Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
maandag 30 juli 2012 om 21:19
maandag 30 juli 2012 om 21:24
quote:margriett schreef op 30 juli 2012 @ 20:56:
@moedergans als watervrouw de draagzak niet wil ben ik wel erg geintreseerd
zelf heb ik intresse in meidenkleding vanaf maat 86 en ben nog op zoek naar een leuke driewieler.
regio 0545
mailen mag op Ik wilde wat verwarring uit de wereld helpen maar krijg foutmelding bij je mail. (ik werd verward met flower)
@moedergans als watervrouw de draagzak niet wil ben ik wel erg geintreseerd
zelf heb ik intresse in meidenkleding vanaf maat 86 en ben nog op zoek naar een leuke driewieler.
regio 0545
mailen mag op Ik wilde wat verwarring uit de wereld helpen maar krijg foutmelding bij je mail. (ik werd verward met flower)
maandag 30 juli 2012 om 21:52
Laat ik deze :
http://www.retrostudio.nl ... page=popup_image&pID=3623
Nou nog in de schuur hebben staan.
Liefhebbers?
http://www.retrostudio.nl ... page=popup_image&pID=3623
Nou nog in de schuur hebben staan.
Liefhebbers?
maandag 30 juli 2012 om 22:05
maandag 30 juli 2012 om 22:29
quote:Tickel schreef op 30 juli 2012 @ 20:53:
[...]
Volgens mij zag ik zo een ding voorbij komen een paar dagen geleden.
ja volgens mij heb ik die. Ik ga morgen kijken.
Heb mail gezien biebeltje je krijgt morgen reactie.
Wat vreemd van die BBQ die niet opgehaald is. Ik heb idd. nog interesse, afhankelijk van je woonplaats in 010, mijn mailadres is ikbenikhetisnietanders@hotmail.com.
Ben trouwens net pas wakker geworden. Jeetje volgens mij heb ik voor het eerst sinds jaren weer een migraine aanval (gehad) bij mij zijn (en ik had eigenlijk gehoopt waren) die vrij kort maar zeer heftig. Zit nu bij te komen en een broodje te eten.
[...]
Volgens mij zag ik zo een ding voorbij komen een paar dagen geleden.
ja volgens mij heb ik die. Ik ga morgen kijken.
Heb mail gezien biebeltje je krijgt morgen reactie.
Wat vreemd van die BBQ die niet opgehaald is. Ik heb idd. nog interesse, afhankelijk van je woonplaats in 010, mijn mailadres is ikbenikhetisnietanders@hotmail.com.
Ben trouwens net pas wakker geworden. Jeetje volgens mij heb ik voor het eerst sinds jaren weer een migraine aanval (gehad) bij mij zijn (en ik had eigenlijk gehoopt waren) die vrij kort maar zeer heftig. Zit nu bij te komen en een broodje te eten.
maandag 30 juli 2012 om 22:46
maandag 30 juli 2012 om 22:47
quote:moedergans22 schreef op 30 juli 2012 @ 22:43:
Hoi marels
Zou jij mij ook op de kaart willen zetten
Rechts van soley in noord brabant
Alvast bedankt!!! Gaby gaat over de kaart, daarna actie voor Marels om url in de posting te wijzigen. Marels is op vakantie, mailadres Gaby staat denk ik in betreffende kaart-post. Mailadres staat er niet zie ik nu, plaatje doet het bij mij nu ook niet trouwens.
Hoi marels
Zou jij mij ook op de kaart willen zetten
Rechts van soley in noord brabant
Alvast bedankt!!! Gaby gaat over de kaart, daarna actie voor Marels om url in de posting te wijzigen. Marels is op vakantie, mailadres Gaby staat denk ik in betreffende kaart-post. Mailadres staat er niet zie ik nu, plaatje doet het bij mij nu ook niet trouwens.
maandag 30 juli 2012 om 23:01
quote:Merder schreef op 30 juli 2012 @ 21:16:
[...]
ja dat vind ik ook. Heb na een half uur nog gemaild of diegene nog wel kwam...maar nu nog steeds geen antwoord gekregen.
Hoop nog iets te horen, maar als in de tussentijd iemand anders interresse heeft: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
merder, ik zie nu je reacties hier pas en vind het ook heel, heel vervelend dat het zo gelopen is... Maar ik dacht dat ik dinsdag bevestigd had, maar heb alleen op maandag of dinsdag oke gezegd, totaal geen kwade bedoelingen dus
vriend en ik zijn vandaag nog zelfs speciaal de stad in gegaan voor een puzzel voor je dochter Disney, omdat ik geen andere leuke dingen kon vinden.
ik hoop dat je na mn uitleg niet boos bent...
[...]
ja dat vind ik ook. Heb na een half uur nog gemaild of diegene nog wel kwam...maar nu nog steeds geen antwoord gekregen.
Hoop nog iets te horen, maar als in de tussentijd iemand anders interresse heeft: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
merder, ik zie nu je reacties hier pas en vind het ook heel, heel vervelend dat het zo gelopen is... Maar ik dacht dat ik dinsdag bevestigd had, maar heb alleen op maandag of dinsdag oke gezegd, totaal geen kwade bedoelingen dus
vriend en ik zijn vandaag nog zelfs speciaal de stad in gegaan voor een puzzel voor je dochter Disney, omdat ik geen andere leuke dingen kon vinden.
ik hoop dat je na mn uitleg niet boos bent...
life ain't a perfect story, write it while you live it
maandag 30 juli 2012 om 23:01
Heb twee track&tracecodes doorgegeven, 1x verzendkosten betaald. Wie nog mail/actie verwacht moet het even melden.
Heb nog een JJ-dekbedovertrek 1persoons. Kan geen foto vinden online dus kan dat woensdag zelf regelen. Lichtblauw met jeroentje en catootje veelvuldig erop (o.a. voor de tv).
watervrouw2 atgmailpuntcom
Heb nog een JJ-dekbedovertrek 1persoons. Kan geen foto vinden online dus kan dat woensdag zelf regelen. Lichtblauw met jeroentje en catootje veelvuldig erop (o.a. voor de tv).
watervrouw2 atgmailpuntcom