Laks....pffff

31-07-2012 20:47 30 berichten
Hoe kunnen mensen zo laks met anderen omgaan? Een maand geleden heeft een goede vriendin mij gevraagd of ik mee ga als zij haar tattoo laat zetten. Leek mij wel leuk, heb zelf geen tattoo's dus interessant dacht ik. Dus ik heb een halve vrije dag genomen omdat ik het anders net niet zou redden qua tijdsbestek. Morgen de dag van de tattoo en ik vraag haar hoe laat ik bij haar moet zijn. Schrijft ze het volgende: je mag er niet bij zijn vanwege hygiëne. Had ik denk ik vergeten te zeggen? Sorry, want ik werk wel langer door en red het dan nog op tijd. Nu ben ik echt even "flabbergasted"! Lekker zo'n vriendschap !

Sorry weet niet goed wat ik hiermee wil? Maar moest dit ff van me afschrijven? Hebben meer mensen dit?

(sorry voor mijn taalfouten etc. Heb dislexy en ben fonetisch)
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de hygiene? wat een onzin!!! hahaha
Vind je reactie wat overtrokken, maar had er zelf ook geen halve dag voor vrij genomen.
Gelul!

Ik ben erbij geweest toen een vriend haar tattoo liet zetten én andersom.

Liepen constant mensen in en uit..
Maar wat vind je er nou zo laks aan?

Dat ze je niet heeft ingelicht?

Dat is wel stom ja,had ze eerder kunnen zeggen.
Bij moest de gene die meeging ook in de winkel blijven zeg maar, achter zat alleen de tatoeeerder en de gene die getatoeerd werd.
Beetje typisch verhaal van die hygiëne, maar vooruit.

Verder zou ik er vooral niet zo veel drama van maken. Ja kut van die vrije dag. Kun je lekker gaan shoppen of uitslapen of met je tenen tussen de visjes gaan hangen of een appeltaart bakken. Ik zou me niet vervelen iig!

Zou wel ff duidelijk maken dat ik het niet zo'n toffe actie vind, maar om nou gelijk te denken dat je dus geen goede vriendschap hebt??!!
Overdrijf je niet een beetje?
hygiene?

dat is dus dikke onzin.

neem aan dat je het zelf ook snapt?

Zitten toch ook andere in de tattooshop, meerdere mensen.

raarste smoes wat ik oooooooooooit heb gehoord.
Bel haar op en praat er eens met haar over. Het klinkt inderdaad een beetje vaag, misschien dat sommige tattoeerders (of hoe je het ook spelt) liever niet te veel toeschouwers er bij willen hebben?

Plan iets anders leuks op je vrije dag. Of dat je haar ziet als het klaar is ofzo.

Lijkt me dat er meer niet zo goed gaat in jullie vriendschap gezien je reactie op dit.
quote:nien80 schreef op 31 juli 2012 @ 20:52:

Bij moest de gene die meeging ook in de winkel blijven zeg maar, achter zat alleen de tatoeeerder en de gene die getatoeerd werd.

Ik heb er meerdere keren bijgezeten.. Gewoon ernaast.

Dus hygiene klopt echt totaal niet.

Het kan zijn dat de tattoeeerder het liever niet heeft, teminste misschien om er niet naast te zitten. maar dan nog heb je ruimte in de winkel zelf om te wachten. En vind het maar raar dat ze het niet even duidelijk uitlegt, ik zou contact met haar opnemen dat je het niet snapt.
En wat is hier precies het laksgedeelte aan??
Het is bij ook zo gegaan en er hing ook een bordje dat dit van de GGD moest dus ja, de pers. die met mij mee was mocht niet in kamertje komen waar ik getatoeeerd werd helaas.
waar ik me laat tattoweren (ja weet het fout gespeld maar zou niet weten hoe je het goedschrijft sorry!)

mag er ook verder niemand bij zijn.. alleen hij en de persoon die een tattoo krijgt..

maar een dagje vrij lekker toch morgen word het mooi weer dus lekker gaan genieten!
quote:ankie87 schreef op 31 juli 2012 @ 21:01:

waar ik me laat tattoweren (ja weet het fout gespeld maar zou niet weten hoe je het goedschrijft sorry!)

mag er ook verder niemand bij zijn.. alleen hij en de persoon die een tattoo krijgt..

maar een dagje vrij lekker toch morgen word het mooi weer dus lekker gaan genieten!Tattoëren (geloof ik toch)
Bedankt voor jullie reacties. Tja misschien reageer ik ook wel te heftig. Baal er gewoon van dat ze 't mij zo "last minute" laat weten. Heb niet veel vrije dagen, wat zij weet. Dus baal wel een beetje dat ze zo laks over doet. Als ik t eerder wist kon ik deze vrije dag of met vriendlief of andere vriendinnen invullen maar nu zo kortdag werkt iedereen en valt er weinig te regelen. Tuurlijk kan ik nog tig andere leuke dingen doen....en dat ga ik ook doen!
quote:gurly3 schreef op 31 juli 2012 @ 20:54:

[...]

Wij weten niet hoe vies TO is.
Ik zou ook over de pis zijn hoor.
Ik kan geen puntjes op de e op mijn toetsenbaard, maar het hoort zo volgens mij: http://nl.wiktionary.org/wiki/tatoe%C3%ABren

Anyway, ik vind dat ook laks als iemand zoiets de dag van tevoren pas laat weten. Sommige van m'n vriendinnen zijn zo, dat weet ik, dus die zou ik dan een weekje van tevoren alvast een 'herinnering' sturen ;) Ik vind het wel begrijpelijk, kan zelf ook laks zijn als ik niet oplet.

De vraag is, hoe erg vind jij dit? Ik zou zelf denk ik een berichtje sturen dat je het jammer vindt en dat je er graag bij had willen zijn, maar er verder geen drama van maken!
Ik kan me wel voorstellen dat je baalt. Mijn werk is belangrijk voor me. Ik zou ook not amused zijn als ik dat voor piet snot moest afzeggen (en zij heeft jou gevraagd om mee te gaan!). Ik zou dan ook reageren met een subtiel: 'Oh, dat is jammer, want ik had al vrij geregeld.' Daarna ook laten gaan, lekker shoppen morgen, of iets anders leuks.
Thanx Ladytruckster en Minnim en Vosjes78. Gelukkig schijnt morgen de . Fijne avond allemaal.
Kun je niet gewoon gaan werken morgen?
Wat ben je? Fonetisch?

Toetsenbaard is ook een leuke..
quote:gurly3 schreef op 31 juli 2012 @ 20:54:

[...]

Het kan zijn dat de tattoeeerder het liever niet heeft, teminste misschien om er niet naast te zitten. maar dan nog heb je ruimte in de winkel zelf om te wachten. En vind het maar raar dat ze het niet even duidelijk uitlegt, ik zou contact met haar opnemen dat je het niet snapt.Die hygiëne regel klopt wel degelijk, mits de tatoeëerder volgens de GGD richtlijnen werkt. Alleen is dat (onvoorstelbaar genoeg) niet verplicht. Tatoeëerder is nog altijd een "vrij" beroep en shops aangesloten bij de GGD worden ook gecontroleerd (zijn de meesten niet van gediend, het blijft een apart wereldje) en kunnen dus ook hun certificatie verliezen en dat kost ze geld. Ik zou persoonlijk wel altijd voor een shop met certificaat van de GGD kiezen, het is toch een klein stukje garantie, zeker als het om de nazorg en voorlichting gaat.
quote:Tomatensoep schreef op 31 juli 2012 @ 21:52:

Wat ben je? Fonetisch?

Da's Phoenicisch in het dyslectisch denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven