wat moet ik doen help!

05-08-2012 03:39 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
iets meer dan een week geleden heb ik een jongen ontmoet via internet hij woont in India en we hebben gespypt enzo we praten elke avond op whatsapp maar nu heeft de hele dag niks gezegd en ik ben bang dat hij me niet meer leuk vindt ofzo. ik ben echt hopeloos verliefd en hij is zooo lief en hij blijft wakker tot 6 in de ochtend om met me praten vanwege tijdverschil. en dan zegt hij opeens de hele dag niks meer. ik heb ook niks gezegd omdat ik bang ben dat ikt e opdringerig overkom. wat moet ik morgen doen moet ik wel of niet beginnen. of zal ik wachten totdat hij iets zegt, wat moet ik doen????????
Pfffffff Dane, blij dat je er weer bent! Wat een cliffhanger vannacht.

Zeg, hoe kan hij met je in contact komen als jij niet online durft te gaan?

Heeft hij de nummers van je familie of vrienden?

En waar wacht je op als je niet online bent? Wacht je met online gaan?

En als hij nou niet meer reageert, hoe moet het dan verder allemaal? Aangezien deze man toch wel de man van je dromen is?
Eleonora, dit kan ik wellicht enigzins ophelderen. Ik vermoed dat TO niet online durft te gaan wat Whatsapp betreft. Dan kan hij namelijk -als hij online komt met Whatsapp- zien dat TO na haar berichtje nog online is geweest, wat kan leiden tot het vermoeden dat zij -o nee o nee- heeft zitten wachten op zijn reactie. Dat zou overkomen als krankzinnig gedrag. Ze wacht liever op het Whatsapp-signaaltje, wat betekent dat hij -of iemand anders, daar moeten we maar niet aan denken- een berichtje heeft gestuurd.
Hij zit in het vliegtuig.

En nee TO durft niet online te gaan uit vrees dat hij dan denkt dat ze vreemd gaat.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jajajanneke precies daarom ging ik niet online maar hij heeft geantwoord en we hadden een kort gesprekje en nu zegt hij niks meer, volgens mij is hij druk bezig vandaar dus ik zeg ook niks meer en dan zie ik vanavond wel wat hij doet. Maar hij was wel lief, gelukkig.

En nogmaals sorry!! Voor de cliffhanger

Ik zal jullie nog op de hoogte houden!!

Maar ik irriteer me er echt aan dat ik niet weet wat er in zn hoofd omgaat. Zeker omdat hem ook niet

Zie als hij praat dus geen lichaamstaal ofzo. Hebben jullie misschien tips om er achter te komen wat hij nou ongeveer denkt

Af en toe?
@Dane Wat heb je em eigenlijk gestuurd en waarom vind je het zo eng om op een antwoord te wachten?
Ik stuurde gewoon van hey hoe gaat enzo. Maar ik heb geen idee waarom ik zo bang normaal kan ik juist heel goed opschieten met jongens en is er nooit zo veel angst. Maar bij hem ben ik constant bang om afgewezen te worden ofzo. Hij is mijn eerste liefde. Misschien daarom. En ik heb ook wel de neiging om te overdrijven. Maar zo voel ik me gewoon.
TO ben jij toevallig vorige week in Engeland geweest?

:deja vu:
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 16:06:

Jajajanneke precies daarom ging ik niet online maar hij heeft geantwoord en we hadden een kort gesprekje en nu zegt hij niks meer, volgens mij is hij druk bezig vandaar dus ik zeg ook niks meer en dan zie ik vanavond wel wat hij doet. Maar hij was wel lief, gelukkig.

En nogmaals sorry!! Voor de cliffhanger

Ik zal jullie nog op de hoogte houden!!

Maar ik irriteer me er echt aan dat ik niet weet wat er in zn hoofd omgaat. Zeker omdat hem ook niet

Zie als hij praat dus geen lichaamstaal ofzo. Hebben jullie misschien tips om er achter te komen wat hij nou ongeveer denkt

Af en toe?

Ja graag updates hoor, want we leven erg mee zoals je ziet!

Wat er in zijn hoofd omgaat, poeh, moeilijk.

Misschien (tip) een idee om een topic te openen met de vraag wat er zoal in mannen hun hoofd omgaat.

Kijk, ik ben geen man, al ben ik wel een manwijf en ballenbreekster volgens wat mannen op dit forum maar goed, dan nóg weet ik niet precies wat er zich afspeelt in de ondoorgrondelijke geest van de man.

Indiase mannen zijn al helemaal niet mijn specialiteit en een liefde die zich louter in cyberspace afspeelt ken ik ook niet. Ik ben meer van de fysieke contacten doorgaans. Met mannen dan.

Tijdens dat spypen he, werd er dan ook zeg maar richting erotiek geconverseerd? Met beeld?

Zijn jullie 'all the way' gegaan al?

Bekend fenomeen is dat mannen na een seksuele encounter wat minder happig worden op verder contact. Is bij jullie vast niet het geval hoor, vanwege de diepe gevoelens die wederzijds gekoesterd worden maar dat soort dingen gebeuren dus wel. Ik denk, ik zeg het maar even.

Nou, nog een paar uur wachten weer he?
quote:Jajajanneke schreef op 05 augustus 2012 @ 15:57:

Eleonora, dit kan ik wellicht enigzins ophelderen. Ik vermoed dat TO niet online durft te gaan wat Whatsapp betreft. Dan kan hij namelijk -als hij online komt met Whatsapp- zien dat TO na haar berichtje nog online is geweest, wat kan leiden tot het vermoeden dat zij -o nee o nee- heeft zitten wachten op zijn reactie. Dat zou overkomen als krankzinnig gedrag. Ze wacht liever op het Whatsapp-signaaltje, wat betekent dat hij -of iemand anders, daar moeten we maar niet aan denken- een berichtje heeft gestuurd.

Aaaahhhhhh, okeeeeee!

quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 16:14:

Ik stuurde gewoon van hey hoe gaat enzo. Maar ik heb geen idee waarom ik zo bang normaal kan ik juist heel goed opschieten met jongens en is er nooit zo veel angst. Maar bij hem ben ik constant bang om afgewezen te worden ofzo. Hij is mijn eerste liefde. Misschien daarom. En ik heb ook wel de neiging om te overdrijven. Maar zo voel ik me gewoon.

Overdrijven? Jíj?! Welnee!

Mooi hoor.

De warmte spat er vanaf.
Als je echt van hem houdt dan WEET je wat er in zijn hoofd omgaat. Sorry meis, misschien hou je volgende week wel genoeg van hem.
Kan hij Nederlands lezen?
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 16:14:

jeuj!!!

we hebben een eerste liefde... na een week een beetje tekst uitwisselen... wat een romantische soap is dit toch....
TO, irriteert het je dat je niet weet wat er in zijn hoofd omgaat? Of erger je je eraan?

Ik vind het na 12 jaar huwelijk nog steeds lastig. Heb zelden het idee dat ik weet wat er in mijn man zijn hoofd omgaat. Als ik ernaar vraag begint hij over rode bloedlichaampjes en trombocyten en dat soort flauwigheid.:-(
Hebben jullie al bedacht waar jullie gaan wonen? Hiero of daaro? Wat zou je willen?
quote:dane123 schreef op zondag 05 augustus 2012 16:14 Ik stuurde gewoon van hey hoe gaat enzo. Maar ik heb geen idee waarom ik zo bang normaal kan ik juist heel goed opschieten met jongens en is er nooit zo veel angst. Maar bij hem ben ik constant bang om afgewezen te worden ofzo. Hij is mijn eerste liefde. Misschien daarom. En ik heb ook wel de neiging om te overdrijven. Maar zo voel ik me gewoon.

Och arme, wat is het toch mooi... echte liefde en de onzekerheden die daarbij horen.

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe dat spype-contact van jullie verlopen is... kun je daar iets meer over vertellen? Heeft hij je via spype al voorgesteld aan je Indiase schoonfamilie of was het meer een encounter met zijn Indiase dingeling of hoe ze dat noemen daar?
@ goldielocks nee ik was niet in engeland

@ eleonora nee tijdens het skypen hebben we niet s erotieks gedaan gewoon praten enzo, en ik had voor het eerst zijn stem gehoord die dag.

En inderdaad nog een paar uur

@ Fame nee geen Nederlands we praten gewoon Engels met elkaar

@ jajajanneke ik weet niet of ik me irriteer of erger

Ik word er gewoon onzeker van denk ik, terwijl ik echt nooit zo ben. Ik neig meestal zelfs naar een beetje narcisme en omdat ik gewoon echt niet weet wat er in zijn hoofd omgaat. Maak ik mezelf wijs dar het is omdat hij me niet meer leuk vind. Maar als ik met hem praat en hij al die lieve dingen zegt dan voel ik me echt geweldig. Ik had nooit verwacht dat ik Zo voel zou voelen tegelijkertijd
Ja, zo'n eerste liefde... Dat is heftig hè!

Doen jullie het wel veilig? Heb je een goeie firewall enzo?

Je wil niet wéten wat een enge ziektes ze daar in India hebben.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Nog even over dat skypen we hadden elkaar toen gesproken en we het duurde iets van een uur. We hadden alleen gepraat en ik had nog een beetje gitaar voor hem gespeelt want hij wilde het horen. Verder gebeurde er niet veel. Hij heeft trouwens wel echt een leuk accent!
(Als ik dit topic lees hoor ik op de achtergrond de hele tijd dat irritante muziekje van de Coolbest reclame. )
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
O, geen erotiek nog (bummer) nah ja, gitaar spelen is ook al behoorlijk intiem.

Er gaan tijden voorbij dat ik geen gitaar speel voor iemand via spype.

Spannend!

Over een paar uur is het weer zo ver!

Ben benieuwd.
quote:EvyBlissy schreef op 05 augustus 2012 @ 16:58:

(Als ik dit topic lees hoor ik op de achtergrond de hele tijd dat irritante muziekje van de Coolbest reclame. )(ik hoor mezelf reageren met de stem van Jan dinges, van Candelight. En die tune hoor ik ook steeds)
Misschien kun je om de tijd te doden die paar uur een nummer voor hem schrijven dat je straks via spype voor hem kunt spelen en zingen!

Om je liefde te verklaren. Dat gaat ie waarderen.

En hou ons op de hoogte als je nog wat hoort in de tussentijd!
Dit is een fake topic ...
En dus Lislislis?

Mag er niet gereageerd worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven