Schaamhaar
donderdag 3 april 2008 om 15:31
Ik vind mijn man op zijn mooist als zijn penis en zak geheel kaalgeschoren zijn. Boven de penis een strookje van 2 centimeter helemaal glad, het haar dat daarboven zit heel kort getrimd. Voor mij is het lekker fris en voor hem hem is het gemakkelijk bij condoomgebruik.
Het heeft lang geduurd voor hij zover was maar sinds hij het op zijn sportclub bij meer mannen heeft gezien wil hij die woeste onverzorgde pruik niet meer terug.
Je hoofdhaar verzorg je toch ook, waarom je schaamhaar dan niet?
Zelf ben ik helemaal glad en dat bevalt ons beiden best. We hebben wel eens een laser-behandeling overwogen maar durven het toch niet aan.
Het heeft lang geduurd voor hij zover was maar sinds hij het op zijn sportclub bij meer mannen heeft gezien wil hij die woeste onverzorgde pruik niet meer terug.
Zelf ben ik helemaal glad en dat bevalt ons beiden best. We hebben wel eens een laser-behandeling overwogen maar durven het toch niet aan.
donderdag 3 april 2008 om 19:41
donderdag 3 april 2008 om 23:53
quote:mellina schreef op 03 april 2008 @ 15:31:
I
Zelf ben ik helemaal glad en dat bevalt ons beiden best.
Euhm, ik ga mijn kop echt niet kaalscheren hoor....en al helemaal geen dun streepje laten staan. (of een driehoekje hahahah)
Schaamhaar kun je ook gewoon wassen, gebeurd helemaal niks engs mee hoor.
Trouwens, wij gebruiken ook condooms en hebben nog nooit last gehad van zijn (getrimde) schaamhaar.
I
Zelf ben ik helemaal glad en dat bevalt ons beiden best.
Euhm, ik ga mijn kop echt niet kaalscheren hoor....en al helemaal geen dun streepje laten staan. (of een driehoekje hahahah)
Schaamhaar kun je ook gewoon wassen, gebeurd helemaal niks engs mee hoor.
Trouwens, wij gebruiken ook condooms en hebben nog nooit last gehad van zijn (getrimde) schaamhaar.
maandag 7 april 2008 om 10:54
donderdag 10 april 2008 om 07:08
mezelf: alles glad ook een paar centimeter erboven, daarboven zeer kort met de tondeuze.. ik scheer in de regel 3 a 4 keer per week (al jaaaaren).. makkelijk bij te houden... desnoods vaker voor speciale gelegenheden, koninginnedag, bevrijdingsdag enz haha
voor vrouw: lippen en er direct omheen kaal, daarboven mag een getrimd streepje ofzo..
maar dat is mijn voorkeur geen vereiste alhoewel wel zo fris en geil...
voor vrouw: lippen en er direct omheen kaal, daarboven mag een getrimd streepje ofzo..
maar dat is mijn voorkeur geen vereiste alhoewel wel zo fris en geil...
zondag 13 april 2008 om 02:27
leuke poll indeed
enfin voor mezelf en dames: alles dat onder de normale hoofd haarlijn ligt alles permanent weg..
Al moet ik m'n haarzakjes chirurgisch laten weg fikken..
Dus bij mij ook de baardgroei permanent removen afschuwelijk, het kriebelt te vaak, slaapt niet prettig wanneer te lang zo kan ik nog wel 3.000.000 andere redenen verzinnen..
zelfde geldt dus ook voor: neus, oor & okselhaar..
voor dames was ik dus voor "kaal; ja"
enfin voor mezelf en dames: alles dat onder de normale hoofd haarlijn ligt alles permanent weg..
Al moet ik m'n haarzakjes chirurgisch laten weg fikken..
Dus bij mij ook de baardgroei permanent removen afschuwelijk, het kriebelt te vaak, slaapt niet prettig wanneer te lang zo kan ik nog wel 3.000.000 andere redenen verzinnen..
zelfde geldt dus ook voor: neus, oor & okselhaar..
voor dames was ik dus voor "kaal; ja"