Wakkere Vivadames 2!

08-08-2012 18:40 3014 berichten
The saga continues!

Waar alle wakkere dames gezellig kunnen kletsen over uiteenlopende onderwerpen. Van Alan Rickman tot zentangle patronen: het komt allemaal aan bod in dit nieuwe, frisse topic!

Ook hier weer een kaarsje voor iedereen die niet zo lekker in zijn vel zit door ziekte, kwakkelen of andere omstandigheden.

Alle reacties Link kopieren
Niets schokkends gebeurd hier. Het was best een zware werkdag.

OS vind ik best leuk om te zien. Niet alles hoor maar (baan)-wielrennen turnen zwemmen en Paardensport (springen) heb ik wel gevolgd.

Mv Jij gaat een leuke dag hebben morgen! Ik ben blij voor je dat je je katten weer bij je kan hebben!
Watervrouw aardig dat je die vrouw even mee liet lopen voor een telefoongids.

Was de musical leuk?
Ik heb van Ranomi genoten! Omdat ze uit volle borst en Wilhelmus meezingt en omdat ik haar gewoon heel erg mooi vind.

Niet alleen de buitenkant hoor, ook als ze praat En die beelden van die broer
Ik ga slapen, trusten!
Truste Peen!
quote:lady-voldemort schreef op 09 augustus 2012 @ 21:36:

Hoest met jou nu MV?

Ja wel lekker eigenlijk. Nog een paar hinderlijke mankementen maar veel gaat allemaal de goede kant op. Ik ben heel benieuwd naar de controle op 21 aug.

En bevalt je nick-change?

Truste Wortel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Slaap lekker Wordtel.
Ik hoop dat ik morgen weer een beetje normaal functioneer. Ben al een paar dagen een soort zombie. typen gaat ook moeilijker, mijn vingers doen niet helemaal wat ik wil.

Het is nu gewoeg geweest, ik wil morgen weer opstaan met ZIN.
Fijn dat het de goede kant op gaat. En ik zag dat je je poessies ook weer bij je hebt? Fijn!

Nickchange bevalt goed. Ik log alleen nog steeds in op groentsoep, en dan schrik ik me elke keer dood als ik een foutmelding krijg .
quote:Moonlight82 schreef op 09 augustus 2012 @ 22:12:

Ik hoop dat ik morgen weer een beetje normaal functioneer. Ben al een paar dagen een soort zombie. typen gaat ook moeilijker, mijn vingers doen niet helemaal wat ik wil.

Het is nu gewoeg geweest, ik wil morgen weer opstaan met ZIN.Ik hoop met je mee Moon. Een afgepaste dosis ZIN maakt het leven een stuk gemakkelijker .
quote:lady-voldemort schreef op 09 augustus 2012 @ 22:13:

Fijn dat het de goede kant op gaat. En ik zag dat je je poessies ook weer bij je hebt? Fijn!

Nickchange bevalt goed. Ik log alleen nog steeds in op groentsoep, en dan schrik ik me elke keer dood als ik een foutmelding krijg .

Hahahah, ja als je een melding krijgt van `your banned forever` zou ik ook van schrikken .

Nee morgenmiddag ga ik de katten halen. Nog eventjes wachten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 augustus 2012 @ 22:19:

[...]

Nee morgenmiddag ga ik de katten halen. Nog eventjes wachten.Oh, dan ga jij inderdaad morgen een leuke dag tegemoet! Veel knuffelplezier alvast .
Dames klets nog fijn door. Ik ga slapen. Weltrusten voor straks.
Truste AR. Ik ga zo ook stijgen denk ik.
Dank je Lady. t Komt wel weer, tot kort geleden barstte ik nog van de ZIN. Alleen even ingestort...

Morgen vast beter.
quote:Moonlight82 schreef op 09 augustus 2012 @ 22:01:

Ik heb van Ranomi genoten! Omdat ze uit volle borst en Wilhelmus meezingt en omdat ik haar gewoon heel erg mooi vind.

Niet alleen de buitenkant hoor, ook als ze praat En die beelden van die broer

En ze is in het noorden opgegroeid, nuchtere familie dus . Kwam ergens een docu tegen over OS van 1936 en 1948. Oud-OSers diep beledigd dat sporters tegenwoordig betaald worden (salaris in trainigstijd), betaling zou hen destijds diskwalificatie opgeleverd hebben. Ze vonden dat het tegenwoordig alleen maar (steeds meer) om het winnen gaat...

Deze staat op facebook:

Hoe gaat het met jullie? Ik heb al een paar dagen nauwelijks internet
Hey Ans! We misten je al.
Musical was leuk. Publiek van 3 tot 70+. 70+er liep haast swingend de zaal uit. Veel acteurs met dubbelrollen, knappe/leuke overgangen qua decor. Youtube nog niet gecheckt, zal ondanks het verbod best wel eens wat gefilmd zijn. Nog tot zondag in Amsterdam, of het daarna weer ergens anders heen gaat weet ik eigenlijk niet.

Zeemeerminnen en -man bleven consequent een soort buikdans doen als de scene onder water was Lollige/mooie vindingen voor uitbeelden van allerlei zeedieren.

Verhaal verklap ik verder niet
Leuk dat de musical leuk was WV. Ik ben gek van musicals.

Ha Jo, heb je nog zin zaterdag? Ja toch hè? Het wordt prima weer iig

Ik kreeg net het boekje binnen met het nieuwe cursusaanbod voor komende herfst/winter. Er staat line-dance in! Tjonge, wat moet ik nou. Het lijkt me hartstikke leuk, maar wel oubollig haha
Hoi meisjes. Wat een heerlijk weer was het vanavond. Zat net nog op de fiets zonder jas.
Ans oubollig, kan jou het schelen. Je vond het onwijs leuk. Dus ik zeg "DOEN!".
Klinkt leuk Watervrouw!

Ja hoor Ans, heb er erg zin in. Heb je al een toeristische route voor me uitgestippeld?

Ha die Moos, ja lekker weer he, we hebben helemaal buiten gegeten. Eindelijk zomer
He Moos!

Ik ben reuze benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven