Entertainment alle pijlers

Margreet Dolman/WNL

01-08-2012 00:32 40 berichten
Ik kijk de herhaling van WNL en daar is ene Margreet Dolman te gast. Wie/wat is dat? Wat verschrikkelijk...
Alle reacties Link kopieren
Onder welke steen kom jij vandaan?? Margreet Dolman niet kennen....tssssk
Margreet Dolman de "vrouw" van mijn dromen.
Het is een typetje van Paul Haenen btw
Heb ik een excuus als ik zeg dat ik een twintiger ben?
Sorry maar ik weet toch ook wie Toon Hermans is?

Nee, 20er zijn vind ik geen excuus.

Niet gezien want kan niet naar dat braakprogramna kijken.....
Nou ik vind dit toch wel echt iets anders dan Toon Hermans, wat ik overigens ook geen klap aan vind.

Ik kruip met alle liefde weer terug onder mijn steen. Heb er niks aan gemist. Het verbaast me dat ze zoiets in dat programma doen. Jammer.
Margreet Dolman is een icoon.

Onderdeel van de Nederlandse cultuurhistorie.

Margreet Dolman niet kennen.

Tsssss......
Ik denk dat je het concept margreet dan niet helemaal snapt. Maar dwdd kijk je dus ook niet?
@DWDD, nee liever niet.
Als je zomaar wordt geconfronteerd met Margreet Dolman kan ik me voorstellen dat je schrikt.

Margreet is een vrouw die je moet leren kennen, ik vond haar oa. heel schattig met de reclamefoldertjes
Haha nou aan mij is het niet echt besteed.

Ik was in dit topic op zoek naar mede-kijkers die het ook trashwaardig vonden maar dat gaat dus niet door.
Ik vond haar vroeger zo leuk met de vingercamera.

Oh en ze is vooral aandoenlijk leuk als ze ècht kwaad wordt en dan zo'n Dominee Gremdaatstem krijgt (en daar dan zelf weer van schrikt)
Dat is een typetje van Paul Haenen. En ja, het is een fenomeen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:bliksemse_bende schreef op 01 augustus 2012 @ 00:54:

Ik vond haar vroeger zo leuk met de vingercamera.

Oh en ze is vooral aandoenlijk leuk als ze ècht kwaad wordt en dan zo'n Dominee Gremdaatstem krijgt (en daar dan zelf weer van schrikt)

Ja!

en dat eeuwige glaasje witte wijn erbij.
Margreet is hilarisch :-)
Absoluut fan van Margreet!
Dan ken je Van Kooten en De Bie waarschijnlijk ook niet?

Paul Haenen spreekt trouwens ook al 35 jaar de stemmen van Grover en Bert (Sesamstraat) in.
Van Kooten en de Bie wel, dat vind ik wel geweldig
Uit nieuwsgierigheid even gegoogled wie Margreet Dolman is, kende het ook niet. God zij dank, kom ik nu achter. Ik vind het afschuwelijk. Ik kruip bij susanh onder de steen
Ik vind het 2 enige typetjes, Margreet en dominee Gremdaad. Jammer dat ze nog zo weinig op tv zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Was wel lachen toen ene Britt te gast was bij DWDD en Paul Haenen tafelheer was: "Oh, u bent Bert!", waarna hij hard nee riep en verder sprak als Bert.
Ik kan het met de beste wil van de wereld ook niet leuk vinden....
Magreet RULES!
Paul Haanen is een aardige man, maar Margreet Dolman is echt verschrikkelijk. Dominee Gremdaart ook vreselijk.

Wat mij betreft hoef je ze als 20-er niet te kennen en hoeven ze ook het cultureel Canon niet in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven