Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 1 augustus 2012 om 21:22
quote:Zaza_zebra schreef op 01 augustus 2012 @ 21:06:
Ik heb heul erg meelij met de te-laat ex-zwangeren.
Dat hoeft ook weer niet hoor! Die 17 dagen overtijd van de eerste waren een groot feest. Heb me toen prima vermaakt en voelde me uitstekend. Bij nr 2 was ik het meer zat, maar ja dan heb je er al een peuter bij lopen.
Ik heb heul erg meelij met de te-laat ex-zwangeren.
Dat hoeft ook weer niet hoor! Die 17 dagen overtijd van de eerste waren een groot feest. Heb me toen prima vermaakt en voelde me uitstekend. Bij nr 2 was ik het meer zat, maar ja dan heb je er al een peuter bij lopen.
woensdag 1 augustus 2012 om 21:44
Ballenbad is inmiddels vergeven aan italiemeisje!
Hier bij de eerste vijf d agen na de uitgerekende datum en ik was verrast dat ze al kwam (duurde wel 19 uur, waarvan drie uur persen en uiteindelijk een keizersnede). In mijn familie blijven alle kinderen lang, heel lang zitten. Ik kwam 19 dagen na de uitgerekende datum uitgedroogd en gerimpeld ter wereld.
De tweede was een dag (eigenlijk een paar uur) na de uitgerekende datum (zes uur na het breken van de vliezen lag hij op mijn borst). Ook hem had ik pas een dag later verwacht.
Hier bij de eerste vijf d agen na de uitgerekende datum en ik was verrast dat ze al kwam (duurde wel 19 uur, waarvan drie uur persen en uiteindelijk een keizersnede). In mijn familie blijven alle kinderen lang, heel lang zitten. Ik kwam 19 dagen na de uitgerekende datum uitgedroogd en gerimpeld ter wereld.
De tweede was een dag (eigenlijk een paar uur) na de uitgerekende datum (zes uur na het breken van de vliezen lag hij op mijn borst). Ook hem had ik pas een dag later verwacht.
woensdag 1 augustus 2012 om 21:46
*Als ik over iemand heen heb gelezen, dan plaats 'm er zelf maar even tussen. Heb net Mika en Choco ertussen gezet. *
Hoofdprijs: één van de gratis spulletjes van een andere willekeurige forummer.
Pliert: vannacht (en de rest van 1 augustus dus)
Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)
Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)
Molly: 2 augustus
Watervrouw2: 2 augustus
Designed: 2 augustus ('s nachts om 2 uur)
Gaby: 3 augustus
Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)
IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)
Schaduw: 4 augustus
Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12
Mamaria: 4 augustus
Peacy: 4 augustus
Joda: 5 augustus
Liefjurkje: 6 augustus
Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus
Chocolover: 7 augustus
Maylea: 8 augustus
Soley: 8 augustus
Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)
Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)
Mika: 11 augustus
Weekend: 12 augustus
Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)
Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)
woensdag 1 augustus 2012 om 21:50
Choco, jee jouw moeder zeg! Hoe krijgt ze het voor elkaar, drie keer op zo'n bijzondere plek bevallen!
Zaza: "Dan ga ik maar vast oefenen op Watermolly Zebra. Of Mollyvrouw Zebra?" Doe maar Molly-meisje, klinkt zo lekker. Of L'eau d'Molly.
Lotteke: als ik de uitgerekende datum weet, dan kan ik je op de lijst zetten (negen dagen erna toch?).
Zaza: "Dan ga ik maar vast oefenen op Watermolly Zebra. Of Mollyvrouw Zebra?" Doe maar Molly-meisje, klinkt zo lekker. Of L'eau d'Molly.
Lotteke: als ik de uitgerekende datum weet, dan kan ik je op de lijst zetten (negen dagen erna toch?).
woensdag 1 augustus 2012 om 21:55
quote:tammiek schreef op 01 augustus 2012 @ 20:30:
ik heb het volgende in de aanbieding:
MAG schoenen maat 39
[afbeelding]
zwart leren laarsjes maat 39
[afbeelding]
[afbeelding]
werk/school/laptop tas
[afbeelding]
handtasje nr. 1
[afbeelding]
handtasje nr. 2
[afbeelding]
make up tasje met rits en spiegel aan de binnenkant
[afbeelding]
rokje maat m
[afbeelding]]
make up (max factor foundation nr. 70 naturel, rimmel black mascara, cocos body creme, div. proefjes)
[afbeelding]
2 lampen ca. 33 cm hoog
[afbeelding]
je kunt me mailen tammiek @ hotmail .nl
Tammiek, je poging tot een link plaatsen is niet helemaal gelukt. Je kunt beter dat kettinkje (icoontje) pakken, dat werkt bij mij wel met zoiets.
Edit: oh, in de qoute zijn het opeens wél linkjes! Handig, maar vreemd.
ik heb het volgende in de aanbieding:
MAG schoenen maat 39
[afbeelding]
zwart leren laarsjes maat 39
[afbeelding]
[afbeelding]
werk/school/laptop tas
[afbeelding]
handtasje nr. 1
[afbeelding]
handtasje nr. 2
[afbeelding]
make up tasje met rits en spiegel aan de binnenkant
[afbeelding]
rokje maat m
[afbeelding]]
make up (max factor foundation nr. 70 naturel, rimmel black mascara, cocos body creme, div. proefjes)
[afbeelding]
2 lampen ca. 33 cm hoog
[afbeelding]
je kunt me mailen tammiek @ hotmail .nl
Tammiek, je poging tot een link plaatsen is niet helemaal gelukt. Je kunt beter dat kettinkje (icoontje) pakken, dat werkt bij mij wel met zoiets.
Edit: oh, in de qoute zijn het opeens wél linkjes! Handig, maar vreemd.
woensdag 1 augustus 2012 om 22:14
Ja, ik was er inderdaad nog niet klaar voor. Had me zo verheugd op lekker trots rondwaggelen met m'n dikke buik tijdens m'n verlof. Dat verlof was nog niet eens begonnen!
Vliezen waren lek. Waarom weten ze niet, maar uiteindelijk op de derde dag in het ziekenhuis maar ingeleid en 6 uur later was hij er.
Gelukkig was alles goed met zoonlief en mochten we tien dagen later samen naar huis. Hij is nu net een jaar en doet het uitstekend. Had dingen alleen graag anders gedaan willen hebben. Voel me nu een beetje schuldig over die eerste tijd in het ziekenhuis (kind voor mijn gevoel een beetje verwaarloosd omdat ik me niet op m'n gemak voelde met al die verpleegsters die in m'n nek stonden te hijgen en we allebei op een andere afdeling lagen. Had liever alles zelf uitgevogeld, thuis).
Chocolover, ben nog steeds benieuwd naar je kaasmessenset hoor!!
Vliezen waren lek. Waarom weten ze niet, maar uiteindelijk op de derde dag in het ziekenhuis maar ingeleid en 6 uur later was hij er.
Gelukkig was alles goed met zoonlief en mochten we tien dagen later samen naar huis. Hij is nu net een jaar en doet het uitstekend. Had dingen alleen graag anders gedaan willen hebben. Voel me nu een beetje schuldig over die eerste tijd in het ziekenhuis (kind voor mijn gevoel een beetje verwaarloosd omdat ik me niet op m'n gemak voelde met al die verpleegsters die in m'n nek stonden te hijgen en we allebei op een andere afdeling lagen. Had liever alles zelf uitgevogeld, thuis).
Chocolover, ben nog steeds benieuwd naar je kaasmessenset hoor!!
woensdag 1 augustus 2012 om 22:21
heftig Biebeltje... mijn dochter is net vers van de pers (9 weken oud) en kwam met 36+5 uit zichzelf en ik heb er al moeite mee gehad dus kan me helemaal inleven in hoe het voor jou was! Nu is die van mij twee keer opgenomen geweest en ik heb wel heel erg mazzel gehad met zowel verplegers als artsen, dus kan niet meepraten over strubbelingen, maar voel je absoluut niet schuldig!
life ain't a perfect story, write it while you live it
woensdag 1 augustus 2012 om 22:24
Jeetje biebel, wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je het anders had willen hebben. Geef hem maar een dikke knuffel van mij (Dat is vast morgen haha. Een lekkere ochtendkus dan )
Biebel.. Ik heb de foto niet gemaild he.. Dat bedenk ik me nu pas.. Oh wat dom.. Dat is die stomme eiPhone, daar moet je een losse mail verzenden als je een foto wil sturen. Heb ik gewoon gemaild en dan denk ik klaar te zijn.. Niet dus.. Lekker de foto vergeten.. Sorry sorry sorry! Ik ga hem nu versturen!
Biebel.. Ik heb de foto niet gemaild he.. Dat bedenk ik me nu pas.. Oh wat dom.. Dat is die stomme eiPhone, daar moet je een losse mail verzenden als je een foto wil sturen. Heb ik gewoon gemaild en dan denk ik klaar te zijn.. Niet dus.. Lekker de foto vergeten.. Sorry sorry sorry! Ik ga hem nu versturen!
woensdag 1 augustus 2012 om 22:27
quote:molly74 schreef op 01 augustus 2012 @ 21:55:
[...]
Edit: oh, in de qoute zijn het opeens wél linkjes! Handig, maar vreemd. ik snap er niks van. vorige keer gebruikte ik afbeelding toevoegen en toen werkte het wel... zal het morgen anders even opnieuw plaatsen. ben er nu te moe voor, ik ga zo slapen.
[...]
Edit: oh, in de qoute zijn het opeens wél linkjes! Handig, maar vreemd. ik snap er niks van. vorige keer gebruikte ik afbeelding toevoegen en toen werkte het wel... zal het morgen anders even opnieuw plaatsen. ben er nu te moe voor, ik ga zo slapen.
woensdag 1 augustus 2012 om 23:08
Speelt Zaza vals als ze ivm privacy de exacte uitgerekende datum eigenlijk niet wil geven?
Laten we er 9 augustus van maken.
Heerlijk hoor, al die bevallingsverhalen die op gang komen.
Biebeltje, mijn eerste heeft vanwege pittige bevalling en daardoor moeilijke start een week op de kinderafdeling gelegen, en ik voel me ook nog steeds schuldig. Van mama's warme buik naar een klinisch bedje waar we hem maar weinig mochten aanraken. Bah, ik weet ondertussen wel dat het allemaal niets met mij te maken heeft, maar ik vind het nog steeds een rotgevoel.
En herkenbaar, dat je door de verpleegkundigen (hoe lief ook) toch geintimideerd wordt.
Hoop zo dat we met deze baby de kraamweek thuis kunnen doorbrengen.
Hm. Over baby's... Zoon hier huilt heel hard en zielig de boel bij elkaar. Laatste kiezen icm warmte en exzeem. Sneutje.
Ga man maar aflossen. Tot morgen!
Laten we er 9 augustus van maken.
Heerlijk hoor, al die bevallingsverhalen die op gang komen.
Biebeltje, mijn eerste heeft vanwege pittige bevalling en daardoor moeilijke start een week op de kinderafdeling gelegen, en ik voel me ook nog steeds schuldig. Van mama's warme buik naar een klinisch bedje waar we hem maar weinig mochten aanraken. Bah, ik weet ondertussen wel dat het allemaal niets met mij te maken heeft, maar ik vind het nog steeds een rotgevoel.
En herkenbaar, dat je door de verpleegkundigen (hoe lief ook) toch geintimideerd wordt.
Hoop zo dat we met deze baby de kraamweek thuis kunnen doorbrengen.
Hm. Over baby's... Zoon hier huilt heel hard en zielig de boel bij elkaar. Laatste kiezen icm warmte en exzeem. Sneutje.
Ga man maar aflossen. Tot morgen!
woensdag 1 augustus 2012 om 23:31
Zaza, prima dat we de negende aanhouden vanwege privacy.
Lotteke, we doen voor het gemak 9 augustus als uitrekendatum. En dan wilde jij er 9 dagen later van maken toch? Dat wordt dan 18 augustus.
En Mayhem 6 dagen, wat 15 augustus wordt. Die plaats ik ertussen.
Ik zet nu toch echt een streep door de eerste drie forummers.
Of wilde Fruitmoes met die nieuwe uitrekendatum nog veranderen?
En Designed heeft nog 2,5 uur om te kunnen winnen.
Mayhem: 15 augustus (als we van de negende uitgaan)
Lotteke: 18 augustus (als we van de negende uitgaan)
Leuk dat de bevallingsVERHALEN op gang komen, nu De Bevalling zelf nog.
Lotteke, we doen voor het gemak 9 augustus als uitrekendatum. En dan wilde jij er 9 dagen later van maken toch? Dat wordt dan 18 augustus.
En Mayhem 6 dagen, wat 15 augustus wordt. Die plaats ik ertussen.
Ik zet nu toch echt een streep door de eerste drie forummers.
Of wilde Fruitmoes met die nieuwe uitrekendatum nog veranderen?
En Designed heeft nog 2,5 uur om te kunnen winnen.
Mayhem: 15 augustus (als we van de negende uitgaan)
Lotteke: 18 augustus (als we van de negende uitgaan)
Leuk dat de bevallingsVERHALEN op gang komen, nu De Bevalling zelf nog.