Wie kijkt er ook?
maandag 13 augustus 2012 om 10:12
maandag 13 augustus 2012 om 10:17
maandag 13 augustus 2012 om 11:27
quote:slempie schreef op 13 augustus 2012 @ 10:46:
Die schrijvers hebben zich helemaal in de hoek geschreven op het einde, met allemaal rare onlogische wendingen puur om kijkers te behouden. Met het excuus dat het niet om het verhaal gaat maar om de personages.
Dit. Seizoen 1 en 2 waren fantastisch, maar daarna glij je steeds verder weg, en komen er steeds meer vragen dan antwoorden. En de antwoorden op heel veel vragen zullen nooit komen. Daar begon ik me op een gegeven moment echt aan te irriteren.
Ohja, Desmond is een snoepje!!
Die schrijvers hebben zich helemaal in de hoek geschreven op het einde, met allemaal rare onlogische wendingen puur om kijkers te behouden. Met het excuus dat het niet om het verhaal gaat maar om de personages.
Dit. Seizoen 1 en 2 waren fantastisch, maar daarna glij je steeds verder weg, en komen er steeds meer vragen dan antwoorden. En de antwoorden op heel veel vragen zullen nooit komen. Daar begon ik me op een gegeven moment echt aan te irriteren.
Ohja, Desmond is een snoepje!!
maandag 13 augustus 2012 om 11:38
maandag 13 augustus 2012 om 11:41
maandag 13 augustus 2012 om 14:15
thirza ik kijk via internet. Weet niet of ik hier een site mag plaatsen? Maar het is watchseries.eu
Daar staan ALLE series op. Kijk ik altijd en je hoeft niet te downloaden. Gorillavid, putlocker, sockshare vind ik het fijnste maar niet elke serie heeft die links. Zou er gewoon wat proberen maar voor sommigen moet je dan weer eerst iets downloaden, dat doe ik nooit.
Ik kijk nu alles achter elkaar
Daar staan ALLE series op. Kijk ik altijd en je hoeft niet te downloaden. Gorillavid, putlocker, sockshare vind ik het fijnste maar niet elke serie heeft die links. Zou er gewoon wat proberen maar voor sommigen moet je dan weer eerst iets downloaden, dat doe ik nooit.
Ik kijk nu alles achter elkaar
maandag 13 augustus 2012 om 18:24
Ik heb net even naar je link gekeken, maar is niet echt een duidelijke site...waarschijnlijk ook alles zonder ondertiteling?
Ik vind Lost al best wel een ingewikkelde serie MET ondertiteling, dus zonder wordt helemaal niets ..ik denk dat ik is op marktplaats ga struinen om te kijken of ik de serie misschien goedkoop kan vinden...
Ik kijk ook liever op tv dan internet..
Ik vind Lost al best wel een ingewikkelde serie MET ondertiteling, dus zonder wordt helemaal niets ..ik denk dat ik is op marktplaats ga struinen om te kijken of ik de serie misschien goedkoop kan vinden...
Ik kijk ook liever op tv dan internet..
dinsdag 14 augustus 2012 om 08:12
Thirza vind je het echt onduidelijk ja? Ik vind het wel een fijne site, maar ik gebruik hem ook al heel lang.
Alles is wel zonder ondertiteling inderdaad. Ik volg echt ALLE series die ik leuk vind via deze site, moet zeggen mijn engels is er zeker op vooruit gegaan.
Als ik een woord niet ken google ik het even, en dan ken ik weer een nieuw woord
Maar ik snap het wel, mijn vriend kijkt ook niet graag via inet.
Hopelijk kun je m ergens goedkoop scoren.
Sawyer is heelijk inderdaad!! Man man man....
Alles is wel zonder ondertiteling inderdaad. Ik volg echt ALLE series die ik leuk vind via deze site, moet zeggen mijn engels is er zeker op vooruit gegaan.
Als ik een woord niet ken google ik het even, en dan ken ik weer een nieuw woord
Maar ik snap het wel, mijn vriend kijkt ook niet graag via inet.
Hopelijk kun je m ergens goedkoop scoren.
Sawyer is heelijk inderdaad!! Man man man....
dinsdag 14 augustus 2012 om 08:17