Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Weggeeftopic en dan volgens mij vrijdagmiddag ergens. Kan ook gisteren zijn

Volgens mij moet ik gaan slapen. Ben moe. Moet me niet verzetten anders ben ik straks weer de halve nacht op
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 05 augustus 2012 @ 23:51:

Dat is op het weggeeftopic ontstaan.

Chooc zocht een rustgevende hobby en dacht aan haken. Ik heb haakspullen gekocht laatst maar heb het nog niet onder de knie. En toen bedachten we om iemand te vragen van het forum die het kan, om het dan uit te leggen aan degenen die het niet kunnen. En het kan bij Choco thuis.

En Chooc wilde het ook echt kunnen aan het einde van de 'cursus' dus vandaar een heel weekend Oh wat leuk zeg. En nog iets speciaals haken? Zijn er nog plekken vrij om mee te doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou rustgevend is het wel. Ik ben ook nav een topic hier begonnen. Kon het nog wel van vroeger, maar nu zijn er zulke leuke dingen!
Dan moet je even Chooc mailen. Zou wel gezellig zijn!

Sommigen blijven ook slapen en dat zit geloof ik wel vol.

Voor mij is het met OV niet heel direct bereikbaar dus ik vind dat slapen ook nog best een goed idee
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ja ik heb een tijdschrift gekocht dit voorjaar en staat vol met leuke kleding, sjaals, tassen etc.

Maar ik ging slapen

Ik ben nu met zoiets bezig
quote:Moonlight82 schreef op 05 augustus 2012 @ 23:55:

Dan moet je even Chooc mailen. Zou wel gezellig zijn!

Sommigen blijven ook slapen en dat zit geloof ik wel vol.

Voor mij is het met OV niet heel direct bereikbaar dus ik vind dat slapen ook nog best een goed idee

Oh leuk, ik mail haar morgen wel even of er plek is, alleen haken. Nee ik zou niet willen blijven slapen, ze woont maar 10 min van mij vandaan dus makkelijk te doen.

en mijn boys zijn vanaf vrijdag weer thuis dus ik heb een hoop in te halen.
Trusten moon
quote:andersnogiets schreef op 05 augustus 2012 @ 23:58:

[afbeelding]

Ik ben nu met zoiets bezig

Oh leuk, voor bij jou thuis? Heb wel eens een mooie kussen van jou gezien, maar die was dacht ik niet gehaakt. Ik zag op een topic dat ze van die leuke beestjes aan het haken waren. Dat lijkt me ook wel leuk.

Een trui haken of breien lijkt me ook leuk maar of ik daar het geduld nou voor heb weet ik niet.
Hallo!

MV, Ieb en Moon, jullie zijn allemaal kanjers!

Haken ist echt leuk! en heel makkelijk hoor, in een avond heb je het wel geleerd. Je hebt tegenwoordig van dat tshirt garen, dar is heel dik en gaat retesnel.

Kijk maar vast op ravelry

Over anderhalve dag ga ik naar huis! en over twee en een halve dag ben ik thuis!!!! Kan niet wachten!
Goedemorgen meisjes.

Wat zijn jullie goed bezig Moon, Ieb en Myv. Petje af hoor.

Ans wat een vrolijke dingen zijn dat!
Hoi pom ook. Fijn dat je naar huis gaat!
Ans, die zijn echt leuk! ik heb ook zo'n soort ebook gekocht.

Ik ga nu even de keuken schoonmaken en beginnen met mijn tas inpakken. Dit geintje die ik niet weer, 8 week is te lang.
Wat heerlijk om weer naar huis te gaan met een koffer vol ervaringen pom!

Ha moosje!
Ja dat wel ans, maar dit is al de zesde keer dat ik voor langere tijd in het buitenland ben, dus ik weet nou wel hoe dat gaat.

Bovendien wil ik gewoon bij mij vriend zijn, wat ben ik toch een huismuts geworden.
Ok, ik dacht dat dit de eerste keer was pom. Tuurlijk wil je bij je vriend zijn!

Slaap lekker ladies, ik ga een keer bijtijds.
Lekker Pom weer terug naar huis. Je zal je vriend wel gemist hebben.

Doe je nog een tussenstop in NL?

Truste Ans, tot morgen.
Trustuh ans.
Dit is me nog nooit gebeurd. Thuis zijn en hele dag lappie niet aan gehad.

Kom dus maar nog even 'slaap lekker' zeggen.
quote:thee schreef op 06 augustus 2012 @ 00:43:

Dit is me nog nooit gebeurd. Thuis zijn en hele dag lappie niet aan gehad.

Kom dus maar nog even 'slaap lekker' zeggen.

Balen, dus geen verbetering. Ik had gehoopt dat je weer meer trek zou krijgen na het eten van gister.

Ik zou toch maar morgenochtend de ha bellen wat je kan doen in de tussentijd dat je weer terug moet voor de onderzoeken. Dit red je niet zo hoor tot die tijd. Even morgen voor jezelf opkomen.

Slaap lekker Thee
Heb wel gegeten en gedronken hoor MV maar had even geen zin in internet.

En ik denk/vermoed dat afspraak LUMC wel eerder dan 22-08 zal zijn, maar die brief heb ik nog niet.
quote:thee schreef op 06 augustus 2012 @ 00:56:

Heb wel gegeten en gedronken hoor MV maar had even geen zin in internet.

En ik denk/vermoed dat afspraak LUMC wel eerder dan 22-08 zal zijn, maar die brief heb ik nog niet.Nou daar gaan we dan voor duimen.
Zo,bijgelezen..

Verder niks te vertellen..

Geloof niet dat ik ooit nog ergens van kan genieten/gelukkig ga worden.

Het gouden randje is steeds zwarter aan het worden.

Ik zou willen dat mijn kinderen "gewoon" waren,en geen etiketje hadden..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Hoi thee, gelukkig dat je hebt gedronken en gegeten thee. Echt, is zo belangrijk.
quote:lichtbron schreef op 06 augustus 2012 @ 00:58:

Zo,bijgelezen..

Verder niks te vertellen..

Geloof niet dat ik ooit nog ergens van kan genieten/gelukkig ga worden.

Het gouden randje is steeds zwarter aan het worden.

Ik zou willen dat mijn kinderen "gewoon" waren,en geen etiketje hadden.. Bron Is er iets vervelends gebeurd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven