Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
1. Mijn mening brengt me nog steeds weleens in de problemen!

2. Dat dacht ik nou ook..gewoon een stuk rubber kan toch ook??

3. Ik vertik het om onder de afzuigkap te gaan staan

4. Ik heb trek in spekkies!

5. Mijn ogen vallen dicht..tijd om te gaan slapen

Slaap lekker allemaal en alvast een heel fijn weekend gewenst!
Twijfel, ga ik nog even roken en daaran forrummen, of ga ik naar bed
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2008 @ 01:39:

Ik heb ook al geen afzuigkap

*steekt lekker nog een peuk op. In huis. Zo. Dan maar bruine randen*

Woon jij in die ene doos onder die brug soms?? (als je het niet wilt vertellen ivm privacy ook goed hoor..maar het lijkt herkenbaar)

Oh lief dat je het vraagt ikke. Ja het gaat wel hoor. Alleen de laatset twee dagen beetje teveel energie gebruikt met mijn lijfje. En hèèl weinig slaap,want te laat naar bed,en een erg hoestend kind die de hele nacht liep te spoken. Gewoon een beetje te druk dus. Loopt mijn koppei een beetje over. En vermoeidheid is ook niet best.

En dan nog niet naar bed gaan,tsss ik negeer altijd mijn lichaamssignalen.
quote:iry schreef op 12 april 2008 @ 01:39:

En naast de pilates dvd en trilapparaat en de dustbuster en..en..en....Gelukkig komt Koninginnenmarkt er weer aan!
O je gaat lekker slapen ikke. Nou truste meid.

Een doos,haha! och arme soleil. Ik heb wel een net geschilderde bijkeuken voor leeg staan hoor.
Laatste sigaretje is nu echt op. Kijkt nog even streng naar Iry dat ze nu dan toch echt maar naar haar lichaam moet gaan luisteren en in ieder geval moet proberen om voor half 3 in bed te liggen!! (en sterkte te wensen met hoestende kind)

Trusten allemaal!
nou, een doos is het nog net niet. Meer een groot uitgevallen kledingkast Brug wel in de buurt trouwens. Uhm... misschien heb je het dan toch over mijn huis?
Idd,haha,ga vast mijn kleedje opzoeken.

Nee het gaat de laatste jaren een stuk beter. Maar vroeger kocht ik mij ziek aan al die handige spullen. Nu ben ik ouder en wijzer ( en hèèl wat illussie's armer)
Welterusten Ikke!
Half drie is een mooi streefpunt.

En dank je ikke,hoestend kind is nu bij zijn vader. Maar ik hoop dat het snel beter gaat met hem,is wel sneu.
Hmmm,onder afzuigkap staat idd wel triest(nou ja ik zit op een kruk eronder) maar warmer dan buiten,brrrr.
eh ech hoest (klaar met roken)

Ikke, slaap lekker!!

Hoi Iry!

Hoestend kind en te weinig slaap, ojee!

Hopenlijk slaap je vanavond lekker
Hoestend kind is zeker zielig. Ik weet er alles van, ik was er zelf regelmatig één. Zelden meer last nu ik flink rook trouwens. Maar goed, dat raad ik je kind toch maar niet aan.

Wat heeft hij precies?
We een grote afzuigkap trouwens!! kunnen we makkelijk met zijn allen onder.

Schrok mij kapot toen dat ding werd geleverd. Nu ben ik er wel aan gewend. Ik heb een kookeiland,dus krukjes erbij dames en stomen maar. Wie neemt de wijn mee???
quote:iry schreef op 12 april 2008 @ 01:51:

We een grote afzuigkap trouwens!! kunnen we makkelijk met zijn allen onder.

Schrok mij kapot toen dat ding werd geleverd. Nu ben ik er wel aan gewend. Ik heb een kookeiland,dus krukjes erbij dames en stomen maar. Wie neemt de wijn mee???Ik niet, heb al een paar wijntjes op, misschien moet ik toch maar naast Gizzman gaan liggen
Tsja ,ik weet het niet? gewoon enorm veel hoesten s'nachts. Overdag ging het wel. Maar rond drie uur werd hij ieder keer wakker en was ik tot 6 uur met hem in de weer met drankjes enzo.

Kind was ook oververmoeid.Heb hem lekker thuis gehouden van school.
Ach,ik lust eigenlijk helemaal geen wijn.
Ik zorg wel voor de wijn!

Maar als jouw bijkeuken groter is dan mijn doos, dan kom je niet meer van me af hoor.
Maar het klinkt altijd zo gezellig,dus ik dacht,ik gooi het in de groep,haha!
Moet je ook lekker doen, Solei (lekker vertroetelen enzo)

Ik ga even lekker onder de douche en dan naar bed, slaap lekker lieve meiden (voor straks waarschijnlijk)
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2008 @ 01:55:

Ik zorg wel voor de wijn!

Maar als jouw bijkeuken groter is dan mijn doos, dan kom je niet meer van me af hoor.Hahaha! gezellie soleil,kunnen we naast elkaar lappen en stomen. Doen we helemaal niets nuttigs meer.
Slaap lekker lieve giz!
Dat is wel lekker, dat hij een dagjemocht thuisblijven om uit te zieken. Kuchend in de klas is ook niks (ik heb daar vroeger op school regelmatig voor op mijn kop gehad. dan dachten ze dat ik het expres deed, omdat het zo enorm veel lawaai maakte. Rare lui, leraren...).
Maar hij is maar 6 m2 ofzo,dus zeker kleiner. We nog een garage, daar is het een troep.Maar dat valt jou niet op denk ik,haha!! (grapje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven