Gezondheid alle pijlers

Assistent ha gebeld

03-08-2012 22:52 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rare vraag. Ik loop net naar de brievenbus en ligt er een brief van de assistente dat ze geprobeerd hebben contact met mij op te nemen maar mij niet konden bereiken. Klopt heb een nieuw nummer. Maar ik snap het niet heb geen onderzoeken gedaan niks. Dus waarom moeten ze mij bellen? Iemand een idee of dit meegemaakt?
Moet je misschien voor een uitstrijkje? Rekening niet betaald? Chronische medicatie? Je dokter gaat met pensioen? Iemand heeft zich op het spreekuur voorgedaan als jij? Ze denken dat je jezelf verwaarloost omdat je niks laat onderzoeken?

Ik heb echt geen idee.
Misschien wil ze een relatie met je beginnen..

Misschien moet je gewoon maandag even bellen?
Never give up on anybody... Miracles happen every day
Nou ja het is gewoon niet zo prettig om te ontvangen... je gaat allerlei rare dingen denken. Ik heb vaker een fout uitstrijkje gehad en volgens mij is wel mijn gyneacoloog met pensioen gegaan maar ik neem aan dat ze daar niet voor bellen. Ik slik wel AD maar ik weet niet of ze daarvoor contact opnemen.
Niks aan de hand joh, wij hadden laatst zo'n zelfde briefje in de bus, bleek dat ze hun administratie aan het na waren gaan of alles nog klopte. Ik denk dus dat ze gewoon je nieuwe telefoonnummer willen hebben.
Iets met je verzekering? Of misschien zetten ze een proef op met een nieuwe behandeling tegen iets?
it's a big club and you ain't in it
Bel en je weet het.

Maandag als eerste op je lijstje.
Ze willen je nieuwe nummer hebben om hun bestand up to date te houden. Niks eng aan hoor.
quote:Yael1980 schreef op 03 augustus 2012 @ 22:59:

Nou ja het is gewoon niet zo prettig om te ontvangen... je gaat allerlei rare dingen denken. Ik heb vaker een fout uitstrijkje gehad en volgens mij is wel mijn gyneacoloog met pensioen gegaan maar ik neem aan dat ze daar niet voor bellen. Ik slik wel AD maar ik weet niet of ze daarvoor contact opnemen.

Tja, volgende keer dus je nieuwe nummer doorgeven aan de huisarts, dan had je nu geweten waar het voor was en hoef je niet een weekend te piekeren.

En mijn glazenbol is beslagen, dus ik weet ook niet wat de assistente van je wil. Kan inderdaad van alles zijn. Wij kunnen ook alleen maar wat gissen hier.
Ze hebben wel net helemaal verbouwd. Ze hebben nu ook medicatieafgifte en lababeratorium misschien heeft het daar iets mee te maken. Ja ben nogal een doemdenker dus denk gelijk nare dingen die eigenlijk niet kunnen
Niet doen, is helemaal niet nodig!!
Nou ja heb het nieuwe nummer pas een week en nog niet bij nagedacht stad en land af te bellen meestal bellen ze je ook niet zonder dat je zelf contact hebt gehad.
quote:Yael1980 schreef op 03 augustus 2012 @ 22:59:

Nou ja het is gewoon niet zo prettig om te ontvangen... je gaat allerlei rare dingen denken. Ik heb vaker een fout uitstrijkje gehad en volgens mij is wel mijn gyneacoloog met pensioen gegaan maar ik neem aan dat ze daar niet voor bellen. Ik slik wel AD maar ik weet niet of ze daarvoor contact opnemen.Ha, dat herken ik wel . Ik kwam eens thuis, zegt man; oja, de tandartsassistente heeft gebeld, ze hebben iets gezien op de foto die vorige week gemaakt is. Maarja, vrijdagmiddag. Dus wachten tot maandag. Leuk is anders. Gelukkig was het maar een klein gaatje.
Misschien een tip voor de volgende keer. Bepaalde post niet openen op vrijdagmiddag, maar gewoon laten liggen tot maandagochtend. Doe ik met de blauwe enveloppen.....
maar wat voor doemscenario gaat er door je hoofd dan? Je hebt toch geen onderzoeken gehad? Misschien gaat het over je AD, huisartsen moeten veel kritischer zijn op gebruik van dit soort middelen dat is een beetje beleid op dit moment.
je hebt niet op eens een rare of enge ziekte waar je zelf niets vanaf weet en geen last van hebt. Dus dat kun je afstrepen.

Ze willen waarschijnlijk iets voor hun administratie weten. Mischien is dit wel een controle of je nog wel daar woont, een soort klantentelling ivm het aannemen van nieuwe patienten ofzo.
Blond misschien, maar wat is AD?
quote:beautyfly schreef op 03 augustus 2012 @ 23:49:

Blond misschien, maar wat is AD?

Nee, hoor. Ik ken de afkorting ook alleen van vivaforum.

Anti Depressiva
Ik krijg ook elke keer zo'n brief,maar omdat ik bloeddrukverlagers slik moet ik elk halfjaar bij de praktijkondersteuner even langs,voor een gesprekje,bloeddrukmeting en evt bloed en urine onderzoek.

En wij kregen laatst ook een brief als je je medicijnen vortaan thuis bezorgd wilde hebben.

Dus niet meteen in de stress schieten om zo'n brief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven