Malta

06-08-2012 18:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is hier iemand die al ns in Malta is geweest? Lijkt me mooi maar hoor er ook mindere verhalen over. Ik ga alleen dus wil weten of t wel veilig is. Bedankt
Een vriendin van me is er geweest maar die vond het tegenvallen. Dat kwam deels doordat hun appartement niet was wat er van beloofd was, en deels doordat er, naar haar mening, geen prettige stranden waren (alleen maar kiezelstranden geloof ik).
2 x geweest. Stranden vallen enigszins tegen. Vond het leven daar prijzig. Weinig variatie in eten. Het was ontzettend warm & zeer droog. En ik vond de mensen erg onvriendelijk. Wellicht ooit voor herhaling vatbaar, want niet te ver reizen en toch het gevoel hebben ver weg te zijn qua cultuur en sfeer. Wel bijzonder land!
Ik heb er 3 maanden gewoond en vond het heerlijk. Rondom de baaien heb je juist veel zandstrand! St. Pauls Bay bijvoorbeeld. Het is een prima eiland om alleen naartoe te gaan. Als je geen fanatieke stapper bent (St. Julians) en je blijft uit de buurt van Albert Town dan zit het met de veiligheid wel snor. Ik kan je het westen en het oosten van het eiland goed aanraden (Valletta, Sliema, Marsaskala, Zabbar, Buggiba). St. Pauls is vooral gevuld met toeristen-ressorts en daarom erg gemakkelijk en goed geregeld. Lees zoover.nl voor de juiste hotel-keuze! Hoe lang ben je van plan te gaan?
Hoi,

Een tijdje geleden is hier ook al een vraag over geweest, kijk hier eens:forum.viva.nl/forum/list_message/12294398

(hier heb ik ook mijn mening gegeven over malta)

Of anders even zoeken! Er zijn meerdere berichten over.

Succes!
Ik vond Malta op zich niet zo veel aan qua bezienswaardigheden maar voor een weekje kun je naast het zonnenbaden en zwemmen best wel wat geinige dingen ondernemen. Ik vond het eten juist wel erg goed op het eiland, ligt er natuurlijk maar net aan in welke tenten je komt.

Wij zatten in dit hotel http://www.thepalacemalta.com/

Aanrader.
Wij vonden Malta heel mooi. We zaten aan het zandstrand van Mellieha. We hadden daar ook een super hotel met goed eten. We hebben leuke excursies gedaan en heerlijk gezwommen en gesnorkeld. We zijn het er beide over eens dat we er beslist nog eens naar terug willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven