder? Wil geen onverwachte kosten krijgen ....
zondag 29 juli 2012 om 21:21
Het is mij niet duidelijk want als ik door wil gaan met downloaden, komt er dus de vraag of ik accoord ga met eventuele downloads die kosten met zich meebrengen.... als ik hier dan niet positief op antwoord stopt het downloaden... Kunnen jullie vertellen welke site jullie hebben gebruikt voor het downloaden van What's App? En kwam deze vraag ook bij jullie te voorschijn, en ook dat je accoord moet gaan met de voorwaarden e.d.?
zondag 29 juli 2012 om 21:24
quote:oogappeltje schreef op 29 juli 2012 @ 19:57:
Ik heb 2 jaar lang gratis whatsapp gebruikt op mijn blackberry en sinds gister mijn nieuwe iphone aangeschaft en m er ook weer gratis op gedownload. Daar ligt het dus niet aan.Hoe dan? Ik krijg op iphone ook de melding dat ik met betalen. Bij mij vorige android was t gratis. Ben benieuwd
Ik heb 2 jaar lang gratis whatsapp gebruikt op mijn blackberry en sinds gister mijn nieuwe iphone aangeschaft en m er ook weer gratis op gedownload. Daar ligt het dus niet aan.Hoe dan? Ik krijg op iphone ook de melding dat ik met betalen. Bij mij vorige android was t gratis. Ben benieuwd