Mode & Beauty alle pijlers

piercings

13-08-2012 15:08 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke piercings heb je, en wanneer heb je ze laten zetten.

Zelf heb ik op mijn 17e een navel piercing laten zetten.

En vorige week een tong piercing genomen na lang twijfelen, maar vond het een leuk cadeau voor mijn 21e verjaardag.

Loes
2 tepelpiercings ringetjes

1 clithood horizontaal ringetje

2 ringetjes in mijn schaamlippen

4 navelpiercings

1 micro dermal tussen mijn borsten

2x 3 micro dermals op mijn liezen.

2 tongpiercings

1 tragus piercing

Ik ben al jaren aan het verzamelen
Ik lees dit topic vol verbazing Had geen idee dat die dingen allemaal een naam hadden, en vooral dat er op zoveel plekken gepierced kon worden.

Heb eigenlijk bijna alles moeten googelen :D

Hier alleen een gaatje per oor, en een paar jaar geleden een navelpiercing gehad.
al die termen zeggen mij niets, ik heb er 1 in het holletje van mijn oor. en 1 tussen mijn ogen
10 gewone oorbellen (5 links en 5 rechts)

3 rechtsboven in oorschelp

2 Tragus (1 links en 1 rechts)

1 Daith links

1 Industrial linksboven

neus

tong

navel en inversenavelpiercing

Wil graag een microdermal maarja.. twijfels.
quote:debbeb schreef op 13 augustus 2012 @ 20:18:

2 tepelpiercings ringetjes

1 clithood horizontaal ringetje

2 ringetjes in mijn schaamlippen

4 navelpiercings

1 micro dermal tussen mijn borsten

2x 3 micro dermals op mijn liezen.

2 tongpiercings

1 tragus piercing

Ik ben al jaren aan het verzamelen

Zijn die micro's in je liezen niet heeeel irritant en ontstekingsgevoelig?

(trouwens voor het eerst dat ik zoiets hoor joh, haha heb ze op veel plekken gezien maar nog nooit daar, stoer!)
Navelpiercing 12jaar

Schuin onder me lip 14jaar ( heb ik niet meer)

Dermal anchor 16 jaar

Clitpiercing 17 jaar.
gixxer,

Zo vaak kun je de micro dermals niet zien op die plaats, ze zitten meestal onder je kleding. Toch worden ze daar regelmatig gezet volgens mij.

Het is wel oppassen met je broek, je moet er rekening mee houden dat je voorzichtig je broek optrekt en je broek niet schuurt tegen de micro's

Gelukkig ben ik helemaal niet gevoelig voor ontstekingen. Anders is het een ramp met micro's
Heb:

Innerconch (links)

Anti-tragus (rechts)

2x 4mm stretch (was 10mm)

2x tweede oorgaatjes

Had:

Off-center labret (links)

3x Helix

Inverse navel

Momenteel heb ik even geen wensenlijstje. Het voelt even 'goed' zo.
Eigenlijk alleen oorbellen (24 jaar) en een wenkbrauwpiercing (11 jaar). Vind het wel prima zo.
Hier op dit moment alleen ringetje in mijn onderlip, tongpiercing, een trachus rechts en een tunneltje van 6 mm, maar wil binnenkort eindelijk eens naar 8, een neusringetje en links nog twee ringen in mijn oor. Einde van de maand krijg ik een medusa, eindelijk.

Ik heb een keer een tepelpiercing gehad, en ondanks dat ik die bij een goede shop heb laten zetten, bleef hij ontsteken en heb ik hem na een half jaar eruit gehaald. Later bleek dat hij niet goed was gezet, wil hem niet nogmaals laten zetten, dat deed echt pijn.
Ik wil zo graag een tepelpiercing, maar heb je er veel last van als hij er eenmaal inzit? Dus als je iets tegen je borst krijgt, is dat dan pijnlijk? Ook na de genezingstijd?

Oh en blijft de gepiercte tepel altijd stijf? Dat is zo vreemd dan onder een shirtje, altijd stijve tepels.
5 gaatjes in mn oren, 2 links, 3 rechts en ik heb een navelpiercing.

Navelpiercing vanaf mijn 16e cadeautje van mn oma voor mijn verjaardag (waren mn ouders niet blij mee )

Eerste gaatjes in mn oren toen ik kind was, de andere 3 toen ik 18 was.

Zou graag een dubbele tongpiercing willen maar ik ben bang dat ze dat op mn werk niet zo zullen waarderen
3x hafada (balzak) , december 2010, zomaar

2x tepel , februari 2012, 5 jaar relatie, vriendin heeft

het zelfde gedaan

Er zullen er misschien nog volgen.
quote:sammie00 schreef op 11 oktober 2012 @ 19:44:

Ik wil zo graag een tepelpiercing, maar heb je er veel last van als hij er eenmaal inzit? Dus als je iets tegen je borst krijgt, is dat dan pijnlijk? Ook na de genezingstijd?

Oh en blijft de gepiercte tepel altijd stijf? Dat is zo vreemd dan onder een shirtje, altijd stijve tepels.

Op al je vragen is het antwoord nee.

Zelfs met dubbel gepiercete tepels (dus zowel horizontaal als verticaal een stafaje door elke tepel) heb ik er geen last van.
Verlanglijstje: industrial in linkeroor, maar ben nu zwanger, dus maar ff op safe spelen (ivm mogelijke ontstekingen enzo) en nog even wachten...
Dankje kaatje, het lijkt me echt een super piercing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven