tease and denial

08-08-2012 12:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben en het toepassen in hun relatie ?

Ann
quote:Yvonne77 schreef op 08 augustus 2012 @ 15:06:

[...]

Hoe kun je dat nu opeens ontdekken? Is die peniskooi je nog niet eerder opgevallen?

[afbeelding]

Een peniskooi! De tegenhanger van de kuisheidsgordel. Geweldig!
quote:stout1975 schreef op 08 augustus 2012 @ 15:07:

Ik heb geen verstand van femdom, heeft mijn interesse ook niet, maar zitten die stekels niet aan de verkeerde kant van de peniskooi?
quote:alfa-man schreef op 08 augustus 2012 @ 15:03:

Echt waar hoor. Als ik een flinke klus thuis doe, dan is vriendin heel blij met me en dat laat ze in bed dan duidelijk merken. Is voor mij weer een motivatie om de volgende keer weer wat anders aan te pakken. Ik heb er alleen nooit zo bij stilgestaan dat ze dat bewust doet. Beetje dom van me misschien. Vrouwen zijn doortrapte wezens, dat zou ik toch moeten weten.

Ik weet nu waarom je zo lacht tijdens het schoonmaken alfa-man.
quote:alfa-man schreef op 08 augustus 2012 @ 15:09:

[...]

Een peniskooi! De tegenhanger van de kuisheidsgordel. Geweldig!Is een tijdje geleden een topic over geweest. Ik had er nog nooit van gehoord, maar kennelijk zijn er mannen die dat geil vinden. Lijkt me alleen zo lastig als zij de sleutel kwijt raakt.
quote:Yvonne77 schreef op 08 augustus 2012 @ 15:10:

[...]

Is een tijdje geleden een topic over geweest. Ik had er nog nooit van gehoord, maar kennelijk zijn er mannen die dat geil vinden. Lijkt me alleen zo lastig als zij de sleutel kwijt raakt.Voor mij ook de eerste keer dat ik ervan hoor. Weer wat geleerd vandaag!
quote:Yvonne77 schreef op 08 augustus 2012 @ 15:10:

Lijkt me alleen zo lastig als zij de sleutel kwijt raakt.

Dan met het hele gevalletje naar de eerste hulp.

Dan sta je pas goed voor lul.
Jij hebt geen slijptol in de schuur liggen Rob?
quote:rob_uit_zeist schreef op 08 augustus 2012 @ 15:14:

[...]

Dan met het hele gevalletje naar de eerste hulp.

Dan sta je pas goed voor lul.Klinkt meer Jackass-achtig.
quote:stout1975 schreef op 08 augustus 2012 @ 15:16:

Nope, maar jij toch wel stout?

Jij bent van alle markten thuis en bent vast op alles voorbereid.
nee hoor, genoeg markten waar ik niets van lust,
quote:Yvonne77 schreef op 08 augustus 2012 @ 15:06:

[...]

Hoe kun je dat nu opeens ontdekken? Is die peniskooi je nog niet eerder opgevallen?

[afbeelding]Goed Yvonne, de kooi die je laat zien is natuurlijk too much. Dat soort voorwerpen behoren tot de echte "hardcore" BDSM. Maar er bestaan kleinere en vooral flexiebele kooien volgens hetzelfde principe (gemaakt van siliconerubber) die je volkomen ongemerkt kunt dragen.
quote:stout1975 schreef op 08 augustus 2012 @ 15:16:

Gut Stout.... Hoe jij toch altijd weer in mum van tijd de meeste topics om zeep weet te helpen.... *L*

Ik bewonder je....
C
quote:anne4skin schreef op 08 augustus 2012 @ 12:43:

Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben en het toepassen in hun relatie ?

Hoewel jouw nick annaforeskin bij mij argwaan oproept is het antwoord: ja, zeker, af en toe, en in milde vorm.... Heb ervaren dat het voor beide partners bijzonder spannend, prikkelend, en opwindend kan zijn.
C
quote:NYC schreef op 08 augustus 2012 @ 15:06:

Maar gaat het dan om het uitstellen van de seks zelf of alleen het orgasme? Want ik kan me niet voorstellen dat je midden in een vrijpartij ineens tegen je partner zegt: voor we verder gaan eerst de container buiten zetten! En dat hij/zij dat dan doet en ook nog zin heeft om verder te gaan. Ik zou het echt een turn-off vinden.

Nee NYC. Wij hebben het geprobeerd uit te leggen in de topic "femdom" destijds, maar het is moeilijk. Je moet het los koppelen van het traditionele seks. Femdom is voor sommigen een erotische spel, voor anderen een levensstijl. Maar in alle gevallen is het een soort psychologische spel die bedoeld is om de emoties en de fantasie te triggeren bij zowel de man als de vrouw. De vrouw neemt plezier om de man (in erotische wijze) te "treiteren" (teasen) en maakt misbruik van zijn verlangen (naar seks !) om hem te besturen, en de man vindt het spannend om te wachten wat zijn lot zal worden, of hij wel of niet een orgasme gaat krijgen, enz....

Het "spel" begint dus veel eerder dan de daad zelf (soms uren daarvoor), als er daad is, want de vrouw kan natuurlijk over gaan tot denial waarbij hij dan aan de rand van de orgasme wordt gebracht, maar zonder orgasme te krijgen.

Normaal zou een man zeggen: "ben jij gek, jij orgasme en ik niet ?? No way". Maar in dit geval is er sprake van een samenspel, waarbij de man opwinding vindt bij de denial en het besef dat zijn vrouw de macht heeft en beslist wat er gebeurt. De opwinding komt in dat geval dus niet van de orgasme zelf, maar wordt gegenereerd door de hele scenario die door beide voorafgaand (uren of zelfs dagen) wordt gecreeërd. Natuurlijk wil de man alleen één ding: zijn orgasme krijgen maar daar beslist ze over en dat is wat hem boeit. Ingewikkeld, he ?

Het voordeel is wel (voor zowel de vrouw als de man) dat de opwinding niet alleen hoog is op het moment van de daad en kort daarvoor (het voorspel), maar begint al veel eerder. En kan dus zo gebeuren dat je een hele dag "geil" rondloopt.
quote:Alisio schreef op 08 augustus 2012 @ 16:37:

[...]kan dus zo gebeuren dat je een hele dag "geil" rondloopt.*knikt instemmend* en dit laatste aspect is - als resultaat - één van de interessante kanten er van
C
quote:naughtyclaudia schreef op 08 augustus 2012 @ 16:43:

[...]

*knikt instemmend* en dit laatste aspect is - als resultaat - één van de interessante kanten er van*knikt instemmend* één van de interessante kanten . Een andere is dat de vrouw meer invloed heeft op soms grote ergenissen thuis zoals het gebrek aan aandacht of te weinig doen in het huis .....
quote:Alisio schreef op 08 augustus 2012 @ 16:37:

[...]

Nee NYC. Wij hebben het geprobeerd uit te leggen in de topic "femdom" destijds, maar het is moeilijk. Je moet het los koppelen van het traditionele seks. Femdom is voor sommigen een erotische spel, voor anderen een levensstijl. Maar in alle gevallen is het een soort psychologische spel die bedoeld is om de emoties en de fantasie te triggeren bij zowel de man als de vrouw. De vrouw neemt plezier om de man (in erotische wijze) te "treiteren" (teasen) en maakt misbruik van zijn verlangen (naar seks !) om hem te besturen, en de man vindt het spannend om te wachten wat zijn lot zal worden, of hij wel of niet een orgasme gaat krijgen, enz....

Het "spel" begint dus veel eerder dan de daad zelf (soms uren daarvoor), als er daad is, want de vrouw kan natuurlijk over gaan tot denial waarbij hij dan aan de rand van de orgasme wordt gebracht, maar zonder orgasme te krijgen.

Normaal zou een man zeggen: "ben jij gek, jij orgasme en ik niet ?? No way". Maar in dit geval is er sprake van een samenspel, waarbij de man opwinding vindt bij de denial en het besef dat zijn vrouw de macht heeft en beslist wat er gebeurt. De opwinding komt in dat geval dus niet van de orgasme zelf, maar wordt gegenereerd door de hele scenario die door beide voorafgaand (uren of zelfs dagen) wordt gecreeërd. Natuurlijk wil de man alleen één ding: zijn orgasme krijgen maar daar beslist ze over en dat is wat hem boeit. Ingewikkeld, he ?

Het voordeel is wel (voor zowel de vrouw als de man) dat de opwinding niet alleen hoog is op het moment van de daad en kort daarvoor (het voorspel), maar begint al veel eerder. En kan dus zo gebeuren dat je een hele dag "geil" rondloopt.Maar bedoel meer dat er op een gegeven moment toch een punt komt (lijkt mij?) waarop je die opwinding kwijt bent, zonder dat je een orgasme hebt gehad? Probeer me in te denken hoe het is om te ervaren, maar ik zou er op een gegeven moment denk ik gewoon geen zin meer in hebben, opnieuw in de stemming gebracht worden etc. in plaats van dat er een spel gespeeld wordt dat al uren van te voren is begonnen.
quote:NYC schreef op 08 augustus 2012 @ 20:25:

[...]

Maar bedoel meer dat er op een gegeven moment toch een punt komt (lijkt mij?) waarop je die opwinding kwijt bent, zonder dat je een orgasme hebt gehad? Probeer me in te denken hoe het is om te ervaren, maar ik zou er op een gegeven moment denk ik gewoon geen zin meer in hebben, opnieuw in de stemming gebracht worden etc. in plaats van dat er een spel gespeeld wordt dat al uren van te voren is begonnen.Nee, je blijft lang opgewonden, doordat je nooit van tevoren weet of je wel of niet een orgasme wordt toegelaten. En zolang je opgewonden bent, ben je meer attent en doe je meer. Heel digitaal. Pas vanaf het moment dat je een orgasme hebt gehad (door toelating van je D of via masturbatie) vervalt de zin. Dat is ook de reden waarom het voor de vrouw zo belangrijk is om controle te houden over zijn orgasmes. Sommige mannen kunnen hun opwinding niet inhouden en masturberen vaker. In die gevallen biedt een soepele kooi van siliconen rubber de oplossing. Ze houdt de sleutel veilig. Dat laatste is al wat "kinky" maar erg spannend en ze is dan zeker dat er niets gebeurt in haar afwezigheid.
Ervaring mee. Kan ontzettend leuk zijn. Maar waarom vraag je dat?
Anne, kan je ons laten weten waarom je dat vroeg ?
Anne is ook een mannennaam in sommige krochten van NL.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Alisio schreef op 08 augustus 2012 @ 21:26:

[...]

Nee, je blijft lang opgewonden, doordat je nooit van tevoren weet of je wel of niet een orgasme wordt toegelaten. En zolang je opgewonden bent, ben je meer attent en doe je meer. Heel digitaal. Pas vanaf het moment dat je een orgasme hebt gehad (door toelating van je D of via masturbatie) vervalt de zin. Dat is ook de reden waarom het voor de vrouw zo belangrijk is om controle te houden over zijn orgasmes. Sommige mannen kunnen hun opwinding niet inhouden en masturberen vaker. In die gevallen biedt een soepele kooi van siliconen rubber de oplossing. Ze houdt de sleutel veilig. Dat laatste is al wat "kinky" maar erg spannend en ze is dan zeker dat er niets gebeurt in haar afwezigheid.Oke, maar dan is het dus iets dat alleen (of meestal?) gespeeld wordt met een man in de onderdanige/afhankelijke positie, om het zo maar even te noemen? Want ik kan mij niet voorstellen dat ik zelf nog zin heb in een orgasme, als het steeds uitgesteld wordt, al helemaal niet als ik eerst allerlei taakjes moet uitvoeren voor ik eindelijk tot het orgasme zou "mogen" komen. Dan zou ik het denk ik op een bepaald moment echt gehad hebben en kan het misschien dagen duren voor ik weer in de mood ben.
Ik vraag het omdat ik het tegenkwam op internet en het herkende. Ik was altijd een echte pleaser, maar merk nu in mijn huidige relatie dat door dat af en toe niet te zijn of het te doseren je veel spanning kunt creeeren. Het aanwakkeren van verlangen (of geilheid) bij mijn vriendje doet ook wat bij mij. Die sluimerende sexuele spanning vind ik dus heerlijk en hij ook.
quote:NYC schreef op 09 augustus 2012 @ 12:27:

[...]

Oke, maar dan is het dus iets dat alleen (of meestal?) gespeeld wordt met een man in de onderdanige/afhankelijke positie, om het zo maar even te noemen? Want ik kan mij niet voorstellen dat ik zelf nog zin heb in een orgasme, als het steeds uitgesteld wordt, al helemaal niet als ik eerst allerlei taakjes moet uitvoeren voor ik eindelijk tot het orgasme zou "mogen" komen. Dan zou ik het denk ik op een bepaald moment echt gehad hebben en kan het misschien dagen duren voor ik weer in de mood ben.Kijk ook naar de reactie van Anne hierboven. Dat geeft je een idee van wat de vrouw voelt op een gegeven moment (niet altijd in het prille begin). Je moet iets voelen voor dominantie/onderdanigheid anders is het moeilijk te begrijpen (denk ik). Voor mij is het vanzelfsprekend (maar ik herken mij daar in). Het uitstellen van orgasme is frustrerend voor de man, dat klopt. Maar je wordt er alleen opgewonder van, en haalt (vreemd genoeg) meer energie uit die frustratie. Dat compenseert. Het is niet de bedoeling dat die frustratie wekenlang duurt (behalve als jij straf hebt doordat je bijvoorbeeld stiekem hebt zitten masturberen), want dat houdt niemand vol. Ik geloof dus niet gauw die verhalen op internet dat een man wekenlang zonder orgasme wordt gehouden. Bij langere periodes onthouding past de vrouw soms een milking toe. Bij een milking ejaculeer je, maar zonder orgasme. Dat kan (schijnbaar want zo ver ben ik nog niet gekomen) door massage van de prostaat met - bijvoorbeeld - de vinger of een voorbinddildo. Van een milking heeft de man geen orgasme (en daardoor schijnt de opwinding niet te verminderen, waardoor zijn aandacht voor haar blijft bestaan) maar de psychische en fysieke effecten om door haar genomen te worden (en de voorbereiding daarop) zijn enorme genotsmomenten en compenseren ruimschots.
Ik denk inderdaad dat er al een bepaalde 'triggering' voor het machtsspel moet zijn, want je legt het heel goed en nauwkeurig uit, maar ik kan me er nog steeds heel weinig bij voorstellen.

Misschien ook omdat een man zijn orgasme (of de spanning daar naar toe) anders beleeft dan een vrouw?

Maar misschien komt het ook doordat een man vaker/sneller behoefte heeft aan orgasmes en dit erg samenhangt met een (al eerder opgebouwde) spanning? Ik kan bijv. al voldoende hebben aan het opgewonden gevoel, zie het orgasme niet per definitie als een eindpunt/beloning, dus als dat onderbroken zou worden, omdat ik eerst wat moet doen voor we verder gaan, dan ebt de opgewondenheid snel weg. Kan die wel weer terugkrijgen, maar dan is er voor mijn gevoel een nieuwe vrijpartij begonnen. Bij mannen werkt dat anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven