tease and denial

08-08-2012 12:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben en het toepassen in hun relatie ?

Ann
nee
Home is where your wifi connects automatically.
nee
Verklaar U nader!
It's never too late start living!
Als in plagen en met een onschuldig gezicht zeggen dat je het niet hebt gedaan?

Vast wel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jij wel?
Tease:

''Schatje, heb je vanavond zin in verse zalm met spinazie en een witte wijnsaus in plaats van het prakje van gisteren?''

Wederhelft: ''Lekker schat! Doe jij even boodschappen dan?''

Denial:

''Boodschappen? Ik weet van niks?''

Zo?
Jij heet anne4skin?

Ehm... een hele mooie shemale die geniet van de verrassing als haar broekje uit gaat?
quote:charlottecharles schreef op 08 augustus 2012 @ 13:03:

Tease:

''Schatje, heb je vanavond zin in verse zalm met spinazie en een witte wijnsaus in plaats van het prakje van gisteren?''

Wederhelft: ''Lekker schat! Doe jij even boodschappen dan?''

Denial:

''Boodschappen? Ik weet van niks?''

Zo?
Gaat het om een vorm van Femdom of zo? Geen ervaring mee maar wel iets waar je voorzichtig mee moet zijn en beiden mee akkoord moet zijn lijkt me.
Ik ben benieuwd wat je daarmee bedoelt Anne-voorhuid. Verklaar je nader!
Neen.
quote:anne4skin schreef op 08 augustus 2012 @ 12:43:

Hoi,

Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben en het toepassen in hun relatie ?

Ann

Hoi Anne,

Ik ben geen vrouw, maar heb daar veel ervaring mee als sub, en wij passen het toe in onze (femdom) relatie. Zie ook een oudere topic "femdom" op deze forum. Ik haal het niet op omdat op deze forum toch te weinig mensen zijn die het begrijpen en/of daar belangstelling in hebben, maar je kunt het altijd lezen.
Dus "Tease and Denial".

Vrij vertaald "Uitdagen en verbieden".

Dat we het even weten.
quote:Alisio schreef op 08 augustus 2012 @ 14:18:

[...]

Hoi Anne,

Ik ben geen vrouw, maar heb daar veel ervaring mee als sub, en wij passen het toe in onze (femdom) relatie. Zie ook een oudere topic "femdom" op deze forum. Ik haal het niet op omdat op deze forum toch te weinig mensen zijn die het begrijpen en/of daar belangstelling in hebben, maar je kunt het altijd lezen.

Ah, dank voor de verwijzing, dat maakt een hoop duidelijk. De vrouw bepaalt wanneer de man een orgasme mag krijgen. Zij krijgt dus de power in de relatie en kan de man klusjes voor haar laten doen, waardoor zij als een prinses wordt behandeld. Zijn beloning bestaat uit een orgasme.

Voor mij is dit totaal nieuw, maar mijn vriendin speelt dit spelletje al een tijdje geloof ik.
En wat is daar dan leuk aan?
quote:alfa-man schreef op 08 augustus 2012 @ 14:39:

[...]

Voor mij is dit totaal nieuw, maar mijn vriendin speelt dit spelletje al een tijdje geloof ik.Zonder dat jij het weet?
quote:rob_uit_zeist schreef op 08 augustus 2012 @ 14:36:

Dus "Tease and Denial".

Vrij vertaald "Uitdagen en verbieden".

Dat we het even weten.Denial is toch ontkennen?
quote:Yvonne77 schreef op 08 augustus 2012 @ 14:49:

[...]

Zonder dat jij het weet? Ja, dat besef ik nu pas.
quote:NYC schreef op 08 augustus 2012 @ 14:47:

En wat is daar dan leuk aan?Tja, voor de vrouwen lijkt het me duidelijk wat er leuk aan is, die hoeven het huishouden niet meer te doen. Voor de mannen schijnt het zoiets te zijn als spanning dat ze van de vrouw afhankelijk zijn voor hun orgasme, een soort slaaf zeg maar.
quote:Yvonne77 schreef op 08 augustus 2012 @ 14:49:

[...]

Zonder dat jij het weet? Echt waar hoor. Als ik een flinke klus thuis doe, dan is vriendin heel blij met me en dat laat ze in bed dan duidelijk merken. Is voor mij weer een motivatie om de volgende keer weer wat anders aan te pakken. Ik heb er alleen nooit zo bij stilgestaan dat ze dat bewust doet. Beetje dom van me misschien. Vrouwen zijn doortrapte wezens, dat zou ik toch moeten weten.
quote:alfa-man schreef op 08 augustus 2012 @ 14:57:

[...]

Ja, dat besef ik nu pas.Hoe kun je dat nu opeens ontdekken? Is die peniskooi je nog niet eerder opgevallen?

quote:Yvonne77 schreef op 08 augustus 2012 @ 14:50:

[...]

Denial is toch ontkennen?Het kan ook (iemand iets) ontzeggen betekenen.
Known to cause insanity in laboratory mice
Maar gaat het dan om het uitstellen van de seks zelf of alleen het orgasme? Want ik kan me niet voorstellen dat je midden in een vrijpartij ineens tegen je partner zegt: voor we verder gaan eerst de container buiten zetten! En dat hij/zij dat dan doet en ook nog zin heeft om verder te gaan. Ik zou het echt een turn-off vinden.
Ik heb geen verstand van femdom, heeft mijn interesse ook niet, maar zitten die stekels niet aan de verkeerde kant van de peniskooi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven