Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Hooooooi Iry! Ik vroeg me net af of je de buikspieren van je jonge god aan het trainen was
Kan iemand mij trouwens vertellen wat een Dynaband is??? Het schijnt nogal te stinken maar ook uit het topic kan ik niet opmaken wat voor ding het is??
Ikke, snap ik maar al te goed hoor, bij mij gaf de doorslag in het feit dat de kinderkamers zo aangeslagen waren.

Solei, heerlijk kan dat zijn he? even wegdromen over vroeger?

En direct, daar kan ik een boek over schrijven, wat dat betreft ben ik blij dat ik nu 32 ben, niet meer zo onzeker en ook niet meer zo'n extreme flapuit.

Merken jullie ook verschil in (ietsje) ouder worden en de mate waarin je jezelf manifisteerd?
Haha, herkenbaar van dat niet meer naar huis willen. Ik heb meer heimwee gehad toen ik terug in Nederland was als toen ik daar ging wonen. Ik was er kapot van dat ik weer in ons koude kikkerlandje was.

Ik wilde eerst nog wel terug, maar later niet meer. Vooral toen ik met X was hoefde het niet zo nodig van mij. Nu ik weer alleen ben, kriebelt het wel weer af en toe. Maar het lijkt me nu wel een grote stap. Het is nu vast veel moeilijker om daar een beetje een (sociaal) leven op te bouwen dan toen als student, met alle andere uitwisselingsstudenten om me heen die in dezelfde situatie zaten.
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2008 @ 01:22:

Hooooooooooooooooooooooooooooooooi! ja dat wordt toch het hele pakket!!!!
quote:Ikke1971 schreef op 12 april 2008 @ 01:24:

Kan iemand mij trouwens vertellen wat een Dynaband is??? Het schijnt nogal te stinken maar ook uit het topic kan ik niet opmaken wat voor ding het is??

Ik wilde het net gaan lezen.

Dit is een dynaband:

Ik denk dat daar zo'n latexlucht vanaf komt.
@Soleil: 1 op 1 herkenbaar. Alleen wil ik nu niet meer terug omdat ik de Amerikanen gewoon geen leuk volk meer vind. Ze zijn me te nationalistisch (wat ook wel logisch is met zo'n groot lang) en te bekrompen. Maargoed...toen ik 21 was was het het land van de onbegrensde mogelijkheden

En ook ik zat toen als aupair volop in het studentenleven aldaar..alleen hoefde ik niet te studeren maar voor een paar hele lieve meiden te zorgen. Stuk makkelijker dan al die college's haha

@Gizzie: Ik denk dat ik me niet anders manifesteer nu ik iets ouder wordt (auw) maar ik leer wel. Soms is het handiger om wat diplomatieker te zijn. Mijn mening is niet altijd de enige mening (dat is weleens anders geweest)
De Dyna Band is een latex weerstand trainings band en is al sinds 1986 in Nederland verkrijgbaar via Body Works International BV. Deze weerstandsbanden worden zowel gebruikt door partikulieren als in de professionele fitness industrie en hebben menig persoon geholpen om fit te worden en het lichaam structureel te trainen einde qoute

Ik weet niet waar dat mens haar dband voor gebruikt!!!!! maar bij normaal gebruik hoort het ding niet te stinken!!
ff bij gelezen hoor. Maar ik ben niet zo geconcentreerd dus ik weet nu weer niet wat er allemaal geschreven is. Nou ja,,ik haak maar een beetje in.
Ja ik mer wel verschil nu ik wat ouder ben. Ik ben nog steeds redelijk direct en ik zeg ook wel wat ik vind of denk, maar kan het iets genuanceerder brengen en ook wat beter tot 10 tellen dan vroeger. En soms besef ik ook dat ik misschien beter helemaal mijn mond kan houden.

Mijn mening heeft me vroeger wel eens in de problemen gebracht

Helaas kunnen mijn ogen nog altijd niks vebergen, dus mensen weten nog steeds wat ze aan me hebben of hoe ik echt ergens over denk, of ik nu wil of niet.
En dank je soleil voor de Dynaband. Lijkt mij niet meer dan een stuk rekbaar plastic.. Hoeveel zouden mensen daar nou voor betalen????
quote:Ikke1971 schreef op 12 april 2008 @ 01:30:

@Gizzie: Ik denk dat ik me niet anders manifesteer nu ik iets ouder wordt (auw) maar ik leer wel. Soms is het handiger om wat diplomatieker te zijn. Mijn mening is niet altijd de enige mening (dat is weleens anders geweest)dat bedoel ik (denk ik) ook. het gaat allemaal wat soepeler
hahaha..Gizzie..bij normaal gebruik hoort ie niet te stinken!! Waar zou je hem nog meer voor kunnen gebruiken??
Oh die dynaband,haha! die heb ik ook ooit gehad (zet mij voor tellsell en ik koop alles!)

Nou dat ding stinkt idd enorm naar latex.
quote:Gizzie schreef op 12 april 2008 @ 01:33:

[...]

dat bedoel ik (denk ik) ook. het gaat allemaal wat soepelerSoleil zegt eigenlijk ook precies hetzelfde... Zou het dan toch met leeftijd te maken hebben??
College's??? Gingen die studenten daar daar dan naar toe??

Ik ook wel hoor, maar ook wel eens niet
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2008 @ 01:32:

Ja ik mer wel verschil nu ik wat ouder ben. Ik ben nog steeds redelijk direct en ik zeg ook wel wat ik vind of denk, maar kan het iets genuanceerder brengen en ook wat beter tot 10 tellen dan vroeger. En soms besef ik ook dat ik misschien beter helemaal mijn mond kan houden.

Mijn mening heeft me vroeger wel eens in de problemen gebracht

Helaas kunnen mijn ogen nog altijd niks vebergen, dus mensen weten nog steeds wat ze aan me hebben of hoe ik echt ergens over denk, of ik nu wil of niet.

Zo beleef ik het ook, precies.

Ik gooide er ook maar zomaar even een stelling in
Ben ook verhuisd naar afzuigkap. Ga nog net niet naar buiten . maar rook ook niet zo in huis. Overdag rook ik sowieso heel weinig. Ik stoom alleen bijna een pakje weg s'nachts onder de afzuigkap.
quote:iry schreef op 12 april 2008 @ 01:34:

Oh die dynaband,haha! die heb ik ook ooit gehad (zet mij voor tellsell en ik koop alles!)

Nou dat ding stinkt idd enorm naar latex.

Nachtforummen is dus een stuk goedkoper dan s'nachts voor de tv zitten?? haha

Enne.... wat deed je met dat ding dan? Heb je hem nu aan Jonge God gegeven voor zijn buikspieren of ligt hij ergens stof te happen (die band dan bedoel ik he? Niet die jonge god..)

En Iry..hoezo ben je niet zo geconcentreerd? Gaat het wel goed met je?
Kun je in plaat van die Dynaband niet gewoon zo'n groot post(bode)elastiek gebruiken?
quote:Ikke1971 schreef op 12 april 2008 @ 01:33:

hahaha..Gizzie..bij normaal gebruik hoort ie niet te stinken!! Waar zou je hem nog meer voor kunnen gebruiken?? Misschien hoort ze wel bij de Haaaaaai en haaai enHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai generatie, dan kan alles en mag alles
Naar mate ik ouder ben geworden ben ik ook wat genuanceerder in mijn uitspraken. En...mijn mening is niet meer altijd de waarheid.

Tenminste...nog wel haha! maar nu denk ik vaak,ach laat maar,ze weten niet beter(gemeen kreng ben ik hè)
Haha! hij ligt naast mijn studie!
En naast de pilates dvd en trilapparaat en de dustbuster en..en..en....
Ik heb ook al geen afzuigkap

*steekt lekker nog een peuk op. In huis. Zo. Dan maar bruine randen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven