Entertainment alle pijlers

Margreet Dolman/WNL

01-08-2012 00:32 40 berichten
Ik kijk de herhaling van WNL en daar is ene Margreet Dolman te gast. Wie/wat is dat? Wat verschrikkelijk...
Je bent vast jong, dat je er nog nooit van gehoord hebt, maar gebruik even je you tube en google.
dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:bliksemse_bende schreef op 01 augustus 2012 @ 00:44:

Margreet Dolman is een icoon.

Onderdeel van de Nederlandse cultuurhistorie.

Margreet Dolman niet kennen.

Tsssss......dát!
En doooooor!
Fijn dat er tenminste nog een aantal medestanders zijn
of je haar nu wel leuk vind of vreselijk maakt niet uit, maar je hoort haar toch wel te kennen hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ook twintiger en ben groot fan!
ben ook twintiger en ken haar ook. Ze is leuk.

en overigens ook fan van Toon

ga vanavond even opzoeken. Kijk zelden tv en normaal mijd ik dan sowieso WNL
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:rosanna08 schreef op 01 augustus 2012 @ 09:52:

of je haar nu wel leuk vind of vreselijk maakt niet uit, maar je hoort haar toch wel te kennen hoor

Niks 'hoort', en als het echt belangrijk genoeg was dan was het op school wel lesstof geweest.

Toevallig m'n moeder gesproken, die vindt het ook verschrikkelijk dus dat verklaart wel waarom ik er vroeger niks van meegekregen heb.
Ik kwam er net toevallig langs bij de herhaling en dacht jeeeeej margreet! En ik ben toch ook echt 28.. maar mijn ouders keken ook alles van kooten en de bie etc dus ik heb dit wel van kind af aan al meegekregen. Ik vond haar juist weer erg grappig
quote:susanh schreef op 01 augustus 2012 @ 10:20:

[...]

Niks 'hoort', en als het echt belangrijk genoeg was dan was het op school wel lesstof geweest.

Zozo. Als alles wat ik niet op school heb geleerd niet belangrijk was...

Het unieke van Paul Haenen niet kunnen waarderen, of het je nou aanspreekt of niet, da's gewoon armoedig.
Joh, laat iedereen gewoon z'n eigen smaken en voorkeuren hebben.

Zoals ik al zei, ik wilde even lekker van me af trashen maar ik ben er onderhand al achter dat dat niet gaat lukken.
quote:lilyofthevalley schreef op 01 augustus 2012 @ 11:27:

Het unieke van Paul Haenen niet kunnen waarderen, of het je nou aanspreekt of niet, da's gewoon armoedig.

Beetje overdreven dit, naar mijn idee.

Ik vind Paul het leukste als Bert
Looove Margreet en Paul.

Maar wat is WNL? Een programma waar ik te oud voor ben (= bijna rijp voor Max ) ?
Het is een programma op Ned3 om half 8. Normaal presenteert Merel Westrik een ochtendprogramma maar nu in de zomer is het een soort avondeditie ofzo. Niet bijzonder hoogstaand, maar wel oke om op de achtergrond aan te hebben.
quote:Lotte35 schreef op 01 augustus 2012 @ 12:08:

[...]

Beetje overdreven dit, naar mijn idee.

Ik vind Paul het leukste als Bert Ik ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven