Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
knuffel voor designed (weet niet hoe je het plaatje krijgt dus dan maar een tekst)
quote:designed schreef op 02 augustus 2012 @ 16:58:

Mag ik een verzoek doen?

Mijn baby van 9 weken is vandaag weer opgenomen nadat ze (weer, is al een keer eerder gebeurd) stopte met ademen... Eerst dachten ze aan reflux, maar nu worden andere dingen ook uitgesloten.

Dus als jullie wat positieve energie te geef hebben, graag!Ook van mij een hele dikke knuffel! Het zal niet niks zijn om zo'n klein moppie zo te zien! Ik hoop dat het snel weer beter gaat met haar!!
@designed, sterkte en een knuffel.
quote:Moonlight82 schreef op 02 augustus 2012 @ 15:52:

Ik ga heel brutaal iets vragen hier

Ik wil een soort 'wand' maken van een gordijn. Een soort berging creeeren daardoor.

Nu zoek ik gordijnen van 2,47 hoog. Ivm financiën lijkt het me beter om het eerst met afdankertjes en krijgertjes te doen en die later evt te vervangen voor mooiere gordijnen.

Ik wil eigenlijk een rail direct aan het plafond bevestigen en dan met van die 'karretjes' (hoe heet dat) de gordijnen ophangen.

Maar lussengordijnen kunnen ook, dan bedenk ik daar wel iets voor.

Dus gordijnen van 2,47 hoog..... heeft iemand nog iets liggen...

Zoek je een specifieke kleur?

Edit: Ik heb hier 2 gordijnen liggen van 2.80x5.5 ofzo, met ringen bovenin.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Designed, ik voel met je mee. Weet helaas maar al te goed wat het is, sinds de 20 weken echo lopen wij ziekenhuis in en uit (wkz in ons geval) ivm dochters nierafwijking. Die afwijking is met 8 weken operatief verholpen maar de functie is aangetast dus voorlopig zijn we nog niet klaar (ze moet tot ver na de puberteit onder controle blijven, dus nog een jaartje of 20).

Vandaag ook weer geweest, zo zielig voor je kleine kindje en zo vermoeiend voor jezelf. En dan is het nog niet eens iets écht ernstigs....
if we all light up, we can scare away the dark...
Ag designed!! Wat vervelend voor je!! ( zacht uit gedrukt) helaas zat ik in dezelfde situatie als jou.. Mijne stopte ook te vaak ( en te lang) met ademen. Hier vergat ze het wel eens door reflux ( stroomde melk terug en ze wist niet meer of ze het terug moest slikken of ademen) maar dat is het bij jou niet. Tip: koop n nannycare/babysense.. Matje onder t matrasje dat de ademhaling registreerde. Heeft mij veeel zorgen gescheeld. Lag namelijk al 3 maanden met baby in wiegje naast m'n hoofd om dr ademhaling te luisteren, als ik in slaap viel schrok ik wakker om het te controleren.. Brak me nog al op. ( zo op gebroken dat ik nog met angst aanvallen en zware depressie thuis zit, geen succes verhaal maar meer een ervaringsverhaal)

Verder ga ik aan je lieverdje denken en wens ik je veel en veel positieve dingen toe. Als ik iets kan betekenen of kan doen moet je het maar zeggen!!
Mijn dochter heeft ook last van KMA daar door had ze ook veel pijn en last met ademen.. Ze is nu 11 maanden en het gaat super maar wou het even delen, laat daar ook naar kijken
Och Designed, wat naar!

Vrienden van ons hadden dat ook met hun kleine van 2 maanden. Heb daarna een hele tijd heel panisch zoonliefs ademhaling in de gaten gehouden.
Och nee designed, wat vreselijk! Ik stuur je een grote wolk energie en positiviteit toe!!!

Kaartjes voor OV Utrecht zijn gereserveerd voor Willemeen!

De telefoon van mijn man heeft het van de week begeven. Heeft iemand nog een oud toestelletje liggen waar ze niets meer mee doet? Mag simpelste van het simpelste zijn, enige wat hij nodig heeft is om te bellen of smsen. Internet en camera enzo niet nodig. Mocht iemand iets hebben liggen, je zou er mijn man heel blij mee maken. Zoja, mail me op:

blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl

Heb zelf nog een nieuwe, beige tas te geef voor de liefhebber. En ga nog even door mijn kast heen.

Ook nog biografie van Victoria Beckham, "Learning to fly"

Mag ik een verzoek doen?

Mijn baby van 9 weken is vandaag weer opgenomen nadat ze (weer, is al een keer eerder gebeurd) stopte met ademen... Eerst dachten ze aan reflux, maar nu worden andere dingen ook uitgesloten.

Dus als jullie wat positieve energie te geef hebben, graag! Er komt een lading met positieve energie jou kant op!
Blondie heb je een foto van de tas?
Puppy, beterschap danwel sterkte!

Ibi: gaat het weer een beetje nu?

Seara: het was Tinkerbel ofzoiets die de tas wilde.
Joda, je hebt mail (als je het leest als je terug bent van werk).
quote:molly74 schreef op 02 augustus 2012 @ 18:58:

Seara: het was Tinkerbel ofzoiets die de tas wilde. Oke dank je! Heb helaas geen e-mail adres ofzo van haar, dus ik kan haar niet mailen. Hoop dat ze terug komt in dit topic.. Ben ik ook van die tas af.
Voor het hummeltje van Designed, vanuit mijn hart en handen naar jullie.

@designed

Veel sterkte, ik straal ook even wat positieve energie je kant op!

@lunav

Pakje is aangekomen, dank je wel!
Designed heel veel sterkte en ik heb met spoed wat beterschap naar jullie gebeamed. Hoop dat ze snel beter is en er nooit meer last van krijgt.
Ach jeetje Designed.. Heel veel sterkte!
quote:seara schreef op 02 augustus 2012 @ 14:48:

Dat was ik inderdaad met de strandtas!

[afbeelding]Wat een leuke zonnige tas, die wil vast wel iemand hebben!
quote:luni schreef op 02 augustus 2012 @ 19:23:

[...]

Wat een leuke zonnige tas, die wil vast wel iemand hebben!Wil jij hem misschien hebben Luni?
Designed
Jeetje, sterkte Designed!
@Liedjepiedje.... ik had bericht van mijn moeder dat er een groot pakket bezorgd is bij hun. (ik had adres van mijn ouders opgegeven omdat hier de buurt uitgestorven is momenteel)

Als het goed is neemt ze het morgen mee.... spannend. Voelt echt alsof ik een kado krijg....leuk!

Als ik het uitgepakt heb mail ik je sowieso nog even.
quote:Blondie5 schreef op 02 augustus 2012 @ 18:46:

Och nee designed, wat vreselijk! Ik stuur je een grote wolk energie en positiviteit toe!!!

Kaartjes voor OV Utrecht zijn gereserveerd voor Willemeen!

De telefoon van mijn man heeft het van de week begeven. Heeft iemand nog een oud toestelletje liggen waar ze niets meer mee doet? Mag simpelste van het simpelste zijn, enige wat hij nodig heeft is om te bellen of smsen. Internet en camera enzo niet nodig. Mocht iemand iets hebben liggen, je zou er mijn man heel blij mee maken. Zoja, mail me op:

blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl

Heb zelf nog een nieuwe, beige tas te geef voor de liefhebber. En ga nog even door mijn kast heen.

Ook nog biografie van Victoria Beckham, "Learning to fly"heb je gemaild voor een mobieltje

Mag ik een verzoek doen?

Dus als jullie wat positieve energie te geef hebben, graag!

O nee! Wat ontzettend heftig en rot en klote en....

Jeetje...

Ik stuur positiviteit en hoop jullie kant op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven