Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
O Italie meisje dat wist ik niet. Bedankt. Voor andere dus een tip je kan gratis kaartjes downloaden voor de TT in Assen.
quote:Zaza_zebra schreef op 01 augustus 2012 @ 21:06:

Ik heb heul erg meelij met de te-laat ex-zwangeren.

Dat hoeft ook weer niet hoor! Die 17 dagen overtijd van de eerste waren een groot feest. Heb me toen prima vermaakt en voelde me uitstekend. Bij nr 2 was ik het meer zat, maar ja dan heb je er al een peuter bij lopen.
Zaza, het zegt niks dat je bij de oudste een lange bevalling had. Mijn zus was er met 27 uur. ik met 4 en zusje met 24....
quote:bird73 schreef op 01 augustus 2012 @ 21:01:

[...]

Ik win oudste was 17 dagen te laat en jongste 11 dagen. Beide hoogzomer Euh... IK win. Ik ben namelijk altijd te laat!
Ballenbad is inmiddels vergeven aan italiemeisje!

Hier bij de eerste vijf d agen na de uitgerekende datum en ik was verrast dat ze al kwam (duurde wel 19 uur, waarvan drie uur persen en uiteindelijk een keizersnede). In mijn familie blijven alle kinderen lang, heel lang zitten. Ik kwam 19 dagen na de uitgerekende datum uitgedroogd en gerimpeld ter wereld.

De tweede was een dag (eigenlijk een paar uur) na de uitgerekende datum (zes uur na het breken van de vliezen lag hij op mijn borst). Ook hem had ik pas een dag later verwacht.
Sorry Gaby, had jouw reactie niet meer gezien over die tas, dat jij het niet was. Maar Seara was het dus.
*Als ik over iemand heen heb gelezen, dan plaats 'm er zelf maar even tussen. Heb net Mika en Choco ertussen gezet. *

Hoofdprijs: één van de gratis spulletjes van een andere willekeurige forummer.

Pliert: vannacht (en de rest van 1 augustus dus)

Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)

Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)

Molly: 2 augustus

Watervrouw2: 2 augustus

Designed: 2 augustus ('s nachts om 2 uur)

Gaby: 3 augustus

Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)

IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)

Schaduw: 4 augustus

Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12

Mamaria: 4 augustus

Peacy: 4 augustus

Joda: 5 augustus

Liefjurkje: 6 augustus

Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus

Chocolover: 7 augustus

Maylea: 8 augustus

Soley: 8 augustus

Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)

Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)

Mika: 11 augustus

Weekend: 12 augustus

Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)
Choco, jee jouw moeder zeg! Hoe krijgt ze het voor elkaar, drie keer op zo'n bijzondere plek bevallen!

Zaza: "Dan ga ik maar vast oefenen op Watermolly Zebra. Of Mollyvrouw Zebra?" Doe maar Molly-meisje, klinkt zo lekker. Of L'eau d'Molly.

Lotteke: als ik de uitgerekende datum weet, dan kan ik je op de lijst zetten (negen dagen erna toch?).
Zus, jee, da's lang 19 uur!! En Moeilijk schreef iets over 27 en 24 uur!

Mijn eigen zus heeft 's om vier uur 's middags eens een beetje buikpijn gehad. En een uur later was het kind er al! Dus Zaza, de eerste mensen op de lijst maken nog steeds kans!!
quote:tammiek schreef op 01 augustus 2012 @ 20:30:

ik heb het volgende in de aanbieding:

MAG schoenen maat 39

[afbeelding]

zwart leren laarsjes maat 39

[afbeelding]

[afbeelding]

werk/school/laptop tas

[afbeelding]

handtasje nr. 1

[afbeelding]

handtasje nr. 2

[afbeelding]

make up tasje met rits en spiegel aan de binnenkant

[afbeelding]

rokje maat m

[afbeelding]]

make up (max factor foundation nr. 70 naturel, rimmel black mascara, cocos body creme, div. proefjes)

[afbeelding]

2 lampen ca. 33 cm hoog

[afbeelding]

je kunt me mailen tammiek @ hotmail .nl

Tammiek, je poging tot een link plaatsen is niet helemaal gelukt. Je kunt beter dat kettinkje (icoontje) pakken, dat werkt bij mij wel met zoiets.

Edit: oh, in de qoute zijn het opeens wél linkjes! Handig, maar vreemd.
Ja, zoals het bij mij ging kan al niet meer... Die van mij hebben ze er gewoon bijna 5 weken te vroeg uitgehaald! Daar heb ik het nog een hele tijd heel moeilijk mee gehad.
Eigenwijze kinderen Molly

Jeetje Biebel, hoe dat zo dan? Kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt gehad. Wel alles ok nu met je kind? (Wilde je het messensetje nog of heb ik er overheen gelezen?)
Goh Biebeltje, kan me er iets bij indenken. Je bent er geestelijk en emotioneel wellicht dan nog niet klaar voor. Daar ben je nog niet op ingesteld. Of bedoel je het zo niet?
Ja, ik was er inderdaad nog niet klaar voor. Had me zo verheugd op lekker trots rondwaggelen met m'n dikke buik tijdens m'n verlof. Dat verlof was nog niet eens begonnen!

Vliezen waren lek. Waarom weten ze niet, maar uiteindelijk op de derde dag in het ziekenhuis maar ingeleid en 6 uur later was hij er.

Gelukkig was alles goed met zoonlief en mochten we tien dagen later samen naar huis. Hij is nu net een jaar en doet het uitstekend. Had dingen alleen graag anders gedaan willen hebben. Voel me nu een beetje schuldig over die eerste tijd in het ziekenhuis (kind voor mijn gevoel een beetje verwaarloosd omdat ik me niet op m'n gemak voelde met al die verpleegsters die in m'n nek stonden te hijgen en we allebei op een andere afdeling lagen. Had liever alles zelf uitgevogeld, thuis).

Chocolover, ben nog steeds benieuwd naar je kaasmessenset hoor!!
heftig Biebeltje... mijn dochter is net vers van de pers (9 weken oud) en kwam met 36+5 uit zichzelf en ik heb er al moeite mee gehad dus kan me helemaal inleven in hoe het voor jou was! Nu is die van mij twee keer opgenomen geweest en ik heb wel heel erg mazzel gehad met zowel verplegers als artsen, dus kan niet meepraten over strubbelingen, maar voel je absoluut niet schuldig!
life ain't a perfect story, write it while you live it
Jeetje biebel, wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je het anders had willen hebben. Geef hem maar een dikke knuffel van mij (Dat is vast morgen haha. Een lekkere ochtendkus dan )

Biebel.. Ik heb de foto niet gemaild he.. Dat bedenk ik me nu pas.. Oh wat dom.. Dat is die stomme eiPhone, daar moet je een losse mail verzenden als je een foto wil sturen. Heb ik gewoon gemaild en dan denk ik klaar te zijn.. Niet dus.. Lekker de foto vergeten.. Sorry sorry sorry! Ik ga hem nu versturen!
quote:molly74 schreef op 01 augustus 2012 @ 21:55:

[...]

Tammiek, je poging tot een link plaatsen is niet helemaal gelukt. Je kunt beter dat kettinkje (icoontje) pakken, dat werkt bij mij wel met zoiets.

Edit: oh, in de qoute zijn het opeens wél linkjes! Handig, maar vreemd. ik snap er niks van. vorige keer gebruikte ik afbeelding toevoegen en toen werkte het wel... zal het morgen anders even opnieuw plaatsen. ben er nu te moe voor, ik ga zo slapen.
En wat designed zegt, jeetje voel je niet schuldig hoor! Je hebt het niet expres zo gedaan toch, het overviel jou ook enorm.

Foto is verstuurd, ik ga naar bed nu. Trusten dames!
Ik wil ook wel op de poll-lijst voor Zaza!

Ik stem voor zes dagen na de uitgerekende datum ik was zelf ook zes dagen te laat

En als je nog een mooie naam zoekt: Mayhem is een prachtige naam!
Oh en vanzelfsprekend wens ik Zaza ook een voorspoedige en goede bevalling toe
Haha leuk alle te laat kindjes! Mijne was 15 dagen te vroeg en er binnen 4 uur, en dat voor n eerste en hele hele jonge mama.. Verpleegster geloofde t niet hahaha
Speelt Zaza vals als ze ivm privacy de exacte uitgerekende datum eigenlijk niet wil geven?

Laten we er 9 augustus van maken.

Heerlijk hoor, al die bevallingsverhalen die op gang komen.

Biebeltje, mijn eerste heeft vanwege pittige bevalling en daardoor moeilijke start een week op de kinderafdeling gelegen, en ik voel me ook nog steeds schuldig. Van mama's warme buik naar een klinisch bedje waar we hem maar weinig mochten aanraken. Bah, ik weet ondertussen wel dat het allemaal niets met mij te maken heeft, maar ik vind het nog steeds een rotgevoel.

En herkenbaar, dat je door de verpleegkundigen (hoe lief ook) toch geintimideerd wordt.

Hoop zo dat we met deze baby de kraamweek thuis kunnen doorbrengen.

Hm. Over baby's... Zoon hier huilt heel hard en zielig de boel bij elkaar. Laatste kiezen icm warmte en exzeem. Sneutje.

Ga man maar aflossen. Tot morgen!
@ Molly74:

Morgen gaan de dvd's op de post!
Zaza, prima dat we de negende aanhouden vanwege privacy.

Lotteke, we doen voor het gemak 9 augustus als uitrekendatum. En dan wilde jij er 9 dagen later van maken toch? Dat wordt dan 18 augustus.

En Mayhem 6 dagen, wat 15 augustus wordt. Die plaats ik ertussen.

Ik zet nu toch echt een streep door de eerste drie forummers.

Of wilde Fruitmoes met die nieuwe uitrekendatum nog veranderen?

En Designed heeft nog 2,5 uur om te kunnen winnen.

Hoofdprijs: één van de gratis spulletjes van een andere willekeurige forummer.

Pliert: vannacht (en de rest van 1 augustus dus)

Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)

Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)

Molly: 2 augustus

Watervrouw2: 2 augustus

Designed: 2 augustus ('s nachts om 2 uur)

Gaby: 3 augustus

Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)

IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)

Schaduw: 4 augustus

Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12

Mamaria: 4 augustus

Peacy: 4 augustus

Joda: 5 augustus

Liefjurkje: 6 augustus

Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus

Chocolover: 7 augustus

Maylea: 8 augustus

Soley: 8 augustus

Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)

Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)

Mika: 11 augustus

Weekend: 12 augustus

Mayhem: 15 augustus (als we van de negende uitgaan)

Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)

Lotteke: 18 augustus (als we van de negende uitgaan)

Leuk dat de bevallingsVERHALEN op gang komen, nu De Bevalling zelf nog.
Mayhem, da's snel! Leuk! Ben al door mijn Poirots heen helaas. Dus komt goed uit. Heb trouwens jouw rekeningnummer nog niet om iets over te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven