buurjongen
maandag 6 augustus 2012 om 21:59
ik ben een vrouw van 65 .
en ik heb een buurjongen van 21 die graag naar mijn borsten kijkt
probeert altijd een praatje met mij aan te knopen maakt dubbelzinnige opmerkingen naar me.
ik vind hem ook heel leuk en hij volgens mij ook.
ik zou best een avontuurtje met hem willen.maar hoe pak ik dat aan, zonder echt aan te geven wat ik nou eigenlijk wil
groetjes linda
probeert altijd een praatje met mij aan te knopen maakt dubbelzinnige opmerkingen naar me.
ik zou best een avontuurtje met hem willen.maar hoe pak ik dat aan, zonder echt aan te geven wat ik nou eigenlijk wil
groetjes linda
maandag 6 augustus 2012 om 22:51
quote:Elynn schreef op maandag 06 augustus 2012 22:14 Flaneer 's een paar keer met je rollator voor z'n raam en werp een wulpse blik naar binnen."Flaneer 's een paar keer met je rollator voor z'n raam en werp een wulpse blik naar binnen.
Ja precies ... Succes gegarandeerd meid !
Doe je het wel veilig !!!
Ja precies ... Succes gegarandeerd meid !
Doe je het wel veilig !!!
maandag 6 augustus 2012 om 23:28
quote:mature_linda schreef op 06 augustus 2012 @ 21:59:
groetjes linda
Lieve Mature_Linda,
Ik zou hem binnenkort eens vragen of hij je gras komt maaien ( hihi ) of bijv. een kozijntje komt schilderen, of een ander klusje.
En als hij dan lekker bezig is ( hihi) hem een koel biertje aanbieden. Waarschijnlijk zegt hij wel ja op dat biertje. Als hij aan het pijpje zuigt, zou ik zeggen dat ik ook graag aan zijn pijp wil zuigen.
Et voilla, gaan met die banaan.
Groetjes en kusjes,
2biject.
groetjes linda
Lieve Mature_Linda,
Ik zou hem binnenkort eens vragen of hij je gras komt maaien ( hihi ) of bijv. een kozijntje komt schilderen, of een ander klusje.
En als hij dan lekker bezig is ( hihi) hem een koel biertje aanbieden. Waarschijnlijk zegt hij wel ja op dat biertje. Als hij aan het pijpje zuigt, zou ik zeggen dat ik ook graag aan zijn pijp wil zuigen.
Et voilla, gaan met die banaan.
Groetjes en kusjes,
2biject.
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:33
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:18
quote:mature_linda schreef op 07 augustus 2012 @ 18:30:
Sorry voor de zins opbouw ik heb nog moeite met de taal met schrijven
Ik woon nog maar 7 jaar in holland.
En ik ben geen pubber meer zoals veel van jullie denken
Groetjes lindaDe ouderdom schrijdt wel heel erg hard voort he? Je gaat steeds rotter schrijven.
Sorry voor de zins opbouw ik heb nog moeite met de taal met schrijven
Ik woon nog maar 7 jaar in holland.
En ik ben geen pubber meer zoals veel van jullie denken
Groetjes lindaDe ouderdom schrijdt wel heel erg hard voort he? Je gaat steeds rotter schrijven.