humping

09-08-2012 14:27 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik een nieuwe vriendin en zij kan enkel op een, euh, vreemde manier een orgasme bereiken: enkel door het duwen/drukken van haar vagina op een voorwerp; in casu: mij dus

Dan ligt ze op mij en drukt tegen mij, zodat ze haar hoogtepunt bereikt. Fijn voor haar, maar voor mezelf is dit nogal moeilijk. Ik ben gewend om een vrouw een orgasme te "geven" en niet om als gebruiksvoorwerp te dienen en te ondergaan hoe ze klaarkomt. Als man zijnde, vind ik dit zelfs niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Na enige research op het internet blijkt dit "humping" te heten. Zijn er nog vrouwen die zo klaarkomen? En kan dit ook "verholpen" worden?
Ik vind het niet vervelend wanneer mijn vriendin zich 'klaarhumpt' op mij.
Ik denk dat er veel meer vrouwen humpen dan je denkt hoor .

Het gaat toch om de wrijving en in welke positie of hoe het gedaan wordt boeit toch niet .
Uiteindelijk is een clitoris een minipiemeltje, en bij een piemel wordt er ook gestimuleerd door de wrijving met de voorhuid. Heel normaal dus.
@lady_dana

Ik heb precies hetzelfde. Eigenlijk altijd gedacht dat ik een buitenbeentje was.

Gelukkig kan ik tegenwoordig ook nog klaarkomen van (ruig) vingeren, maar beffen is nog nooit iemand gelukt.

Ik denk dat jouw ideeen heel nuttig zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven