Laat op het forum?
zaterdag 12 april 2008 om 00:35
zaterdag 12 april 2008 om 00:36
zaterdag 12 april 2008 om 00:37
Enne of ja...ziekenhuis is voor mij al zo gewoon dat ik dat vergeet dat anderen dat niet weten
Ik moet 1x in de zes weken een dagje aan het infuus voor medicijnen voor Crohn. Niks ernstigs en levensbedreigends dus enzo..maar wel een belasting. Maar het helpt (redelijk) dus dat maakt het wel de moeite waard.
Ik moet 1x in de zes weken een dagje aan het infuus voor medicijnen voor Crohn. Niks ernstigs en levensbedreigends dus enzo..maar wel een belasting. Maar het helpt (redelijk) dus dat maakt het wel de moeite waard.
zaterdag 12 april 2008 om 00:42
quote:Ikke1971 schreef op 12 april 2008 @ 00:37:
Enne of ja...ziekenhuis is voor mij al zo gewoon dat ik dat vergeet dat anderen dat niet weten
Nou dat is best pittig hoor meis! Fijn dat het helpt!
(snelle henkie)
Solei, Poez verelde van de week dat ze maandag de uitslag zou krijgen van haar baarmoederhalskanker onderzoek, ze had pab2 en als het pab3 zou worden dan moet ze ook aan de "uitgebreide"behandelingen.(wat ik begrepen had dan)
Nou dat is best pittig hoor meis! Fijn dat het helpt!
(snelle henkie)
Solei, Poez verelde van de week dat ze maandag de uitslag zou krijgen van haar baarmoederhalskanker onderzoek, ze had pab2 en als het pab3 zou worden dan moet ze ook aan de "uitgebreide"behandelingen.(wat ik begrepen had dan)
zaterdag 12 april 2008 om 00:42
zaterdag 12 april 2008 om 00:45
Soleil: Nee, ik zit dan niet de hele dag in het ziekenhuis maar wel een groot deel. Van 8.30 tot 13.30 ongeveer. En de rest van de middag in mijn mandje thuis. En nu dus weer niet slapen natuurlijk.. 
En thnx Gizzie! Ik ben ook blij dat het wel helpt!
En ikke..snelle Henkie?? hahaha..je kent me nog niet
En thnx Gizzie! Ik ben ook blij dat het wel helpt!
En ikke..snelle Henkie?? hahaha..je kent me nog niet
zaterdag 12 april 2008 om 00:46
zaterdag 12 april 2008 om 00:49
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2008 @ 00:46:
Oh Gizzie, dan hoop ik dat alles goed is met Poezewoes (ik heb dat blijkbaar niet meegekregen, dat ze onderzoeken had). Ze zal wel in spanning hebben gezeten om de uitslag. Ik geloof wel datz e nog op andere topics heeft gepost, dus misschien kun je haar elders opsporen?
Misschien wel maar aan de andere kant weet ze waar we zitten.
Maw, ik wil haar ook niet zomaar in een ander topic lastigvallen. (stel nou dat de mensen in dat andere topic er niet van weten dan breng ik haar misschien in een ongemakkelijke positie)
Oh Gizzie, dan hoop ik dat alles goed is met Poezewoes (ik heb dat blijkbaar niet meegekregen, dat ze onderzoeken had). Ze zal wel in spanning hebben gezeten om de uitslag. Ik geloof wel datz e nog op andere topics heeft gepost, dus misschien kun je haar elders opsporen?
Maw, ik wil haar ook niet zomaar in een ander topic lastigvallen. (stel nou dat de mensen in dat andere topic er niet van weten dan breng ik haar misschien in een ongemakkelijke positie)
zaterdag 12 april 2008 om 00:50
Het zijn vooral saaie dagen in het zhs. Gelukkig val ik ook daar regelmatig gewoon in slaap dus dat scheelt. Maar je wordt ook steeds weer wakker omdat je bloeddruk gemeten moet worden, andere vloeistof in infuus etc.. Maargoed. Het is nou eenmaal zo. Ik hoef niet zoals andere mensen wel ook nog 3x per dag medicijnen te slikken erbij, heb nooit meer Prednison dus ik heb me er maar bij neergelegd. Het is zoals het is 
En ik kan niet alles meer eten maar wel veel. Pizza's en lasagna gaan niet meer bijvoorbeeld, gourmetten wil niet meer lukken etc. Het zijn vooral de ongezonde dingen die ik weer uitspuug dus dat is eigenlijk niet zo erg dat ik die niet meer verdraag
En ik kan niet alles meer eten maar wel veel. Pizza's en lasagna gaan niet meer bijvoorbeeld, gourmetten wil niet meer lukken etc. Het zijn vooral de ongezonde dingen die ik weer uitspuug dus dat is eigenlijk niet zo erg dat ik die niet meer verdraag
zaterdag 12 april 2008 om 00:52
zaterdag 12 april 2008 om 00:53
quote:Gizzie schreef op 12 april 2008 @ 00:49:
[...]
Maw, ik wil haar ook niet zomaar in een ander topic lastigvallen. (stel nou dat de mensen in dat andere topic er niet van weten dan breng ik haar misschien in een ongemakkelijke positie)Nee, zo zou ik het ook niet doen. ik dacht meer om haar dan te vragen om even hier te komen kijken ofzo. Ik weet niet hoor, ik roep ook maar wat Ik probeerde mee te denken.
[...]
Maw, ik wil haar ook niet zomaar in een ander topic lastigvallen. (stel nou dat de mensen in dat andere topic er niet van weten dan breng ik haar misschien in een ongemakkelijke positie)Nee, zo zou ik het ook niet doen. ik dacht meer om haar dan te vragen om even hier te komen kijken ofzo. Ik weet niet hoor, ik roep ook maar wat Ik probeerde mee te denken.
zaterdag 12 april 2008 om 00:56