Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
maandag 30 juli 2012 om 23:10
Ik heb nog spellen
Twister
Party en co
De rest kijk ik morgen wel
Mailen mag op astridjuh17@hotmail.com
Twister
Party en co
Mailen mag op astridjuh17@hotmail.com
maandag 30 juli 2012 om 23:13
Designed, je probeert het nu toch op te lossen en uit te leggen?
Ook voor jou geld: fouten maken is menselijk.
En ja, het was rot voor merder, en nu voel jij je rot, en dan staan jullie daarna weer quite hopenlijk.
Bovendien heb je nu uitleg gegeven, en dat maakt de boel vaak al stukken beter.
Maar kan me helemaal indenken dat je je een hoedje bent geschrokken.
Ik ben echt een warhoofd, en eens in de zoveeltijd overkomen dit soort dingen mij ook, en dat vind ik echt zooooooooooo vreselijk. Tsja.
En ja, het was rot voor merder, en nu voel jij je rot, en dan staan jullie daarna weer quite hopenlijk.
Ik ben echt een warhoofd, en eens in de zoveeltijd overkomen dit soort dingen mij ook, en dat vind ik echt zooooooooooo vreselijk. Tsja.
maandag 30 juli 2012 om 23:15
quote:Zaza_zebra schreef op 30 juli 2012 @ 23:13:
Ik ben echt een warhoofd, en eens in de zoveeltijd overkomen dit soort dingen mij ook, en dat vind ik echt zooooooooooo vreselijk. Tsja.thanks voor je lieve reactie Zaza! Ik zit ook de hele tijd te f5-en in de hoop dat Merder het leest, want ik kan me zo voorstellen hoe ergerlijk het is als je voor nop zit te wachten.. bah, dit overkomt me normaal nooit, ben heel stipt in het maken van afspraken
Ik ben echt een warhoofd, en eens in de zoveeltijd overkomen dit soort dingen mij ook, en dat vind ik echt zooooooooooo vreselijk. Tsja.thanks voor je lieve reactie Zaza! Ik zit ook de hele tijd te f5-en in de hoop dat Merder het leest, want ik kan me zo voorstellen hoe ergerlijk het is als je voor nop zit te wachten.. bah, dit overkomt me normaal nooit, ben heel stipt in het maken van afspraken
life ain't a perfect story, write it while you live it
maandag 30 juli 2012 om 23:22
eens met zaza, het kan gebeuren zoiets. Ik was ook in de veronderstelling dat ik ergens op gereageerd had (of iemand in de middag of avond kon komen) en dat bleek niet zo te zijn.
Soms gebeuren dit soort dingen.
Ik denk dat Merder al slaapt en morgen je stukje leest en blij is dat er duidelijkheid is. Ga er niet voor wakker blijven designed daar leest Merder het niet sneller door. Niet te streng voor jezelf zijn hoor.
Soms gebeuren dit soort dingen.
Ik denk dat Merder al slaapt en morgen je stukje leest en blij is dat er duidelijkheid is. Ga er niet voor wakker blijven designed daar leest Merder het niet sneller door. Niet te streng voor jezelf zijn hoor.
maandag 30 juli 2012 om 23:25
quote:moedergans22 schreef op 30 juli 2012 @ 23:10:
Ik heb nog spellen
Twister
Party en co
Mailen mag op astridjuh17@hotmail.comHeb mail al dicht, maar Twister klinkt interessant
Ik heb nog spellen
Twister
Party en co
Mailen mag op astridjuh17@hotmail.comHeb mail al dicht, maar Twister klinkt interessant
maandag 30 juli 2012 om 23:28
Jij ook bedankt voor je fijne reactie, Ibi.. Je slaat wel de spijker op z'n kop met dat wakker blijven, voel me er zo rot onder! Stomme week achter de rug en dan zo'n stomme fout, kan er inderdaad van wakker liggen.
Jullie lieve reacties zijn net wat ik nodig heb...
Jullie lieve reacties zijn net wat ik nodig heb...
life ain't a perfect story, write it while you live it
maandag 30 juli 2012 om 23:38
Designed, foutje kan gebeuren toch! Mocht je de afspraak met opzet niet nagekomen zijn, is het een heel ander verhaal. En je hebt nu duidelijk uitgelegd dat het een vergissing is! Geef jezelf niet op je kop, lekker gaan slapen. Morgen zal ze het vast lezen! Slaap lekker!
Iedereen slaap lekker trouwens!
Iedereen slaap lekker trouwens!
maandag 30 juli 2012 om 23:42
Nog even over de weggeefkaart; die maak ik inderdaad. Er is alweer een nieuwe versie dus vandaar dat de oude het niet meer doet. Maar omdat Marels op vakantie is, kan hij niet worden veranderd in de OP.
Hmmm, maar dan kan ik hem natuurlijk wel gewoon hier plaatsen. Haha, stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!
Dat ga ik morgen doen want ik ga nu ook lekker slapen!
Degene die nog op de kaart wilt, mail me maar op gabysmissie at hotmail punt com
Slaap lekkerrrrrr!
Hmmm, maar dan kan ik hem natuurlijk wel gewoon hier plaatsen. Haha, stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!
Dat ga ik morgen doen want ik ga nu ook lekker slapen!
Degene die nog op de kaart wilt, mail me maar op gabysmissie at hotmail punt com
Slaap lekkerrrrrr!
dinsdag 31 juli 2012 om 00:20
dinsdag 31 juli 2012 om 00:25
quote:gaby030 schreef op 30 juli 2012 @ 10:43:
[...]
Hey wat lief zeg!!!! Daar maak je me blij mee!!!
Ik hoop alsnog dat je er origineel aan kan komen maar zo niet is dat graag gedaan, ik heb hier ook heel veel mooie boeken gehad zomaar en zo kan ik beetje mijn steentje bijdragen aan die mooie topic....
@ bird joepi het is gelukt niet allemaal maar 7 of acht wel plus ik hoop je hem niet had ice age 4 schijnt ook heel leuk te zijn wil je me je adres aub mailen zodat ik ze morgen op de bus kan doen dan ben ik op tijd toch??
[...]
Hey wat lief zeg!!!! Daar maak je me blij mee!!!
Ik hoop alsnog dat je er origineel aan kan komen maar zo niet is dat graag gedaan, ik heb hier ook heel veel mooie boeken gehad zomaar en zo kan ik beetje mijn steentje bijdragen aan die mooie topic....
@ bird joepi het is gelukt niet allemaal maar 7 of acht wel plus ik hoop je hem niet had ice age 4 schijnt ook heel leuk te zijn wil je me je adres aub mailen zodat ik ze morgen op de bus kan doen dan ben ik op tijd toch??
dinsdag 31 juli 2012 om 08:39
Ik heb nog steeds in de aanbieding een nieuwe en ongebruikte rugzak/schoudertas. Zwart lederlook met verschillende binnenvakken.
http://www.mijnalbum.nl/i ... id=283554790&key=FDJW7TAX
Verder heb ik nog de volgende boeken:
Jemma Forte - De sterren en ik
Lauren Weisberger - Gossip & Gucci
Eva Makis - Eet, drink en word gelukkig/ Martina Haag - Fantastisch en bij iedereen geliefd (dubbelboek)
Kathleen Tessaro - Elegance
Beth Harbison - Was ik maar
Christopher Ciccone - Leven met mijn zus Madonna
Crystal Renn - Honger
Verder zijn er boeken en een ketting gereserveerd voor Duveltje. Duveltje, ik heb mijn zus gevraagd of je ze bij haar kunt afhalen. Je hoort van me.
Deze boeken zijn wel op te sturen (minus de 5 of 6 die gereserveerd zijn). Allemaal samen wordt het pakketpost.
mail: roden70 et g meel punt com
http://www.mijnalbum.nl/i ... id=283554790&key=FDJW7TAX
Verder heb ik nog de volgende boeken:
Jemma Forte - De sterren en ik
Lauren Weisberger - Gossip & Gucci
Eva Makis - Eet, drink en word gelukkig/ Martina Haag - Fantastisch en bij iedereen geliefd (dubbelboek)
Kathleen Tessaro - Elegance
Beth Harbison - Was ik maar
Christopher Ciccone - Leven met mijn zus Madonna
Crystal Renn - Honger
Verder zijn er boeken en een ketting gereserveerd voor Duveltje. Duveltje, ik heb mijn zus gevraagd of je ze bij haar kunt afhalen. Je hoort van me.
Deze boeken zijn wel op te sturen (minus de 5 of 6 die gereserveerd zijn). Allemaal samen wordt het pakketpost.
mail: roden70 et g meel punt com
dinsdag 31 juli 2012 om 09:02
quote:cupcakes87 schreef op 31 juli 2012 @ 08:56:
Ik heb niks meer gehoord van degene die mijn box heeft opgehaald zondag. Jammer!
(Naja, hij zal nog wel niet in elkaar zitten
)dat is zeker jammer. Een jubbelberichtje is vaak zo leuk om te krijgen. Soms is het lastig om niets terug te verwachten, vind ik ook hoor.
Ik heb niks meer gehoord van degene die mijn box heeft opgehaald zondag. Jammer!
(Naja, hij zal nog wel niet in elkaar zitten
dinsdag 31 juli 2012 om 09:03
dinsdag 31 juli 2012 om 09:53
quote:lolitaah schreef op 31 juli 2012 @ 00:20:
in de aanbieding:
3 kandelaars
- opblaasbare kerstman van 1.40m met lamp
- boeken
- armbanden
- zonnebrillen
- bikini maat 36 ( nieuw!)
- korte broeken maat 36
- hakken maat 38-39 ( nieuw)
Werkt de lamp van die kerstman op batterijen??
fotos volgen morgen:) bij interesse mailen naar manoewela @ gmail.com
in de aanbieding:
3 kandelaars
- opblaasbare kerstman van 1.40m met lamp
- boeken
- armbanden
- zonnebrillen
- bikini maat 36 ( nieuw!)
- korte broeken maat 36
- hakken maat 38-39 ( nieuw)
Werkt de lamp van die kerstman op batterijen??
fotos volgen morgen:) bij interesse mailen naar manoewela @ gmail.com
dinsdag 31 juli 2012 om 09:54