wat moet ik doen help!

05-08-2012 03:39 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
iets meer dan een week geleden heb ik een jongen ontmoet via internet hij woont in India en we hebben gespypt enzo we praten elke avond op whatsapp maar nu heeft de hele dag niks gezegd en ik ben bang dat hij me niet meer leuk vindt ofzo. ik ben echt hopeloos verliefd en hij is zooo lief en hij blijft wakker tot 6 in de ochtend om met me praten vanwege tijdverschil. en dan zegt hij opeens de hele dag niks meer. ik heb ook niks gezegd omdat ik bang ben dat ikt e opdringerig overkom. wat moet ik morgen doen moet ik wel of niet beginnen. of zal ik wachten totdat hij iets zegt, wat moet ik doen????????
quote:eleonora schreef op 05 augustus 2012 @ 04:44:

Uur of half acht kan wel hoor.

Dan zeg je dat je moest plassen en meteen even een berichtje stuurde voor je weer lekker tussen de klamme lappen ging liggen om door te pitten.

Wel zo relaxed mogelijk over proberen te komen he. Dat het niet lijkt alsof je al een hele nacht op zit te wachten op een man die je niet kent en waar je niks van weet, behalve dat wat hij whatsappt.

Dat zou hysterisch kunnen lijken en dat moeten we niet hebben natuurlijk.Ze hebben toch al gespypt en alles of begrijp ik het verkeerd?
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje veel. Een week spijpen tot 6 uur in de ochtend is de beste jongeman natuurlijk niet in de koude kleren gaan zitten. Ik denk dat hij vannacht wel een verwoede poging tot spijpen heeft willen ondernemen, maar dat ondanks zijn doorzettingsvermogen, zijn ogen zijn dicht gevallen.
quote:eleonora schreef op 05 augustus 2012 @ 03:48:

Boek een ticket! Geen tijd te verliezen, dit is je droomman! Ga er heen en verklaar hem je liefde! Nu!!!!!

Of stuur hem een berichtje, vraag hoe het met 'm gaat.

Kun je ook doen.
Bedankt Eleonora, heb heel erg hardop gelachen om je :-)

Enne... sterkte, Dane. Heel veel sterkte, moed en kracht enzo gewenst.
TO, je weet waar India ligt en dat dat nu niet meteen een eerste wereldland ligt war de voorzieningen en in digitale infrastructuur zo is alsmdie bij ons he?
Zo nu en dan heb ik het gevoel mijn hoop voor sommige vrouwen te laten varen. Zucht.....

Lieverd, ik weet niet of je je een klein beetje hebt verdiept in de Indiase cultuur, en het fenomeen 'liefde' in India, maar dan kun je weten dat de kans redelijk te verwaarlozen is dat hier iets uit gaat komen. Het is nog een extreem traditioneel land en laten we zeggen 99,9% van de ouders accepteert geen westerse dame/heer voor hun zoon/dochter. Bijzonder genoeg gaat dat niet zo op voor de arme bevolking. Hoe meer geld ze hebben hoe minder jij als westerse welkom bent in de familie.

Ik werkte hiervoor bij een bank waar veel indiase mannen werkten tijdelijk. Ze bleven hier een jaar. Er ontstonden relaties tussen deze mannen en nederlandse meiden. Geen daarvan werd geaccepteerd. De heren zijn allemaal weer terug en geen van deze relaties bestaat nog omdat papa en mama in India dit niet accepteerden.

De meeste huwelijke zijn gearrangeerd en diegene die dat niet zijn hebben de goedkeurung van wederzijdste ouders nodig.
quote:eleonora schreef op 05 augustus 2012 @ 04:44:

. Dat het niet lijkt alsof je al een hele nacht op zit te wachten op een man die je niet kent en waar je niks van weet, behalve dat wat hij whatsappt.

.

Oh, Leo, ik denk dat je even iets over het hoofd hebt gezien:

ik hoop echt dat hij hetzelfde voelt en gewoon wat zegt ofzo, we weten gewoon alles van elkaar

Dat is het mooie van echte liefde vind ik, dat je elkaar in een dag of 6 al door en door kent.

Daardoor is het ook makkelijker om snel te beslissen dat je een ticket koopt en elkaar gaat zien. Echte liefde staat nu eenmaal buiten het space-time-continuum.

Known to cause insanity in laboratory mice
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 04:35:

@ eleonora

Ik weet het niet wat lijkt voor jullie redelijk, hij weet ik dat ik vakantie heb en dat ik meestal uitslaap?Net wat ik dacht. Schoolvakantie zeker?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Je bent verliefd op een ideaalbeeld dat niets met de realiteit te maken heeft en alles met je eigen behoeftes op liefdesgebied. Een paar lieve woordjes op je display en je gelooft de man van je leven te hebben gevonden. Terwijl de persoon in kwestie nog nooit in levende lijve hebt ontmoet. Je fantasie heeft in dit geval daar een lekkere aanvulling op gegeven.

Dus hou op met hem idealiseren, leer deze persoon echt kennen en pas dan kan je besluiten of hij je liefde waard is. En verdiep je een beetje in het land India en hun gebruiken. Nu gaat het eigenlijk nergens over behalve de hersenspinsels van 'a lovesick teenager'.
Help...
Nu naar schiphol! Misschien heeft hij wel een hartaanval achter zijn pc gekregen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Exotische liefde!

En meld je gelijk even aan voor bovenstaand programma, dan komt alles goed!
Heeft hij al wat gezegd?? Of gespypt? Of wat?? Update!!
O god ik heb ook de hele nacht wakker gelegen. Ik wil een update! Al wat gehoord to?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Wat is spypen? Via telefoon pijpen?
Dane, je laat ons wel bungelen na de thriller van vannacht! Vertel hoe het is afgelopen! Heeft hij al gereageerd en zijn oneindige eeuwige liefde verklaard? Sta je op schiphol met een ticket in je hand? Of ben je aan het spypen? In dat laatste geval begrijp ik dat de update even op zich laat wachten...

Ik trek deze spanning niet.
Mag je al zelfstandig reizen naar het buitenland? Ben je daar oud genoeg voor?
Mijn internet lag er uit wegens onweer in de bergen! Ik ben er nu pas weer! Watskebeurt!?!?
Sorry, sorry voor de late update ik was in slaap gevallen. En ik ben 18 dus wel oud genoeg om weg te gaan en met spypen bedoelde ik Skype. Hij heeft nog niks gezegd en ik weet niet waarom maar ik durf niet ik ben bang om afgewezen te worden ofzo. Maar ik heb iets uitgeprobeerd op whatsapp we waren alletwee online en toen was ik even offline en toen kwam ik weer terug en stond er bij hem laats gezien op het tijdstip dat ik ook offline ging zeg dat iets? Of ben ik gewoon gek??
ow my god...miss heb ik iets gemist, maar hoe oud ben je? dis echt niet normaal hoor... en houden van iemand waarvan je pas sinds een week het bestaan weet..... leer eerst maar ff wat houden van is.
ow en zeg gewoon dat je zwanger bent... als hij het wil houden, houdt hij echt van je... een digitaal kind
Andersom: Hij houdt waarschijnlijk het meest van haar bordeauxrode paspoort......
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 12:42:

Sorry, sorry voor de late update ik was in slaap gevallen. En ik ben 18 dus wel oud genoeg om weg te gaan en met spypen bedoelde ik Skype. Hij heeft nog niks gezegd en ik weet niet waarom maar ik durf niet ik ben bang om afgewezen te worden ofzo. Maar ik heb iets uitgeprobeerd op whatsapp we waren alletwee online en toen was ik even offline en toen kwam ik weer terug en stond er bij hem laats gezien op het tijdstip dat ik ook offline ging zeg dat iets? Of ben ik gewoon gek??Nee je bent niet gek, hij houdt van je. Als hij meteen offline gaat als jij dat ook doet zit het met de liefde wel goed. Ik vind het een geniale methode! Ik ga het meteen uittesten met mijn lover in spé.
Ok ik heb eindelijk de moed verzameld en heb hem een bericht gestuurd. Nu nog wachten op een antwoord en ik durf niet meer online te komen. Aaaah ik haat wachten!!
Hoezo 'durf niet online te komen'? Wat kan er gebeuren dan precies?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven