Entertainment alle pijlers

Wie kijkt er ook?

13-08-2012 10:12 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort de serie LOST ontdekt! Ja, ik weet het bestaat al lang, ben bepaald geen trendsetter op dat gebied. Maar ik ben fan!

Spannend, kan bijna niet stoppen met kijken. En wat een leuke mannen. Echt van die stoere types

Wie kijkt er ook, heeft gekeken, is fan, was fan?
oeh, ik wou dat ik Lost nog nooit gezien had en er nu nog helemaal naar kon kijken...

Goede serie, hoewel niet alle seizoenen even goed zijn. En soms is de verhaallijn wel heel ver gezocht/onzinnig.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ik ben nu bijna op het eind van seizoen 2 Gelukkig ben ik ziek geweest paar dagen kon ik ongegeneerd in bed de hele dag LOST kijken

Ik ben benieuwd naar de rest van de seizoenen
Ik vond Lost een geweldige serie tot het helemaal uit de hand liep en het allemaal een beetje vaag werd. Het is echt spannend maar het lijkt net alsof de auteurs ineens zelf de draad kwijt raken...
Vanaf welk seizoen was dat ongeveer berna-v?
De eerste 2 seizoenen waren geweldig,daarna alles nog gekeken maar het was wel minder.

Ontknoping was jammer,zagen wij al van verre(seizoen 1) al aankomen...
Geweldige serie, prut end.
Seizoen 1 gezien, maar vond 't vergezocht en saai. Vraag me af wat voor ontknoping ze er aan hebben gegeven.
Ah neeee... echt? Jammer da's dan weer zo'n anticlimax!

Maar ik blijf toch kijken Nu wil ik het weten ook!
Ik zag net wel zo'n soort van groene blaadjes-vogel voorbij komen... weet niet wat dat was maar dat vond ik al een beetje te...
Die schrijvers hebben zich helemaal in de hoek geschreven op het einde, met allemaal rare onlogische wendingen puur om kijkers te behouden. Met het excuus dat het niet om het verhaal gaat maar om de personages.
Wat was dat een geweldige serie, tot ze opeens verzonnen de laatste seizoenen grondig te verneuken. Eeuwig zonde
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:slempie schreef op 13 augustus 2012 @ 10:46:

Die schrijvers hebben zich helemaal in de hoek geschreven op het einde, met allemaal rare onlogische wendingen puur om kijkers te behouden. Met het excuus dat het niet om het verhaal gaat maar om de personages.

Dit. Seizoen 1 en 2 waren fantastisch, maar daarna glij je steeds verder weg, en komen er steeds meer vragen dan antwoorden. En de antwoorden op heel veel vragen zullen nooit komen. Daar begon ik me op een gegeven moment echt aan te irriteren.

Ohja, Desmond is een snoepje!!
Oh ik was ook een echte Lost fan, idd vooral deel 1 en 2 vond ik geweldig, maar later werd het steeds ingewikkelder, en raakte ik lost in Lost

Anjapanja kijk jij de serie op dvd, of is ie toevallig weer op tv?

Ik wil hem ook graag nog wel een keer weer zien..
Zou m nog wel eens een keer op dvd willen kijken, en dan alle delen achter elkaar, misschien dat het dan beter te snappen is dan iedere keer een half jaar ofzo wachten op een nieuw deel.

Ik kon er de laatste delen iig geen touw meer aan vast knopen..
oh ik lees nu pas jouw topic titel, dus is het waarschijnlijk op tv nu?
thirza ik kijk via internet. Weet niet of ik hier een site mag plaatsen? Maar het is watchseries.eu

Daar staan ALLE series op. Kijk ik altijd en je hoeft niet te downloaden. Gorillavid, putlocker, sockshare vind ik het fijnste maar niet elke serie heeft die links. Zou er gewoon wat proberen maar voor sommigen moet je dan weer eerst iets downloaden, dat doe ik nooit.

Ik kijk nu alles achter elkaar
Ik heb net even naar je link gekeken, maar is niet echt een duidelijke site...waarschijnlijk ook alles zonder ondertiteling?

Ik vind Lost al best wel een ingewikkelde serie MET ondertiteling, dus zonder wordt helemaal niets ..ik denk dat ik is op marktplaats ga struinen om te kijken of ik de serie misschien goedkoop kan vinden...

Ik kijk ook liever op tv dan internet..
Alle seizoenen gekeken van Lost. En ja, ik ben het met de rest eens dat de schrijvers met de laatste seizoenen wel heel erg over de top en vaag gingen, maar ik kan nu nog steeds met overtuiging zeggen dat het de beste serie is die ik tot nu toe heb gezien!
Ik ben ontzettend verslaafd geweest aan Lost, maar het einde was inderdaad erg wazig. Neemt niet weg dat de eerste paar seizoenen genieten zijn! Vooral Sawyer natuurlijk
Thirza vind je het echt onduidelijk ja? Ik vind het wel een fijne site, maar ik gebruik hem ook al heel lang.

Alles is wel zonder ondertiteling inderdaad. Ik volg echt ALLE series die ik leuk vind via deze site, moet zeggen mijn engels is er zeker op vooruit gegaan.

Als ik een woord niet ken google ik het even, en dan ken ik weer een nieuw woord :D

Maar ik snap het wel, mijn vriend kijkt ook niet graag via inet.

Hopelijk kun je m ergens goedkoop scoren.

Sawyer is heelijk inderdaad!! Man man man....
Ik had de afleveringen al een keer bekeken op tv, maar ben nu alles opnieuw aan het kijken achter elkaar misschien dat ik het dan ga begrijpen

Een tip voor degene die I-tv heeft van KPN bij videotheek --> tv-series-->ABC in Demand kan je alle seizoenen gratis bekijken
Met ondertiteling trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven