Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Goed idee luna! Ga even kijken of het shirt mij past.

Edit: ja past. Pyjama erbij. Kan nu wel heel lang slapen, had net gisteren nieuwe pyjama gekocht haha.
Allemaal bedankt voor de lieve reacties, doet me goed. Weet nu dat het dus niet aan mij ligt!

En nee hoor peacy!
Hè?! Wauw, jullie zijn echt een beetje verbitterd of niet, Italie meisje, en mika....

Ik heb echt totáál niet gepraat over een bedankje?!

Dat nemen jullie gewoon aan!

Ik heb alleen gezegd dat ik niks heb gehoord meer achteraf. In mijn post erna werd duidelijk wat ik ermee bedoelde; namelijk dat ik niks had gehoord, en dat ik BENIEUWD was, omdat de box nog in de doos zat. Trouwens, dat heb ik er zelfs nog bijgezet in mijn eerste bericht!, Dat ze hem waarschijnlijk nog niet uitgepakt hebben.

En nog presteren jullie het om zo vreemd te reageren..

Hoop voor jullie dat je in het echte leven niet zo bent zeg.

Jeetje..

Maargoed. Zal er verder geen woorden aan vuil maken.

En ook geen dingen meer hier neerzetten trouwens :S
quote:italie_meisje schreef op 31 juli 2012 @ 11:56:

@ gaby ik heb waarschijnlijk sowieso een nieuw mannen t-shirt zwart maat s. Maar viel heel groot ( hij zwom erin haha)

Gisteren gekocht, bon waarschijnlijk weg gegooid.

Dus als ik de bon niet meer tegen kom vandaag gaat deze er ook op.

Voelde me zo dom gisteren.Oh jee, zonde! Ik hoop dat je de bon nog gaat vinden! En anders idd als slaapshirt?
quote:peacy schreef op 31 juli 2012 @ 11:59:

Overigens, Gaby: Hoe bevallen de kwasten en de verf? Al een mooi schilderij gemaakt (Daar ben ik dan weer nieuwsgierig na )Ja goed!!! Ik ben al druk bezig hoor! Ik ben nu klaar met de ondergrond. Ik maak hem voor mijn vriendinnetje en zij wil graag veel knalroze erin! Dus ik ga vanmiddag lekker naar de schilderswinkel in Utrecht om knalroze te kopen, dan kan ik weer verder! Dus je pakketje verf is al aangebroken en gaat zeker helemaal op deze week, haha!! Ben er blij mee!
Cupcakes, ik ben helemaal niet verbitterd en reageerde ook niet zo.

Maar deze post zegt genoeg over jou en je lange tenen.

In jou berichtje staat alleen dat je niks meer hebt gehoord.

Daar kan ik dus echt niet op uitmaken dat je na de tojd bedoeld, dat je wel een bedankje hebt gehad.

Ik maak er op uit wat er letterlijk staat: dat je niks gehoord hebt. Dat komt over als niks gehoord, dus ook geen bedankje.

Nu lijken de mensen die hem opgehaald hebben heel ondankbaar, terwijl dat dus niet zo is.

Als je bedoeld dat je niks gehoord hebt na de tojd over hoe de box staat, zeg dat dan.
quote:cupcakes87 schreef op 31 juli 2012 @ 08:56:

Ik heb niks meer gehoord van degene die mijn box heeft opgehaald zondag. Jammer!

(Naja, hij zal nog wel niet in elkaar zitten ;) )Laat ik dan maar een verbitterd mens zijn, maar ze heeft de box zondag opgehaald en het is nu dinsdag. Give her a break, ppfff
quote:cupcakes87 schreef op 31 juli 2012 @ 12:07:

Hè?! Wauw, jullie zijn echt een beetje verbitterd of niet, Italie meisje, en mika....

Ik heb echt totáál niet gepraat over een bedankje?!

Dat nemen jullie gewoon aan!

Ik heb alleen gezegd dat ik niks heb gehoord meer achteraf. In mijn post erna werd duidelijk wat ik ermee bedoelde; namelijk dat ik niks had gehoord, en dat ik BENIEUWD was, omdat de box nog in de doos zat. Trouwens, dat heb ik er zelfs nog bijgezet in mijn eerste bericht!, Dat ze hem waarschijnlijk nog niet uitgepakt hebben.

En nog presteren jullie het om zo vreemd te reageren..

Hoop voor jullie dat je in het echte leven niet zo bent zeg.

Jeetje..

Maargoed. Zal er verder geen woorden aan vuil maken.

En ook geen dingen meer hier neerzetten trouwens :SWat jammer zeg, deze toon...
Nou nu wil ik toch nog even reageren.

Give her a break?! Ik zeg letterlijk in mijn eerste post; Nouja, ze zullen hem nog wel niet hebben opgezet!! (Wat logisch is).

Ik snap echt niet wat jullie nou moeilijk doen. Ik zit er namelijk totaal niet mee, en na mijn posts is het wel HEEL duidelijk dat ze mij bedankt hebben en dat mijn berichtje totaal niet over een bedankje ging.

Volgens mij willen jullie gewoon graag een beetje rellen.

Hou het gewoon gezellig dames. Dat is toch veel leuker..
Ach mika, wij zijn gewoon verbitterde trutten die blijkbaar niet kunnen lezen wat er niet staat.

Gelukkig weten wij wel beter.

Ik vind mika em mijzelf leuke personen. ( ja dat mag ik zeggen over mijzelf)
Sorry cupcakes, ik ben juist helemaal niet van het rellen. Ik reageer op jou omdat ik het niet eerlijk vind tegenover de mensen die jou netjes hebben bedankt.

Misschien moet je je zelf je post even nalezen, op de manier zoals wij hem zien. Misschien snap je het dan. En jij bent degene die boos wordt, wij (ik) niet.

Maar goed zand erover, vriendjes?
Komt dat we buren zijn italie_meisje, ligt aan het water

cupcakes ja ik wil lekker rellen, grow up
Ah, het water. Ja ik drink wel heel veel water. Maar over gaan op wijn dan haha :D.
Beste Cupcake,

voor jou was dit natuurlijk heel duidelijk hoe jij het bedoelde maar ik heb het ook zo opgevat alsof je helemaal niks hebt gehoord van degene die jouw box had gekregen.

Later schreef je dat je zelfs een fles wijn hebt gekregen had. En dat stond dus erg in contrast met je eerdere berichtje dat je niks gehoord had.

Dat is soms het vervelende van het geschreven woord, het kan anders opgepikt worden dan dat jij het bedoelde.

Alleen je laatste berichtjes zijn erg onaardig naar Italiemeisje en Mika toe, dat vind ikzelf erg jammer van je. Dat verdienen ze niet!
Italie meisje, Je vergeet voor het gemak even dat ik er op terug kwam en zei dat het misschien niet zo duidelijk was? En dat ik het erna beter uitlegde?

Vervolgens ga jij alsnog door op een rare toon met verwijten.

En ja, mag ik er even wat van zeggen tegen jullie? Aangezien je met foute conclusies kwam?

Ik heb net een box weggegeven twv 100 euro.

Had em ook op MP kunnen zetten.

En ik ben niet boos hoor..Zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet
En kom op, het is toch ná te gaan dat ik wel wat gehoord heb op het moment zélf?? Ze kwm hem OPHALEN.

Ik wist niet dat je hier alles tot in detail moest uitleggen.

@ gaby; Ik vind juist de berichtjes naar mij heel erg onaardig. Zeker nadat ik duidelijk maakte dat het niet zo bedoeld was.
quote:luna30v schreef op 31 juli 2012 @ 11:54:

Vraag aan iedereen :

Wat vinden jullie ervan als er mensen die nog nooit op het forum geweest zijn hier mee komen doen. Uiteraard OOK met geven.

Ik merk dat als ik mensen vertel over wat we hier doen dat ze enthousiast zijn en vragen naar de website . Ben nu nog wat terughoudend met die gegevens uitdelen.. Wat vinden jullie??

luna ik heb van iemand een kleding aanbod gekregen die hier niet mee schrijft alleen leest. Die heb je er ook tussen en die moeten zeker een kans hebben om mee te doen hier

Ik zet haar naam hier niet neer, weet niet of ze dat goed vind
quote:cupcakes87 schreef op 31 juli 2012 @ 12:26:

En kom op, het is toch ná te gaan dat ik wel wat gehoord heb op het moment zélf?? Ze kwm hem OPHALEN.

Ik wist niet dat je hier alles tot in detail moest uitleggen.

@ gaby; Ik vind juist de berichtjes naar mij heel erg onaardig. Zeker nadat ik duidelijk maakte dat het niet zo bedoeld was.cupcake kalm aan maar tis al goed. Jij bedoelde het niet kwaad, zand erover
Goedemiddag!
Ik ging niet door op een rare toon en al helemaal niet met verwijten. Ik zeg gewoon wat ik lees.

En het bedrag van de spullen doet er niet toe.

Maar het is al goed. Doe maar rustig.

Dat is ook het lastig van geschreven tekst, het komt soms anders over dan bedoeld.

Ik wil geen ruzie of iets.
Hoi flower!
''Ik wil geen ruzie of iets.''

quote:italie_meisje schreef op 31 juli 2012 @ 12:17:

Ach mika, wij zijn gewoon verbitterde trutten die blijkbaar niet kunnen lezen wat er niet staat.

Gelukkig weten wij wel beter.

Ik vind mika em mijzelf leuke personen. ( ja dat mag ik zeggen over mijzelf)Zo kom je wel over. Maar fijn dat je inziet dat dat geen zin heeft!
Ik ga me er absoluut niet mee bemoeien maar communiceren is gewoon een heel erg ingewikkeld/moeilijk iets. Fouten en misverstanden komen daardoor al snel voor, hoe duidelijk iemand ook probeerd te zijn en hoe goed iemand het ook bedoeld.
quote:cupcakes87 schreef op 31 juli 2012 @ 12:37:

''Ik wil geen ruzie of iets.''

[...]

Zo kom je wel over. Maar fijn dat je inziet dat dat geen zin heeft! Jammer cup dat je nog door gaat
Ik ben hartstikke blij met de spulletjes die ik een tweede leven heb mogen geven.

Zoonlief speelt al met het keukentje (ok, beetje aan de knopjes draaien en zich aan het deurtje optrekken). Wil hem nog een klein beetje gaan opknappen maar weet zeker dat er heel veel mee gespeeld gaat worden (en hij staat zo lief in de woonkamer).

Het fietsje staat nog eventjes in de kelder, maar zoonlief wordt iedere keer dat hij hem ziet helemaal vrolijk.

Ben nu heerlijk in m'n eerste boek bezig en kan gelukkig nog wel even vooruit (daarna kijken of ik er nog andere mensen blij mee kan maken).

En de kast die ik bij Flower heb opgehaald staat al op z'n plek, maar ik ben er nog niet helemaal klaar mee (qua inrichting etc. Wil er nog een leuke opbergmand bij kopen. Nu staan alleen de boekjes en DVDs van zoonlief erin met zijn grote schatkist er bovenop) Moet dus nog een beetje aangekleed worden.

Vind dit topic echt een heel erg leuk initiatief!

Hopelijk heb ik binnenkort ook eens de tijd om goed te kijken of ik nog echt nuttige/leuke dingen heb staan die wel weg mogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven