Gezondheid alle pijlers

kleine verdikking

13-08-2012 12:15 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen, ik ben nieuw hier op deze forum en ben 14 jaar.

Ik had even een klein vraagje omtrent iets dat ik niet zeker ben of het normaal is of niet.

Als ik de grote schaamlippen open doe dan merk ik dat ik bovenaan de vagina er een een fijn huidje of lelletje of hoe noemen ze dat ook hangt. Het ziet er lang en dun uit en onderaan dat huidje heb ik een soort verdikking. Is dit normaal?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en leuk om op jullie forum te zijn !
Welkom hier Margot!

Hetgeen je beschrijft lijkt mij je clitoris te zijn. En die hoort op die plek dus niks aan de hand
Hebben je ouders toestemming gegeven om je hier aan te melden? Dat staat in de regels waar je akkoord mee bent gegaan. En verder, plaatjes googlen van vagina's zullen je laten zien dat ze allemaal anders zijn.

En ik denk dat je je clitoris bedoeld. Heb je je boeken voor komend schooljaar al binnen? Bekijke je bio-boek.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Lijkt mij ook je clitoris.
Ik dacht dat dat een gevoelige plek in de vagina was. Sorry dat ik zo dom overkom, ben niet zo goed op de hoogte van dit soort zaken. het was puur toeval dat ik dit ontdekt had.
Margot, vind je jezelf verder niet wat jong om hier mee te schrijven? In mijn tijd had je de Tina, dat is meer voor jouw leeftijd. Daar werden dit soort vragen altijd besproken.
quote:margot97 schreef op 13 augustus 2012 @ 12:21:

Ik dacht dat dat een gevoelige plek in de vagina was. Die gevoelige plek ìn de vagina is de G-spot als ik me niet vergis.quote:Sorry dat ik zo dom overkom, ben niet zo goed op de hoogte van dit soort zaken. het was puur toeval dat ik dit ontdekt had.Je komt helemaal niet dom over hoor, op mij niet in ieder geval. Je stelt een vraag als je iets niet weet en dat is juist slim!
Neen ik heb mijn schoolboeken nog niet gekregen. Ik wou het gewoon even vragen, dacht dat het iets anders was.

Dus dit huidje is eingelijk dan de clitoris?
Tina doet dit soort dingen niet meer. De girlzz is meer een blad voor to.

Ff serieus. Ten eerste ben je te jong voor hier. Maar even een antwoordt dan. Het kan je plasser zijn met daar boven de clitoris. Maar die hangt er niet uit zoals jij beschrijft. Kunnen dus ook de binnenste schaamlippen zijn.

Komt vanzelf goed aks je volgroeid bent. Heeft mijn dochter ook zo'n lelletje buitenboord handen. Zij is ook 14.
quote:margot97 schreef op 13 augustus 2012 @ 12:27:

Neen ik heb mijn schoolboeken nog niet gekregen. Ik wou het gewoon even vragen, dacht dat het iets anders was.

Dus dit huidje is eingelijk dan de clitoris?

Je hebt het bij toeval ontdekt. Voelde het fijn? Dan heb je het ws ove rje clitoris ja.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind dat dat huidje wel lang en dun is. K'denk dat het zo ongeveen 2 cm meet. Is dat niet wat te lang? Alé vergeleken met de kleine lipjes is toch lang vind ik.
14 jaar en de zin; een vraagje omtrent iets..

Er bestaan dus nog scholen waar men wél Nederlands leert.
quote:_origami_ schreef op 13 augustus 2012 @ 12:41:

14 jaar en de zin; een vraagje omtrent iets..

Er bestaan dus nog scholen waar men wél Nederlands leert.maar geen biologie/verzorging..nouja, je kunt ook niet alles hebben..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Ik heb zomaar het idee dat dit nog jonkies zijn die vakantie hebben en een geintje met ons proberen uit halen
Het voelt fijn aan ja, beetje gevoelig zelfs. Maar ik zie wel geen clitoris zoals op de tekening, ik heb gewoon een lelletje hangen.
Is echt normaal. Google eens op afbeeldingen vagina. Dan zie je een reportage van stock. Daar hangt ook een lelletje uit.
Hou er eens een spiegel voor.
Euh. Volgens mij is dit dezelfde Margot die ik deze vragen ook heb zien stellen op een ander forum
quote:koettie schreef op 13 augustus 2012 @ 12:50:

Euh. Volgens mij is dit dezelfde Margot die ik deze vragen ook heb zien stellen op een ander forum Inform us pleaaase.
Nuja, deze uitleg heeft ze al een stuk of 8x gehad. Met plaatjes en al.
Koetti, ik heb me niet ingeschreven in een ander forum hoor. Er bestaan waarschijnlijk nog margots
Nou Margot, nadat je er eens met een spiegel naar hebt gekeken, hou je de 'Nietvoordepoes Poezenparade' ernaast.

Compare the lells:

http://www.nietvoordepoes ... l/thumbnails.php?album=21
Hm, heel toevallig dezelfde vraag en zelfde reacties. En precies dezelfde naam zelfs. Maar prima hoor, gewoon blijven vragen!
quote:_origami_ schreef op 13 augustus 2012 @ 12:55:

Nou Margot, nadat je er eens met een spiegel naar hebt gekeken, hou je de 'Nietvoordepoes Poezenparade' ernaast.

Compare the lells:

http://www.nietvoordepoes ... l/thumbnails.php?album=21Bedankt voor je berichtje, k'denk dat ik het plaatje van linksonder heb. Derde rij, eerste kolom.
Gerustgesteld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven