Bar Too Much *****198*****

14-07-2012 23:50 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Doe mij maar een koffie en een peper. Djeez, wat ben ik duf.
Gezellig, Joopp Mijn oudste dochter wil ook een kleur, maar ik vind haar te jong. Wat zij natuurlijk idioot vindt.
Hoi Joop en Yet.

Ja, belachelijk dat dat niet eens mag! Wat ben jij toch streng
Verschrikkelijk streng, Jo. Ik kwam op haar leeftijd gewoon ineens thuis met een punkkoppie met blauwe pluk. Mijn eigen plan en uitgevoerd door een handige vriendin. Schrokken ze thuis best even van Heb ik mijn dochter niet verteld natuurlijk, want ik ben benieuwd of en wanneer zij dit soort beslissingen zelf gaat nemen.
Mijn dochter is tuulk al een stuk ouder dus die beslist dat ook al jaren zelf.

Ik heb de smurrie er weer ingegooid en het is weer donkerderderder. Die griet staat alles dus ook dit staat goed haha....maar ik hou toch meer van de oorspronkelijk geknutselde kleur

Maar ze is zelf heulemaal blij dus is mams ook blij.

En zij verft ook het haar van moi dus moet haar goed te vriend houden

Wijn!!
Over haren verven gesproken.............

Ik moet ook eigenlijk nodig weer.
Ik vind de kleur van mijn haar eigenlijk best wel heel mooi, zou niet andere kleur willen, stom hè ??
quote:Jonari schreef op 08 augustus 2012 @ 19:17:

Over haren verven gesproken.............

Ik moet ook eigenlijk nodig weer.Ik ook al 1 jaar lang, doe ut niet meer,lama gaan, kost een hoop duitjes en valt niet meer te redden
Ha die Bloem. Gewoon de natuur zijn gang laten gaan kan ook natuurlijk. Ga ik over een jaar of 20 ook doen, voorlopig blijven we de grijze haren nog een beetje verdoezelen
Goedemorgen.

Ik heb vannacht een olympische finale gezwommen.

Was alleen vergeten om mijn badpak aan te trekken.

Had je wel een badmuts op?
Badmuts? Dat weet ik niet.
Goed bezig, Mir! Gewonnen?

Ik ben zelfs in mijn dromen niet sportief.
Yet, ik was de enige zwemmer, dus ja, ik heb gewonnen.

Ik had in mijn droom wel door dat ik aan het dromen was, maar ik was toch een heel klein beetje bang dat ik mss echt in mijn nakie door het zwembad liep.

Straks zwemmen met jongste, badpak mee. En aan.
Het is lekker weer om te zwemmen.

Ik ga zo naar de bibliotheek. Heb geen nieuw boek meer en dat kan natuurlijk niet.

Misschien wordt het toch eens tijd voor een e-reader. Zit er al een tijdje over te denken om er toch maar een aan te schaffen.
quote:Jonari schreef op 09 augustus 2012 @ 12:27:

Het is lekker weer om te zwemmen.

Haha, we gaan naar een binnenbad.

Ik heb een tablet, daar kan ik ook boeken op e-readen tuulk, maar dat doe ik (nog) niet. gewoon, omdat ik me er nog steeds niet in verdiept heb.
De Vader heeft tijden geleden heel veel boeken op mijn tablet gezet, maar heb nog niet eens bekeken welke. Ik heb nog zat echte boeken, en kan het ook niet laten steeds weer nieuwe te kopen.
e reader doe ik niet aan, ik wil ouderwetsch een boek in mn klouwe houwe..................
Dat dacht ik ook altijd Joopp, maar sinds ik op de iPad van K. een boek gelezen heb, denk ik er toch iets anders over.

Koffie!
En toen zouden we bij Ikea eten, bus erheen, in de rij in het reataurant, balletjes voor de jongens, saté voor mij, in de rij bij de kassa, wil ik afrekenen: geen portemonnee.

Eten kon dus weg, wij weer met de bus naar huis. Oudste kwaad, die had onwijs honger. Uur nadat we vertrokken waren we weer thuis.

Portemonnee lag gelukkig op tafel.

Koopavond, dus voorstel om even iets in het winkelcentrum te eten. Daarheen gefietst, restaurantje uitgezocht, menukaart bestudeerd, komt de bediening melden dat de keuken dicht is, omdat het zo rustig was. Oudste bijna ontploft.

Ander tentje had eindelijk eten.
Jeetje Mir, ik zou maar gauw naar bed gaan. Dit is echt jullie dag niet

Wel fijn dat je portemonnee gewoon op tafel lag anders heb je dat er ook nog eens bij.
Ja, portemonnee kon eigenlijk niet gejat zijn, maar ik kon me ook niet voorstellen dat ie niet in mijn tas zat, dus was toch wel een tikkie nerveus.

Gelukkig nu alles weer ok, en nu mag ik nog een keer naar Ikea.
Dat vind jij toch helemaal niet erg

Ik ga even 'De slimste mens' kijken. Tot later!
Jee, op die manier is uit eten juist gecompliceerder dan zelf koken. Ik heb mezelf vandaag flink uitgesloofd in de keuken. Zelfgemaakte soep, kipdelen uit de oven, gegrillde mergues, rijstschoteltje met linzen, ui, knof, tomaten en kaas uit de oven, salade van boontjes en aalbessen als toetje. Plof!!!

Miniman heeft helaas niet meegegeten. Die viel in slaap toen ij naar de soep keek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven