Entertainment alle pijlers

over de streep

05-08-2012 12:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk topic nummer 400 over dit programma.. Maar jeetje, keer op keer als ik dit kijk ben ik er zo door geraakt. Ik kijk het nu terug via Apple tv en heb de tranen weer over mijn wangen lopen. Zo indrukwekkend, zo veel zeggend en zo mooi.

Heel Amerikaans, maar volgens mij echt wel een belangrijk iets wat veel meer gedaan zou moeten worden.

Of ben ik nou echt de enige zaffel die er geëmotioneerd door raakt?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Persoonlijk krijg ik jeuk van het programma Ik vind het veel te nep en opgelegd.
Hahahaha! Ok, dan ligt t misschien wel aan mij!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Er zullen vast heel veel mensen jouw gevoel wel herkennen hoor biol Ik schijn een wat raar geval te zijn met betrekking tot dit soort programma's. Ook als je kijkt naar extreme home make-over. Daar janken de mensen tranen met tuiten en ik vind het alleen maar wat overdreven gedoe.
Nee hoor biol ik heb dat ook.

Sterker nog, ik vind dat het op elke middelbare school gedaan zou moeten worden.

Het zal echt niet alle problemen wegnemen maar wel meer begrip voor elkaar kweken denk ik.
Nee hoor Biol! Het raakt mij ook elke keer weer. Misschien omdat ik vroeger zelf pestslachtoffer ben geweest? Ik weet het niet, maar ik schiet ook wel eens vol hoor.
Huts!
Nou dat wat jij zegt pepersteak, dat ze het overal moeten doen vind ik ook..

Een beetje begrip voor elkaar, een beetje nadenken over acties en gevolg.. Ik vind t mooi!
Best goed concept en vreemde ogen dwingen..

Als iedereen zich meer openstelt, dan is er toch meer respect en begrip..

Heb wel een hekel aan die zemel van een Arie Boomsma..bbrr
daar heb ik dan weer geen begrip voor haha..voor Arie..vind die manier van doen zooo irri
Bij mij rollen de tranen over mijn wangen.
Ik vind het een prachtig programma,en het zou verplicht moeten worden op elke middelbare school.

Ik denk dat het pesten dan een stuk minder wordt,en de tolerantie naar elkaar ook!

Houd het ook nooit droog hoor..............
Idd een mooi programma!

Denk dat het wel veel begrip voor elkaar opbrengt, je denkt beter na bijv voor dat je iets zegt. En je weet een beetje wat iemand meegemaakt heeft.
Het programma 'op z'n Nederlands' heb ik nooit gezien, maar ik vind het een sterk concept. Het zou geen kwaad kunnen om dit op elke school te doen.
Time spent with a cat is never wasted

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven