Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Chooc trusten meid!
Weltrusten mika met dr mooie blommen
@ Designed, och zo'n kleintje...

Hoe gaat het nu met de baby?
designed, heel veel sterkte zal niet meevallen zo''n kleintje achter te laten in zh.. alle positiviteit komt jou kant op....
Goedemorgen.

Wat een mooi tpoic is dit eigenlijk. Zulke lieve mensen die vanalles weggeven en dan ook nog zulke ontroerende en heftige verhalen erbij. Heel veel sterkte voor designed ea die h'm kunnen gebruiken!

@ZazaPoll, mag ik nog op de 9e?

Fijna dag iedereen!
Tammiek, ik heb het geld overgemaakt hoor!

Seara, foto van de tas heb je binnen via email!

Willemeen, dank voor je aanbod, maar Tammiek heeft een mobieltje voor me en het is geregeld!
@designed, sterkte. Helaas weet ik hoe het is een kindje in het ziekenhuis. Ik loop met onze jongste al 2 jaar ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Wat ik me af vroeg. Heb je een ereader? Ik heb veel boeken die ik je eventueel door kan sturen zodat je wat te doen hebt als je kindje slaapt en jij geen kant op kan in het ziekenhuis. Als je dit wilt kan je me mailen op taartje81 @ hotmail . com Dan kijken we even hoe ik ze bij jou krijg.

Heb trouwens ook nog wel wat tijdschriften. Kan ik wel komen brengen als je in omgeving 010/ 078 in het ziekenhuis bent.
Bah Designed, wat een impact he zo'n kleintje in het ziekenhuis.

Sterkte
Ik heb inmiddels de make-up binnen van Lotteke, en ik ben er hartstikke blij mee! Nogmaals bedankt!
och, wat verdrietig Designed.... hopelijk mag jullie moppie gauw weer mee naar huis, niks aan zo'n kleintje in het ziekenhuis! Knuffel voor jou!

En voor ieder ander die een knuffel kan gebruiken ook eentje!

Hier drukke, gekke dagen gehad, ik wil wel meer lezen en schrijven hier, maar pfoe, huishouden, drie relatief kleine kinderen, werken en en en.... ik geloof dat lief me gister wel zat was, ik was het ook even zat al die bende hier, en heb toch lopen mopperen vandaag maar eens puin ruimen hier, wie weet wat ik allemaal tegen ga komen voor hier

Ik heb in ieder geval nog een ducky beau setje voor een meisje gevonden, maat 62, groen shirtje en een bruinig broekje. Ik vind het wel een schattig setje, maar we kregen het voor dochter toen ze bijna een jaar was.....

Boeken van Virginia Andrews heb ik ook nog in de aanbieding, ik moet even de titels opzoeken, maar het zijn er een stuk of vijf.

Ik heb het haken ontdekt, wat is dat ontzettend leuk om te doen én rustgevend Ben nu bloemetjes aan het haken, die ik vervolgens op een haar elastiekje zet, dus mochten hier meisjesmama's zijn die dat leuk vinden, dan wil ik best wat haken Mocht er iemand zijn die een leuk haakboek, of (bolletjes) katoen overheeft..... dan houd ik me aanbevolen!

Nu als een gék door huis, des te eerder is het klaar en heb ik weer rust in mijn koppie!

Oh, en mocht iemand belang hebben bij mijn spulletjes, mail me dan maar, ayla_1973@ hotmail punt com
Iemand misschien nog boeken uit de chicklit serie Noir?

Ik ben mijn huis aan het opruimen en heb nog een mooie stoel over. Op te halen in het hoge noorden.

Ik plak voor het eerst een plaatje, dus

En het is gelukt met plaatjeplakken.

Ik heb ook nog een aquarel in lijst gratis af te halen.

Lijst is 72 cm x 92 cm.
Nog even in herhaling:

Dit heb ik nog te geef, anders gaat volgende week naar de kringloop.

Het is allemaal pakketpost... Maar ik kan meerdere spullen in 1 grote doos stoppen. Blijven verzendkosten hetzelfde. Wees gerust hebberig!

- Rotan vaas [afbeelding]

- Barokke zilverkleurige spiegel (gezichtsgrootte) [afbeelding]

- 2 stuks Sier kussenslopen voor grote kussen, 65 x 65. Wit met reliëf-print. [afbeelding][afbeelding]

- Babybadzitje (zuignappen missen) [afbeelding]

- Bamboo schaal (vrij groot) [afbeelding]

- 2 zakken meisjekinderkleding voor 0,5 t/m 2 jaar qua maten. [afbeelding]

- Geluidsboxen voor bij de PC [afbeelding]

- Grote reiskoffer, echt een hele grote!

- Houten planken met ronde gaten erin. (ik had ooit het plan hier iets mee te doen in de kinderkamer, soort levensgrote KNEX, maar is er nooit van gekomen.)

- Klein koffertje (handbagage)

- 2 stuks Gordijnen, donkerbruin met verduisterende stof.

Interesse? Mail op postvakblabla@gmail.com

Omgeving 075
quote:monchhichi schreef op 03 augustus 2012 @ 10:51:

[afbeelding]

Ik ben mijn huis aan het opruimen en heb nog een mooie stoel over. Op te halen in het hoge noorden.

Ik plak voor het eerst een plaatje, dus

Ik ga op mijn handen zitten.

Zie mezelf dat stoeltje al wit spuiten en het kussentje van een leuk stofje voorzien

Misschien een ideetje voor iemand anders
quote:maylea schreef op 03 augustus 2012 @ 11:31:

[...]

Ik ga op mijn handen zitten.

Zie mezelf dat stoeltje al wit spuiten en het kussentje van een leuk stofje voorzien

Misschien een ideetje voor iemand anders Heeeel leuk idee. Alleen is het hoge Noorden net te ver voor deze creatieve muts.
Disigned, heel veel sterkte voor jouw en je kleine meisje! Ik weel hoe het is! Ik heb zrlf een chronische ziek zoontje en kwam 1x in de week in het wkz. 18 operaties verder gaat het nu iets beter gelukkig!
Chips, misgegokt met Zaza-baby. En ik voelde het nog wel aan mijn water! Nou, daar kun je tegenwoordig dus ook niet meer van op aan. Zal wel vervuild water zijn geweest.

@ IkBenGewoonEenGaby Zebra:

Designed, hoe is het nu?

Jee, Mamavanthijs, 18 operaties, pfff.

Wie was het ook alweer waar ik een chicklit aan beloofd had? Dat boek zou vandaag bij mij terugkomen, wat ook het geval is. Ik meen Chocovla of Dubbelvla ofzoiets of een ander toetje wellicht, maar als het iemand anders was, dan gil maar even.

En ik heb een kortingscode gekregen van Interza (online schoenen). 20 Euro korting bij besteding van 100 Euro of meer. Code mail ik liever, anders gaan er misschien onbekenden mee vandoor.
Ik heb wel interesse in de meisjeskleding, ik mail je straks als ik thuis ben!
if we all light up, we can scare away the dark...
Chocovla heb ik nog nooit gezien, wel dubbelvla en die was geinteresseerd in chickflicks
quote:monchhichi schreef op 03 augustus 2012 @ 10:54:

[afbeelding]

En het is gelukt met plaatjeplakken.

Ik heb ook nog een aquarel in lijst gratis af te halen.

Lijst is 72 cm x 92 cm.Die is mooi monchi, waar af te halen?
Die is mooi monchi, waar af te halen?[/quote]

Hallum, dit ligt boven Leeuwarden. Ik heb nu vakantie, maar over twee weken ben ik door de week voor mijn werk in Leeuwarden. Misschien dat dat wat makkelijker is.
Wat vreselijk 18 operaties! Hoe oud is je dochtertje? Mijn dochtertje is nu 5 maanden en we hebben met haar meer artsen en onderzoeken gezien dan me lief is maar gelukkig 'maar' 1 operatie. Wij lopen overigens ook in het wkz, bij de kinder nefrologie.
Heel veel sterkte @designed , ik moest veel aan jou denken vandaag... En kan iemand mij op 5 augustus zetten op de poll voor Zaza alstublieft?
Oh ik heb trouwens ook wel interesse in zo'n stiekje van ayla en mocht zich niemand melden dan weet ik ook een goede bestemming voor het ducky beau pakje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven