Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Flower, mooi dat hij binnen is! Wel jammer dat hij iets te wijd zit, ik hoop dat je er iets aan kunt doen!
Zaza,krijg je een manneke of een vrouwke?
Ik heb dit http://www.mobypicture.co ... n/view/9974986/sizes/full speelkleed nog liggen. Kan in de wasmachine.
quote:puppy_79 schreef op 02 augustus 2012 @ 14:11:

Dames, er is even iets vervelends gebeurd in mijn lijf gister, ik heb geen puf om nu terug te lezen zal van de week even terug lezen en kijken of er evt interesse was in mijn spulletjes!
quote:luna30v schreef op 02 augustus 2012 @ 15:55:

Moonlight.., ik heb limegroene gordijnen van ongeveer die hoogte. Ze laten wel licht door. Ze hebben een paar weken op m'n babykamer gehangen, maar het bleef dus te licht op de kamer.

Oh dat zou leuk zijn!

Grappig want ik heb één limegroene kast in huis. Geschilderd voordat ik op kamers ging en hoewel het niet zo'n mooi exemplaar is, ben ik er wel aan gehecht. Maar de bedoeling is om hem tzt eruit te werken en een meer 'volwassen' kast te plaatsen.

Alleen hebben mensen wel eens de neiging met limegroene frutsels voor in huis te komen, of zitzakken e.d. - omdat dat zo mooi bij die kast past. En ik maar roepen dat die kast eruit moet dus dat niet alles bij de kast hoeft te passen

Dat even terzijde, ik houd dus wel van limegroen en zou er wel mee geholpen zijn

Hoe breed zijn ze ongeveer, bij elkaar?
quote:Zaza_zebra schreef op 02 augustus 2012 @ 16:00:

Moonlight: gordijnen voor aan een rails zoek je dus. Met haken. En die lopen op 'runnertjes'.

Weet ik toevallig, omdat mijn Lief die 2 weken terug op de markt voor me opgesnort heeft.

Haha weer wat geleerd Dank je.

Maar als het bijv gordijnen met lussen zijn kan ik daar misschien ook wat mee fabriceren. Het is even een eerste oplossing, als ik de loterij win (ofzo) dan hang ik wel wat fraaiers op.

Of als iemand tips heeft hoe ik een lap van de markt met haakjes op kan hangen, is dat ook een optie.

(moet in totaal 5 m dus zal met verschillende 'banen' gaan werken)
Ze hingen voor een raam van ongeveer 2 meter,maar wel heel ruim, kunnen vast ook voor een breder stuk. Ik heb vast nog wel een foto van m'n babykamer met de gordijnen. Kun je ze zien als je wilt.
5 meter red je niet met deze hoor!
Leuk!

Je kunt me mailen op ***

(ik haal het zo weer weg want mijn mail begon spam te verspreiden)
Nee Luna dat red ik sowieso niet denk ik, met gratis gordijnen. Maar dan kan ik het combineren, bijv baan naturel, baan groen, baan naturel.

Of beige, is ook mooi.

Misschien moet ik de helft zelf kopen, dat geeft niet, maar dan scheelt het toch enorm in de kosten.
Ik heb misschien nog ergens gordijnen liggen. Maar kan dat pas 18 augustus met zekerheid zeggen.

Ik weet dat ik ze had en dat ze toen lang waren, maar ik heb geen idee wat ik er mee gedaan heb.
quote:luna30v schreef op 02 augustus 2012 @ 16:07:

Ik heb dit http://www.mobypicture.co ... n/view/9974986/sizes/full speelkleed nog liggen. Kan in de wasmachine.krijg je dat schatje op het kleed er ook bij? dan wil ik em wel haha
Luna: een meisje! (zeiden ze bij de 20 wkn echo... en nu is dus alles roze, en maar hopen dat ze het goed gezien hebben toen... )

Wat een droppie op je foto. Past die ook per brievenbuspost? Zo'n vrolijk lachebekkie wil ik er wel bij!

Moonlight:

Ik zit net te bedenken, wat wij in een vorig huis gedaan hebben als goedkope oplossing voor een schuine wand:

Douchegordijnen ophangen.

Die zijn geregeld in de aanbieding bij de Digros/Dirk Kruidvat oid, kan je een leuk kleurtje/patroontje uitzoeken, en ben je niet arm als je er 3 nodig hebt.

Je kan ze ophangen aan een lange roede (bouwmarkt) door de ringen daaromheen te clippen.

Wij hadden echter een Ikea-spankabel systeempje opgehangen.

Zo'n metalen koord dat je aan twee kanten in de muur (of in ons geval balk) schroeft. Ze hebben er zakjes 'wasknijpers' bij, dus ook een simpele lap stof van de markt hang je zo aan die knijpertjes.

Een 'echt' gordijnsysteem is zeker mooier dan die spankabeltjes, maar voor ons was het toentertijd echt een supersimpele en goedkope oplossing.
flower, laat maar weten als je nog iets blijkt te hebben. Weet je de kleur nog?

Zaza.. ook leuk idee! Vraag me wel af of douchegordijen zo hoog zijn. Maar dan moet ik even speuren.
creme wit en limoen groen als ik het me goed kan herinneren.
Heb fotogemailt Moonlight, bij de eerste mail de bijlage vergeten bij te voegen whaha.
quote:tammiek schreef op 02 augustus 2012 @ 16:22:

[...]

krijg je dat schatje op het kleed er ook bij? dan wil ik em wel hahaHaha nee maar dat is mijn zoontje niet hoor, maar toevallig hetzelfde kleed
quote:_flower_ schreef op 02 augustus 2012 @ 16:29:

creme wit en limoen groen als ik het me goed kan herinneren.Zou wel ideaal zijn, qua kleuren. Maar dan wacht ik het even af.
Mag ik een verzoek doen?

Mijn baby van 9 weken is vandaag weer opgenomen nadat ze (weer, is al een keer eerder gebeurd) stopte met ademen... Eerst dachten ze aan reflux, maar nu worden andere dingen ook uitgesloten.

Dus als jullie wat positieve energie te geef hebben, graag!
life ain't a perfect story, write it while you live it
Wat ontzettend rot designed! Een heeeele dikke knuffel vanaf hier, voor jou en je kindje!
voor designed en kindje
quote:designed schreef op 02 augustus 2012 @ 16:58:

Mag ik een verzoek doen?

Mijn baby van 9 weken is vandaag weer opgenomen nadat ze (weer, is al een keer eerder gebeurd) stopte met ademen... Eerst dachten ze aan reflux, maar nu worden andere dingen ook uitgesloten.

Dus als jullie wat positieve energie te geef hebben, graag!Komt goed meid
Wat rot disigned. Dochter van mijn collega had dat ook vaak. Ze is een aantal keer opgenomen geweest maar ze konden niks vinden. Ze moesten zelf van artsen gaan filmen als ze een aanval kreeg. Dat is niet gelukt want daar denk je dan niet aan. Ze hebben nooit gevonden wat het was. Ze is er over heen gegroeid. Laatste aanval was ze ongeveer 1,5 nu is ze 3. Hopelijk groeid jou kindje er ook over heen en is het niks ernstig.

Sterkte voor jullie en een dikke knuf.
IBI, Ik had je al gemist. Voel je je nu weer beter?
Bartjes, ik heb de broek binnen, bedankt! Ga m straks even passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven