Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

20-12-2006 15:38 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!
dat is toch redelijk netjes?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Studie en werken 2008: netto salaris bij gemiddeld 20 pw 1000 pm (geen opleiding in dat vakgebied).

WO afgestudeerd 2011 (iets in de richting sociale wetenschappen)

Netto salaris gemiddeld 1300 bij 32 u

POST master voor specifieke functie (zelf betaald, behaald begin 2012)

Netto startsalaris 1450 bij 32u.
40 jaar

leidinggevende van productiebedrijf met 30fte

opleiding VWO + 2 jaar HBO, niet relevant voor dit werk

werkweek 40 uur (in de praktijk 45)

salaris 4200 bruto

auto van de zaak met onbeperkt prive gebruik

telefoon van de zaak

laptop van de zaak

geen pensioenopbouw

wel andere voordeeltjes zoals veel gratis producten die ik ook echt gebruik
vergat nog:

37 vakantiedagen per jaar

prestatiebonus tot maximaal 7.000 per jaar.
Grafisch ontwerper bij een ministerie

2000,- bruto voor 27 uur, hou daar ongeveer 1500,- netto aan over
24 jaar, 1 jaar ervaring als secretaresse(plus opleiding secretaresse) en verdien 1850 euro. 25 vakantiedagen, plus winstuitkering en natuurlijk vakantiegeld. Lijkt me niet gek :-)
quote:zonnestraal88 schreef op 17 juli 2012 @ 12:30:

24 jaar, 1 jaar ervaring als secretaresse(plus opleiding secretaresse) en verdien 1850 euro. 25 vakantiedagen, plus winstuitkering en natuurlijk vakantiegeld. Lijkt me niet gek :-)Bruto of netto?
26 jaar

MBO MTS+ Electronica

Werkvoorbereider

5 jaar ervaring

40 uur in de week

2550 bruto (bijna 1850 netto incl. rijskosten vergoeding)

Winstuitkering (10% van jaarsalaris) en uiteraard ook vakantiegeld (8% van jaarsalaris)

Ik ben nog aan het begin van mijn schaal, ik ben namelijk afgelopen jaar van schaal gewisseld, heb nog 9 stappen te gaan, de maximum loon voor een werkvoorbereider is 2920 op dit moment.

Hoger op gaan lijkt niet veel beter, dan moet ik een auto van de zaak en die wordt ingehouden op je salaris, waardoor je minder ontvangt, zelfs als je aan je top van je salaris zit. Een collega aan de top van zijn functie verdiend 3500 bruto maar houdt er netto iets minder dan mij aan over.

Daarbij vindt ik het niet zo erg om met de brommer naar het werk te gaan en dat bespaart mij een hoop geld. (benzine om naar mijn werk te kunnen kost ongeveer 40 euro per maand )
20 jaar, werkzaam als als adviseur bij een bedrijf in klantcontact. Verdien met mijn 24 uur zon 1370 euro p.m. (plus winstuitkering, 13e maand)

Mijn eerste grote mensen baan. Overigens studeer ik nog wel (dt).
Bruto voor 40 uur.
Gevangenisbewaarder. Leeftijd 40. 1700,- netto voor 30 uur incl toeslagen.
26 jaar, 994 euro stufi per maand voor een voltijd studie.

Toen ik voorheen werkte: 1257 euro netto voor 25 uur bij een verzekeringsmaatschappij. Ik was toen 23.
Secretaresse, 43 jaar, 3415 bruto, fulltime, 40 uur per week, + 8% vakantiegeld en 13e maand.
Ongediplomeerd, alleen propedeuse in de zorg + studiepunten.

9,85 per uur in een ander land. Werk maar 53 uur per maand, hou netto 400 euro over. Slecht maar ben blij dat ik wat heb in mijn situatie.
Als mijn schrijven rommelig overkomt... tsja, het is ook rommelig in mijn hoofd :D
24 jr

opleiding mbo 4

5 jaar werkervaring

officemanger (38 uur)

¤ 2120, 8,3% vakantiegeld, 15 ATV, 26 vakantiedagen en een kerstbonus.

cursussen worden 100% vergoed.

Ik heb bijna geen reistijd. Ik ben tevreden
Door reorganisatie (ontslagen) kan ik meer gaan werken.

Van 18 naar 27 uur.

Op 40 uur basis is mijn salaris 2235 euro + vak. geld. Matig pensioen.

42 jaar, HAVO, Meao niet afgemaakt. Ca. 20 jaar ervaring bij hetzelfde kantoor.

Is dit een redelijk salaris??
Voor 40 uur krijg ik 4200 bruto met een goede pensioenregeling, 38 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, 7% vaste winstuitkering, tot 10% variabele resultaatbeloning. Verder financiert mijn werkgever mijn postdoctorale opleiding en mag ik college onder werktijd volgen. Ik ben 34 en blij ;)
HBO+ 3 jaar geleden begonnen als projectmedewerker voor 1540,- netto/maand 32u/ week (*% vakantiegeld, geen bonus, geen 13e maand, geen inflatiecorrectie). Nu vast contract gekregen, werkzaamheden vergelijkbaar met projectleider, +100,- bruto.
Ik ben net begonnen met mijn eerste grote mensen baan en ik heb echt een achterlijk salaris. 38000 euro per jaar, werkgever draagt 6% van mijn jaarsalaris bij aan mijn pensioen, ziektekostenverzekering er nog bij. MacBook om op te werken. Als klap op de vuurpijl acht weken naar een niet nader te noemen land in Azie voor training.

In het begin dacht ik dat ik het verkeerd had verstaan aan de telefoon .

Nadeel: veel reizen.
20 jaar en o.b.v. 38 uur € 1550,- netto (€1900,- bruto + €200,- reiskosten)
HBO diploma, 5 jaar werkervaring ( waarvan 1 jaar zelfstandig, wel hetzelfde werkveld), 30 jaar, 38 uur, bruto 2550,-.

Mijn werkgever betaald de helft van de kosten van mijn bijscholingen en inschrijving bij de beroepsvereniging. Telefoon van de zaak, laptop van de zaak en privé gebruik van de auto ( tegen vergoeding, wel onbeperkt)

Verder natuurlijk 8% vakantie geld, geen 13e maand, geen overwerken, 29 vrije dagen.....

Op zich wel oké, maar ben denk ik wel toe aan iets anders ( dat geheel terzijde
hmmmm......nou:

30 jaar

12 jaar werkervaring, bij dezelfde werkgever.

HBO niveau.

32 uur per week (onregelmatig)

1530 netto salaris.

Verdien dus niet echt naar gelang wat ik kan, maar mijn werkgever is top! Uitdagend, en bied kansen!
ow, en werk in de zorg als projectleider, begeleider, ambassadeur en OR-lid.
ik werk gemiddeld 27 uur per week in de gehandicaptenzorg als flexmedewerker in de woonbegeleiding.Ik heb een 0 uren contract maar heb dus altijd werk,mijn vakantiegeld zit in mijn salaris maar heb wel eindejaars uitkering.

Ik verdien ongeveer 1400 netto.

Ben 27 jaar en werk daar nu 2,5 jaar
quote:mamagisella schreef op 02 augustus 2012 @ 17:21:

ik werk gemiddeld 27 uur per week in de gehandicaptenzorg als flexmedewerker in de woonbegeleiding.Ik heb een 0 uren contract maar heb dus altijd werk,mijn vakantiegeld zit in mijn salaris maar heb wel eindejaars uitkering.

Ik verdien ongeveer 1400 netto.

Ben 27 jaar en werk daar nu 2,5 jaar

hmmm, ik doe duidelijk iets verkeerd, hahahaha.

Maar goed, leuke baan, dus ga niet zeuren daarover.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven