De laatste tijd merk ik dat je geen opmerking meer kan geven hier op het forum, of je krijgt een of een zeik-opmerking naar je toe geslingerd. Je moet een studie op je post los laten, om te controleren of er niet ergens iets verkeerd opgevat kan worden.
Het mag van mij allemaal wel wat vrolijker, respectvoller, gezelliger en vriendelijker dus dames, scheer die zeiksnor af en laat elkaar in hun waarde. Van al dat gemiep wordt niemand vrolijker. Van dit topic hopelijk wel
Hè Ivetje jij bent helemaal niet nieuw, nu kan er niet gezeurd worden over je OP
Anoniem_65992
maandag 13 augustus 2012 om 21:03
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 augustus 2012 @ 21:01:
De laatste tijd? Da's al zo lang het forum bestaat, hoor. Da's de cultuur hier.Ik vind het de laatste tijd meer opvallen. Ligt misschien wel aan mij hoor
Anoniem_65992
maandag 13 augustus 2012 om 21:03
quote:galadriel schreef op 13 augustus 2012 @ 21:02:
Hè Ivetje jij bent helemaal niet nieuw, nu kan er niet gezeurd worden over je OP
[afbeelding]Ow shit! Ik had natuurlijk een nieuwe nick aan moeten maken voor dit topic
Ik vind het de laatste tijd meer opvallen. Ligt misschien wel aan mij hoor Denk dat het aan jou ligt Dat het meer opvalt bedoel ik dan, want het is i.m.h.o. echt niet van de laatste tijd. De topics met oproepen om vooral liever naar elkaar te zijn, ploppen ook al jaren als paddestoelen uit de grond. Moet er wel bij zeggen dat ze dan meestal van nieuwelingen zijn, dat dan weer wel
Ow shit! Ik had natuurlijk een nieuwe nick aan moeten maken voor dit topic Je weet toch wat de regels zijn
Anoniem_65992
maandag 13 augustus 2012 om 21:06
quote:galadriel schreef op 13 augustus 2012 @ 21:04:
[...]
Ben je weer zwanger?Hoho! Doe es niet zo eng! Ben nog niet bekomen van de vorige, dus ik hoop het niet
Anoniem_154466
maandag 13 augustus 2012 om 21:06
Jaaaa veel gezelliger! Goed idee! Sommige personen die vaker topics hebben geopend worden vaak zelfs door een hele zwerm zeiksnorren afgebrand. Sterker nog vaak begint het zelfs met: je weet dat je afgebrandt gaat worden hè, of iets in die trand.