Ook ik ben nieuw!

03-08-2012 22:47 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw op het forum in het kader overig!

:D hihi.

Nieuw actief hier op vrijdagavond.

Nieuw als actief meedenker

Nieuw op mijn streefgewicht.

Welkom?
Ook welkom! Niet nieuw maar goede voornemens?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
heel welkom maar hoop niet dat iedereen die zich aanmeld een eigen welkoms topic opent eerlijk gezegd.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 augustus 2012 @ 22:48:

heel welkom maar hoop niet dat iedereen die zich aanmeld een eigen welkoms topic opent eerlijk gezegd.Ik dacht dat lady hier al vaker topics gemaakt had? Naar wat me in het geheugen ligt in ieder geval.
@ikbenertrotsop
Welkom, mede nieuwe!

Je mocht je ook in mijn 'topic' voegen..ik bijt niet
never mind
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 augustus 2012 @ 22:48:

heel welkom maar hoop niet dat iedereen die zich aanmeld een eigen welkoms topic opent eerlijk gezegd.Ik ook niet. Volgens mij zie ik degenen die zich hier met veel bombarie veel trots komen introduceren later ook zelden terug.
Beetje vreemd trouwens, deze parodie.

Waarom zou je een spontaan welkomst-topic van een ander parodiëren?
Nee ik ben niet nieuw. Moest alleen smakelijk lachen bij de aanblik van de ik ben nieuw topics.

En aangezien ik nieuw ben op de pijler overig dacht ik dat moet gevierd worden!
quote:Lady89 schreef op 03 augustus 2012 @ 22:54:

Nee ik ben niet nieuw. Moest alleen smakelijk lachen bij de aanblik van de ik ben nieuw topics.

En aangezien ik nieuw ben op de pijler overig dacht ik dat moet gevierd worden!Daar zeg je wat Lady, ik ben nog nooit op de horrorpijlers geweest, dus ik heb heel wat in te halen
tsk wat verwarrend.

Parodieen graag in het parodieen topic van BGB en voorstellen in het voorstel topic. Anders begrijp ik het niet meer. Ik ben moe.
quote:piratorart schreef op 03 augustus 2012 @ 22:49:

[...]

Ik dacht dat lady hier al vaker topics gemaakt had? Naar wat me in het geheugen ligt in ieder geval.

Klopt.

Ik vind het trouwens helemaal niet erg als iemand zich voorstelt. Op veel (kleinere) forums is dat gebruikelijk en in een enkel geval zelfs verplicht, en laten we wel wezen: het geeft blijk van enige beleefdheid die ik persoonlijk wel op prijs stel, als oud karkas zijnde.
Welkom! Is er een "Ik was er even niet, maar ik ben er weer" pijler?
quote:groentsoep2 schreef op 03 augustus 2012 @ 22:57:

[...]

Klopt.

Ik vind het trouwens helemaal niet erg als iemand zich voorstelt. Op veel (kleinere) forums is dat gebruikelijk en in een enkel geval zelfs verplicht, en laten we wel wezen: het geeft blijk van enige beleefdheid die ik persoonlijk wel op prijs stel, als oud karkas zijnde.Er is een officieel voorstel topic, dacht ik, f wordt ik nou echt dement?
Ik voel ook een "mïjn eigen, helemaal van mijn" topic opborrelen.
Tis toch komkommertijd, dus dubbel welkom

Kun je ook koken?
quote:mivida schreef op 03 augustus 2012 @ 23:04:

Ik voel ook een "mïjn eigen, helemaal van mijn" topic opborrelen. hahaha het borrelt niet alleen, het loopt over
quote:groentsoep2 schreef op 03 augustus 2012 @ 22:57:

[...]

Klopt.

Ik vind het trouwens helemaal niet erg als iemand zich voorstelt. Op veel (kleinere) forums is dat gebruikelijk en in een enkel geval zelfs verplicht, en laten we wel wezen: het geeft blijk van enige beleefdheid die ik persoonlijk wel op prijs stel, als oud karkas zijnde.Daar hebben we een voorsteltopic voor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben ook nieuw.
quote:galadriel schreef op 03 augustus 2012 @ 23:09:

Ik ben ook nieuw.Ben je nieuw op het forum? Stel je hier even voor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 03 augustus 2012 @ 23:09:

[...]

Ben je nieuw op het forum? Stel je hier even voor!Allang gedaan.
Welkom!

t Is op bijna alle fora die ik ken (euhm... veel ) wel gebruikelijk dat mensen zich in een eigen topic voorstellen. Dus zo gek vind ik het niet.

Alleen wel aangezien mensen hier graag anoniem blijven dus bijna niks vertellen
quote:galadriel schreef op 03 augustus 2012 @ 23:11:

[...]

Allang gedaan.Helemaal gemist dan, nog nooit van je gehoord.
Welkom Lady, hou je van port????

Ik wel......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven