Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
maandag 30 juli 2012 om 17:41
quote:Cejo schreef op 30 juli 2012 @ 11:38:
Carry Slee Moederkruid en dochter van Eva
Stephen King Dolores Claiborne
Elizabeth George In de ban van bedrog
Karin Wahlberg De Trooster
Ruth Rendell Het bruidsmeisje
James Patterson Tweestrijd
James Patterson Achste bekentenis
Phillip Margolin Kroongetuige
Lori Andrews Bloedproef
Suzanne Vermeer all-inclusive gereserveerd!
Ann-Marie MacDonald De kraaien zullen het zeggen gereserveerd!
Christiane Heggan Vertrouw niemand
Roisin McCauley mijn Ierse dochter
op te halen in de regio 050 of verzenden
mailen op cejo21 at hotmail punt comIk vind het boek van Stephen King wel leuk Cejo. Heb je die nog liggen?
Carry Slee Moederkruid en dochter van Eva
Stephen King Dolores Claiborne
Elizabeth George In de ban van bedrog
Karin Wahlberg De Trooster
Ruth Rendell Het bruidsmeisje
James Patterson Tweestrijd
James Patterson Achste bekentenis
Phillip Margolin Kroongetuige
Lori Andrews Bloedproef
Suzanne Vermeer all-inclusive gereserveerd!
Ann-Marie MacDonald De kraaien zullen het zeggen gereserveerd!
Christiane Heggan Vertrouw niemand
Roisin McCauley mijn Ierse dochter
op te halen in de regio 050 of verzenden
mailen op cejo21 at hotmail punt comIk vind het boek van Stephen King wel leuk Cejo. Heb je die nog liggen?
maandag 30 juli 2012 om 17:43
Volgens mij heb ik inmiddels echt alle spulletjes wel genoemd die we op dit moment te geef hebben.
Vanavond offerte gesprek met een verhuisbedrijf.
Het gaat echt heel snel de verhuizing. En dan heerlijk vanaf het begin het huis mooi opgeruimd en ordelijk maken, zonder de overbodige spullen die we nu nog rond hebben liggen.
Vanavond offerte gesprek met een verhuisbedrijf.
Het gaat echt heel snel de verhuizing. En dan heerlijk vanaf het begin het huis mooi opgeruimd en ordelijk maken, zonder de overbodige spullen die we nu nog rond hebben liggen.
maandag 30 juli 2012 om 17:52
maandag 30 juli 2012 om 18:40
Is er iemand die interesse heeft in een stapel computerbladen?
Het gaat om Computer Totaal nr 7 t/m 12 van 2011
en nr 1 t/m4 en 6,7,8 van 2012.
Nr 5 mist, maar zou nog boven water kunnen komen
bartjes_@hotmail.nl
Het gaat om Computer Totaal nr 7 t/m 12 van 2011
en nr 1 t/m4 en 6,7,8 van 2012.
Nr 5 mist, maar zou nog boven water kunnen komen
bartjes_@hotmail.nl
maandag 30 juli 2012 om 19:17
quote:Soley schreef op 29 juli 2012 @ 21:16:
Ik heb nog twee grijze zwangerschaps tshirts en een zwart shirt met lange mouwen in de aanbieding. Maat M. En een groene workerbroek, ook zwangerschaps, maat 38. Iemand?
Hoi soley,
als je deze nog hebt heb ik hier wel belang bij. Kun je mij mailen of ik jou? mijn mailadres is tammiek at hotmail nl wat is jou mailadres?
Ik heb nog twee grijze zwangerschaps tshirts en een zwart shirt met lange mouwen in de aanbieding. Maat M. En een groene workerbroek, ook zwangerschaps, maat 38. Iemand?
Hoi soley,
als je deze nog hebt heb ik hier wel belang bij. Kun je mij mailen of ik jou? mijn mailadres is tammiek at hotmail nl wat is jou mailadres?
maandag 30 juli 2012 om 19:22
Even een vraagje, vorige week ergens bood iemand een commode aan, in de buurt van de Efteling.
Weet de nick niet meer, maar je zou een foto mailen, ik heb nog niets ontvangen, zou je hm nogmaals willen mailen? Mijn adres: postvakblabla@gmail.com
Dank!!
Weet de nick niet meer, maar je zou een foto mailen, ik heb nog niets ontvangen, zou je hm nogmaals willen mailen? Mijn adres: postvakblabla@gmail.com
Dank!!
maandag 30 juli 2012 om 19:35
quote:jl1986 schreef op 30 juli 2012 @ 18:23:
[...]
Ik heb wel interesse in de fleecedekens!
Zou je me even kunnen mailen?
Gsusgirl161@hotmail.com
Thanxx
[...]
Ik heb wel interesse in de fleecedekens!
Zou je me even kunnen mailen?
Gsusgirl161@hotmail.com
Thanxx
maandag 30 juli 2012 om 19:36
quote:Merder schreef op 30 juli 2012 @ 19:26:
hmmm na ruim twee uur gewacht te hebben, ga ik er maar vanuit dat, ondanks de gemaakte afspraak, de gas-BBQ niet opgehaald wordt.
IBI, jij had ook interesse toch? wat is jouw e-mailadres?he bah, heel vervelend voor je zeg! Er vanuit gaande dat er met deze persoon niets is gebeurt onderweg ik vind het behoorlijk aso. Eerst iets gratis willen hebben en dan vervolgens niet komen opdagen. jak.
hmmm na ruim twee uur gewacht te hebben, ga ik er maar vanuit dat, ondanks de gemaakte afspraak, de gas-BBQ niet opgehaald wordt.
IBI, jij had ook interesse toch? wat is jouw e-mailadres?he bah, heel vervelend voor je zeg! Er vanuit gaande dat er met deze persoon niets is gebeurt onderweg ik vind het behoorlijk aso. Eerst iets gratis willen hebben en dan vervolgens niet komen opdagen. jak.
maandag 30 juli 2012 om 19:38